Waar: Holiday Inn Kensington Forum Londen Wanneer: 13-16 januari Soort kamer: King Executive (met loungetoegang) Reden: Londen is en blijft een van mijn favoriete steden Aantal nachten: 3
Waar: Hilton Brussels City Wanneer: 23-24/12 Soort Kamer: standaard Reden: business Waar: Hilton Dusseldorf Wanneer: 11-12 feb Soort Kamer: standaard Reden: business
Waar: Hilton Brussels City Wanneer: 20-21/1 Soort Kamer: standaard Reden: business Waar: Hilton Brussels City Wanneer: 27-28/1 Soort Kamer: standaard Reden: business Waar: Hilton Colombo Wanneer: mei Soort Kamer: standaard Reden: opfrissen voor de weg naar huis na 3 wkn hiken Waar: Hilton Mumbai Airport Wanneer: mei Soort Kamer: standaard Reden: layover voor terugweg in EY F
Waar: Hilton Rotterdam Wanneer: 17-18/2 Soort Kamer: standaard Reden: business De Hilton streak gaat lekker verder
Waar: Hilton Brussels Grand Place Wanneer: 6-7/1 Soort Kamer: standaard Reden: business Waar: Hilton Brussels City Wanneer: 13-14/1 Soort Kamer: standaard Reden: business Waar: Hilton Brussels City Wanneer: 24:25/2 Soort Kamer: standaard Reden: business
Waar: Hilton Blackpool Wanneer: 17-19 feb Soort Kamer: standaard Reden: business Waar: Ibis Styles Blackpool Wanneer: 16-17 feb Soort Kamer: standaard Reden: business
Mijn volgende overnachting is in Copenhagen, maar ik weet nog niet in welk hotel. Welke hotels in het centrum hebben een frequente shuttle service vanaf Kastrup? En zijn bij voorkeur gunstig gelegen qua openbaar vervoer? Bedankt!
Van de luchthaven brengt de trein je ook in goed 10 minuten naar het Centraal Station. Het Crown Plaza vind ik erg goed, ligt niet in het centrum maar tussen luchthaven en centrum dichtbij een trein/metrostation. Dit hotel heeft 2 keer per uur een shuttle van/naar de luchthaven.
Waar: Hilton Berlin Wanneer: februari Soort kamer: Standaard kamer Waar: Intercontinental Abu Dhabi Wanneer: februari Soort kamer: standaard kamer (free weekend night voucher) Waar: Renaissance London Heathrow Wanneer: februari Soort kamer: Runway view kamer Waar: Marriott Moscow Grand Wanneer: februari Soort kamer: standaard kamer
Waar: Holiday Inn Rattinger Dusseldorf Wanneer: Deze nacht Soort kamer: Een standaard kamer Prijzen vielen me echt mee. Inclusief een airportshuttle en een nacht de auto parkeren kost het 50 euro.
Waar: Hilton Durban Wanneer: janurai Soort Kamer: Hopen op upgrade Reden: profiteren van mijn Diamond status tijdens mijn mileagerun via Zuid-Afrika
Gelukkig een refundable rate geboekt en deze geannuleerd want @jongesander wees me erop dat de Hilton goedkoper was, thanks!