Direct na het boeken werd mijn op punten geboekte kamer in het IC Wenen geüpgraded naar een De Luxe Room King. Vanmorgen is dat gewijzigd in Executive Suite King Bed, keurig hoor.
Bleek helaas een foutje, was ook te mooi om waar te zijn. De luxe Room King is ook prima en de lounge super.
Waar: Hilton Schiphol Wanneer: juli Soort kamer: standaard Aantal nachten: 1 Waarom: status match Hilton challenge volbrengen Waar: Hilton Garden Inn Bristol City Centre Wanneer: september Soort kamer: standaard Aantal nachten: 1 Waarom: status match Hilton challenge volbrengen Nog 2 verblijven te gaan voor Diamond tot 03/2019 dus.
Waar: Crowne Plaza Potsdamer Platz Wanneer: 14 juli Soort kamer: King Executive Aantal nachten: 3 Inclusief loungetoegang nog geen € 100 per nacht voor 2. Toch twijfel ik nu al of ik niet beter het IC had kunnen boeken.
Ik heb (onder voorbehoud) eind juli een boeking bij IC Berlin staan. Toevallig twijfelde ik zelf ook. Ik gebruik een Free Weekend Night Voucher, Club Deluxe voor € 269,00. Ben jij er onlangs nog geweest, bij IC Berlin? Geen idee wat voor kamer je tegenwoordig krijgt als je een Club Deluxe boekt. Een weekend Berlijn is in ieder geval altijd fijn
Ik ben eind april ook op een voucher bij het IC geweest. Club was toen erg duur en ik had de goedkoopste kamer geboekt. Kreeg al snel een upgrade naar een DeLuxe room king met gratis minibar. In augustus had ik de goedkoopste kamer met Club geboekt en ook toen een upgrade naar een King de Luxe. Als je Club de Luxe boekt, is het aan het hotel om een upgrade te geven. Je hebt volgens de T&C geen recht op een upgrade naar een suite in het IC Berlijn. Hoe dan ook veel plezier in Berlijn !!
Ja, Club was nu ook redelijk duur. Maar met een Free weekend night voucher is het overzichtelijk. Ik ben hetzelfde kwijt als bij Hilton Berlin voor twee nachten. Klopt dat wel? Ik zie in de T&C alleen de volgende uitsluiting: Presidential Suite, Diplomatic Suite and Park Suite. In feite zou een upgrade naar een junior of senior suite volgens mij moeten. Maar ja, tegenwoordig kunnen ze ook een "club deluxe met airco view" geven. Ik wacht het wel rustig af, geen big deal. Hoop alleen dat de Club Lounge nog dezelfde kwaliteit heeft als vorig jaar. Dank, jij ook!
Waar: Novotel Brussels Centre Tour Noire Wanneer: 14 juli Soort kamer: Superior room Aantal nachten: 1 Waarom: positioneren voor de QR deal Waar: The Transit Hotel, Doha Airport Wanneer: 15 juli Soort kamer: Executive room Aantal nachten: 1 Waarom: lange transfer richting Tokyo Waar: Conrad Tokyo Wanneer: 16 juli Soort kamer: King executive suite bay view Aantal nachten: 4 Waarom: vakantie! (Hilton 50% korting een paar weken geleden, mooie upgrade van gemaakt) Waar: The Ritz-Carlton, Doha Wanneer: 20 juli Soort kamer: Deluxe Aantal nachten: 0 (day room) Waarom: lange transfer van 21 uur, dus maar een bed en pool geboekt Waar: Novotel Brussels Centre Tour Noire Wanneer: 22 juli Soort kamer: Superior room Aantal nachten: 1 Waarom: positioneren voor de QR deal en vluchten terug naar Kopenhagen waren verschrikkelijk duur die dag. Dan maar een nachtje in Brussel, Kuifje museum ofzo De vakantie wordt kortom een echte roadtrip, in de lucht.
Waar: Four Points By Sheraton Manhattan Midtown West (wat een naam..) Wanneer: augustus Soort kamer: deluxe city view Aantal nachten: 4 Waarom: vakantie
Waar: Hilton Dublin airport Wanneer: juli Soort kamer: Standard Aantal nachten: 1 Waarom: lang weekend Dublin + Fast track gold Waar: Intercontinental Dublin Wanneer: juli Soort kamer: executive suite Aantal nachten: 2 Waarom: besteden amb. certificate en concert U2 Waar: Hilton Garden inn custom house Dublin Wanneer: juli Soort kamer: Queen room Aantal nachten: 1 Waarom: lang weekend + Fast track gold
Waar: Hilton Den Haag Wanneer: juli Soort kamer: standaard kamer Aantal nachten: 1 Waarom: werk / prima prijzen momenteel / avios actie.
Waar: Holiday Garden Inn Aberdeen City Centre Wanneer: augustus Soort kamer: standaard Aantal nachten: 1 Waarom: status match Hilton challenge volbrengen/werk Waar: Hampton by Hilton Amsterdam Airport Schiphol Wanneer: augustus Soort kamer: standaard Aantal nachten: 1 Waarom: status match Hilton challenge volbrengen/werk Dan zijn dus 8 nachten, goed genoeg voor Diamond! Het meeste van deze 8 overnachtingen zijn gelukkig werkgerelateerd en dus aftrekbaar.
Waar: Intercontinental Berlijn Wanneer: eind juli Soort kamer: Club Junior Suite (pre-upgrade, club deluxe geboekt) Aantal nachten: 2 Waarom: begin van de vakantie vieren, Ambassador certificaat gebruiken, omdat Berlijn mooi is.
Waar: intercontinental Bangkok Wanneer: februari 2018 Soort kamer: king bed club executive suite Aantal nachten: 2 Waarom: Lekker luxe na backpack trip Sri Lanka en voor road trip Nieuw-Zeeland
Waar: Intercontinental Tokyo Bay Wanneer: a.s. vrijdag Soort kamer: standaard kamer als reward geboekt, geupgrade naar superior room Aantal nachten: 1 Waarom: weekend trip naar Tokyo
Ik had een kamer aan deze kant van het hotel met uitzicht op de Rainbow Bridge. Mooi hotel trouwens en ontzettend goed personeel.
Waar: Ibis Styles Stockholm Odenplan Wanneer: november Soort kamer: standaard kamer Aantal nachten: 1 Waarom: werk