Waar: Hilton LHR Airport Wanneer: 3 november Soort kamer: king Reden: TP run Waar: Hilton LHR Airport Wanneer: 24 november Soort kamer: king Reden: TP run
Waar: Crowne Plaza Copenhagen Wanneer: 21-24 April Soort Kamer: Club de luxe Reden: Ligt rustig buiten het centrum, maar vlakbij metro/trein. Uitstekende ervaring
Waar: CitizenM Schiphol Wanneer: mei Soort kamer: standaard Reden: terugweg naar huis na vakantie in Sri Lanka en meeting in Nice
Waar: Novotel Lyon Confluence Wanneer: 13-15 april Soort kamer: de beste met Accor Plat. (suites zijn aanwezig) Reden: Citytrip Waar: Ibis Genève Aéroport Aantal overnachtingen: 1 Wanneer: 17-18 april Soort kamer: de beste met Accor Plat. Reden: ochtendvlucht
Waar: IC Berlijn Wanneer: 28-30 April Soort Kamer: Superior room park view Reden: Gebruik maken van Ambassador voucher van Denzi Upgrade naar park view gekregen. Ik hoop wel dat het een betere upgrade wordt. De berichten over upgrades op Flyertalk geven niet al te veel hoop. Het IC gaat er niet op vooruit.
Het IC Berlijn leest vast mee op dit forum. Ik heb nog even gecheckt en nu is de upgrade naar De Luxe Room King.
Waar: Crowne Plaza Copenhagen Wanneer: medio mei Soort Kamer: Club de luxe Reden: Ligt rustig buiten het centrum, maar vlakbij metro/trein. Uitstekende ervaring
Ik ga ook naar het CP volgende week. En ik was er vorige week. Ik was er zeer tevreden over. Ok ontbijt, gratis upgrade ivm spire status voor club lounge en zeer fijne kamers!
Ik ben er vaste klant, sinds de opening komen mijn echtgenote en ik er 3 tot 4 keer per jaar. Altijd een upgrade en toegang tot de Club Lounge. Vanaf volgende week vrijdag ben ik er weer voor 3 nachten en begin augustus nog een keer.
Waar: Novotel Madrid Puente De La Paz Wanneer: komend weekend Soort kamer: Executive room Waarom: werk
Waar: Crowne Plaza den Haag Promenade Wanneer: deze week Soort kamer: superior room Waarom: studie opdracht afmaken, sluit mezelf maar op in mijn kamer. Waar: NH Capelle Wanneer: eind mei Soort kamer: standaard kamer Waarom: werk Waar: Best Western Rotterdam Airport Wanneer: eind mei Soort kamer: standaard kamer Waarom: werk Waar: Holiday Inn Express Rotterdam Wanneer: eind mei Soort kamer: standaard kamer Waarom: werk
Waar: IC Amstel Amsterdam Wanneer: december Soort Kamer: Twin Executive Aantal nachten: 1 Duurt nog even. Samen met broer even een concert van Triggerfinger mee te pakken. Amstel Hotel leek hem ook wel leuk, blijft een goede award voor 50/K per nacht (net zo veel als Kimpton de Wit).
Waar: Courtyard Bremen Wanneer: juni Soort Kamer: Comfort Room Aantal nachten: 1 Slechts 7500 Marriott Rewards punten.