Waar: Hilton Munchen Wanneer: Begin februari Soort kamer: King room Reden: Even naar de sneeuw op de Alpen kijken en voor de laatste keer profiteren van Diamond status.
Waar: Park Hyatt Vienna Wanneer: 25 febr. op m'n verjaardag Kamer: Park Studio, maar ik ga m'n DSU gebruiken dus hoop op een mooie suite! Reden: Weekendje weg met de vrouw en laatste 3 dagen diamond status benutten... Waar: Ritz Carlton Vienna Wanneer: 26 februari Kamer: Deluxe room van 40.000 punten. Hopen dat ik de laatste 400 punten nog ergens vandaan sprokkel (of anders koop) om m'n marriott account "leeg" te maken... Reden: weekendje weg
Waar: Hilton Den Haag omgeruild naar hotel des indes (spg) Wanneer: 25-26 febr. Kamer : superior queen Reden: Weekendje weg Waar: IC Dublin Wanneer: 21-23 juli Kamer: King executive via weekend certificate, upgrade? Reden: Condert U2, weekend weg
Waar: Radisson Blu Oslo Wanneer: Februari Soort kamer: business class room Aantal overnachtingen: 2 Reden: weekendje weg, voorkeur voor een hotel van de Hilton groep maar die zijn niet aanwezig in Oslo
Waar: Pullman Riga Wanneer: maart 2017 Soort kamer: executive (ik verwacht een upgrade) Reden: business Waar: Hilton Tallinn Wanneer: maart 2017 Soort kamer: guest (ik verwacht een upgrade) Reden: business Waar: Novotel Vilnius Wanneer: maart 2017 Soort kamer: geupgrade naar suite Reden: business
Waar: Hilton Royal Parc Soestduinen Wanneer: februari 2017 Soort kamer: Guest Room Reden: werk Waar: Hilton Dublin Airport Wanneer: februari 2017 Soort kamer: Guest Room Reden: 8000 punten + € 35,00 leek me prima.
Waar: Beach House Dos Playas By Faranda Hotels Cancún Wanneer: februari 2017 Soort kamer: Standaard kamer Aantal overnachtingen: 6 Reden: 16K UA miles via Rocketmiles
De truc bij Rocketmiles is eigenlijk dagelijks de prijzen en miles in de gaten houden. Ik heb een maand geleden een refundable rate geboekt en ondertussen wel drie keer van rate verwisseld (door te annuleren en nieuwe rate te boeken) Uiteindelijk was ik goedkoper uit en kreeg ik meer miles.
Waar: Palazzo hotel Las Vegas Wanneer: Komend weekeind Kamer: Luxury view suite (maar moet nog geupgrade worden) Reden: Geen
Last minute boeking. Benieuwd naar mijn verblijf in toch wel een van de beste hotels in Nederland: Waar: Hilton Rotterdam Wanneer: 10-11 februari Kamer: hopen op upgrade met Diamond status Reden: Door onvoorziene omstandigheden om de volgende dag te vertrekken vanaf Schiphol
Heb recent zes stays gehad bij Hilton Rotterdam. Upgrade zit er eigenlijk altijd wel in. 1 keer een Executive suite, drie keer junior suite en 2 keer Executive room. Iedere keer werd ik al vooraf geupgrade. Inderdaad een prima hotel.
Ik ben benieuwd naar wat voor soort kamer we geüpgraded worden. Zou het kunnen dat de kans op een upgrade naar een Executive suite groter is in het weekend omdat er dan minder gasten zijn?
Waar: HIX Rotterdam Wanneer: 17 februari Soort kamer: Standaard kamer Reden: matras run, slaap in het Hilton
Waar: Holiday Inn Leiden Wanneer: volgende week Soort kamer: King Executive (upgrade, standaard geboekt) Reden: werk Waar: Hilton Royal Parc Soestduinen Wanneer: volgende week Soort kamer: guest room Reden: werk
Waar: Marriott the Hague Wanneer: 26 feb Soort kamer: Deluxe room Reden: Was nu maar 79 euro per nacht op secret escapes. Inclusief ontbijt, late checkout en welkoms drankje. Te goedkoop om niet te doen, toch?