Waar: Intercontinental Boekarest Wanneer: eind maart Soort kamer: King Club Reden: verwend worden in het IC. Als Ambassador krijg ik altijd een upgrade naar een suite. Aantal nachten: 3
Waar: Best Western Premier Kasteel de Vanenburg Wanneer: komende week Soort kamer: deluxe Reden: moet in de buurt zijn. Hilton en IHG waren ca. 50% duurder, dus dan maar eens een Best Western proberen.
Waar: Sofitel Los Angeles at Beverly Hills Wanneer: dit weekend Soort kamer: Superior King, hoop op upgrade met Accor Gold Reden: vakantie, einde trip naar HnL en OGG, x3 punten helpt ook mee
Waar: Ibis Paris Orly Aéroport Wanneer: Volgende week Aantal overnachtingen: 2 Soort kamer: de beste kamer met Accor Platinum Reden: korte citytrip naar Parijs
Waar: Marriot Warsawa Wanneer: Morgen Soort kamer: Executive twin room Aantal overnachtingen: 1 Rationale: Zag deze staan op booking.com, met een late check out (handig als je in het nachtleven werkt) samen met executive lounge access voor slechts 125 euro...dat vond ik nogal meevallen...dus voor het eerst in Marriot
Waar: HIX Antwerpen Wanneer: vanavond Soort kamer: standaard Aantal overnachtingen: 1 Rationale: matras run voor Accelerate promo Waar: HIX Antwerpen Wanneer: zondagavond Soort kamer: standaard Aantal overnachtingen: 1 Rationale: matras run voor Accelerate promo Waar: Hilton Doha Wanneer: juli Soort kamer: standaard Aantal overnachtingen: 1 Rationale: layover in Doha tijdens m'n weekend trip naar Tokyo
Waar: IC Sandton towers Johannesburg Wanneer: 13-15 april Soort kamer: King de luxe maar zeer waarschijnlijk upgrade Aantal overnachtingen: 2 Reden: laatste nachten in luxe na onze roadtrip Capetown-Namibia-Botswana-Johannesburg met 4x4 en slapen op het dak.
Waar: Royal Park Hotel The Haneda Wanneer: juli Soort kamer: standaard Aantal overnachtingen: 1 Rationale: laat aankomen op HND, hotel zit naast de internationale terminal Waar: Conrad Tokyo Wanneer: juli Soort kamer: king room city view Aantal overnachtingen: 1 Rationale: weekend trip Tokyo
Waar: Mercure Southampton Wanneer: juni Soort kamer: standard room (upgraded naar Privilege) Reden: werk Waar: Sofitel Heathrow Wanneer: juni Soort kamer: classic room (upgraded naar superior plus als Plat toegang to Club Millesime lounge) Reden: werk Waar: Mercure Heathrow Wanneer: juni Soort kamer: standard (upgrade aangevraagd) Reden: werk
Bij Hilton is het vaak zo dat ik automatisch wordt geupgradet. Bij LCAH heb ik het bij de eerste 3(!) keer moeten vragen. Het is dus een beetje een gewoonte geworden om te mailen.
Waar: Pullman Hanoi Wanneer: April ( 3 nachten ) Soort kamer: Deluxe Reden: Werk Waar: Pullman Saigon Wanneer: April (3 nachten) Soort kamer: Executive Reden: Werk Pullman heeft een dubbele punten actie in Azië, en had de 3 nachten voor 2 actie mooi meegenomen dus. Normaliter verblijf ik in Hanoi in het Mgallery maar die was dit keer ook veel te duur. Waar: Sofitel Abu Dhabi Corniche Wanneer: Mei (8 nachten) Soort kamer: Executive Reden: Holiday