Waar: DoubleTree by Hilton Lisbon Wanneer: 5-7 december Soort kamer: standaard Reden: voetbaltrip Aantal nachten: 2 Waar: Ibis Porto Sao Joao Wanneer: 7-8 december Soort kamer: standaard Reden: voetbaltrip Aantal nachten: 1 Waar: Mercure Braga Centro Wanneer: 8-9 december Soort kamer: standaard Reden: voetbaltrip Aantal nachten: 1 Waar: DoubleTree by Hilton Lisbon Wanneer: 9-13 december Soort kamer: standaard Reden: voetbaltrip Aantal nachten: 4
Als ik ergens zou voetballen waar ik genoeg geld verdien, had ik wellicht niet zoveel moeite gedaan om de wereld van miles & points te begrijpen en gewoon een business class ticket geboekt zonder lid te zijn van welk FFP dan ook
Waar? Ibis Liverpool Albert Dock Wanneer? 2-4 januari Kost dat? Slechts 63 pond, 2pax 2nachten met ontbijt Was aanbieding voor Accor club leden Punten: handjevol Accor punten, 84 FB miles via Amex
Fijne locatie het Albert Dock! Er zitten een aantal leuke bars en restaurants. Als je richting stad loopt dan kom je in het Liverpool One shopping center. Daar zitten ook talloze restaurants.
Waar Rotterdam Hilton en NHOW Wanneer 22 - 23 -24 oktober Soort kamer Hilton afwachten als Diamond NHOW topfloor? Prijs Hilton via sale 94 euro en NHOW via relatie 75 beide excl. ontbijt Reden vriendenweekend en nachtje ervoor puntjes zamelen Hilton en nog een keer geneugten Diamond meemaken. Bijzonderheden eten bij foodlab en drankje suïcide club.
Waar? Fletcher Brielle Wanneer? Offcieel : 14-16 Oktober (maar check alleen in en slaap lekker thuis) Kost dat? 68 euro Punten: 12.000 FB miles
Waar: Mercure Graz City Wanneer: 24-25 okt Aantal nachten: 1 Waar: CP MAN Airport Wanneer: 26-27 okt Aantal nachten: 1 Waar: Hotel Indigo Liverpool Wanneer: 27-28 okt Aantal nachten: 1
Waar: Courtyard Schiphol Wanneer: 31 oktober - 1 november Soort kamer: standaard Reden: volgende dag om 7.30 vliegen Aantal nachten: 1 Waar: Holiday Inn Express Orlando Airport Wanneer: 1 - 2 november Soort kamer: king standaard Reden: late aankomst, volgende dag om 7.20 vliegen Aantal nachten: 1 Waar: Renaissance Orlando Airport Wanneer: 2 - 3 november Soort kamer: clublevel topfloor room Reden: dichtbij vliegveld, late checkout Aantal nachten: 1
Waar: RUI Plaza Panama Wanneer: 29-31 oktober Soort kamer: Deluxe King Reden: pointshound promo Waar: Novotel Panama City Wanneer: 31 oktober - 2 november Soort kamer: Superior Suite Reden: accor 10K promo
Waar: Amstel hotel Amsterdam (IHG Intercontinental) Wanneer: Nu Soort kamer: Dom Perignon suite Reden: Leisure Waar: Park Lane Londen (IHG Intercontinental) Wanneer: 16 t/m 18 november Soort kamer: Classic room (Ambassador upgrade moet er nog overheen) Reden: Leisure
Volgende overnachting is van komende maandag t/m donderdag, het Clarion Collection hotel in Malmö ... en ik vertrek op de verjaardag van mijn vrouw! (en nee, helaas kan ze niet mee)
@FlyRicky , bij deze wat tips in Scandinavie. De moeite waard in Finland: Hotel Haven, onderdeel van Small Luxury Hotels programma. Boeken via slh.com, vaak wat scherpere prijs,of gratis upgrade. Bovendien krijg je een gratis verblijf na 5 overnachtingen bij een van de SLH.com hotels wereldwijd. Prima wijn en single malt collectie bij Haven, prima centraal gelegen en zeer betaalbaar voor een boutique hotel. Zeer gezond en uitgebreid ontbijt, dat included is in verblijf Komende week in Stockholm: Hotel Berns. Goed bar en bistro, goede kamers. Accepteren helaas geen FB card meer. Centraal gelegen, vanaf het hotel is een 5 of 10km run richting het Djurgarden park makkelijk te doen. Of ga gewoon naar Djurgarden, als je het ABBA museum wilt zien. Hotel Nobis vlakbij is een goed alternatief, maar iets duurder alternatief dan Berns. Strakke, keurige bediendes zorgen voor prettige ervaring hier. Relatief weinig SBUX in Stockholm, maar de lokale versie EspressoHouse is een prima alternatief. Ook als je er wilt ontbijten en prijzig hotel-ontbijt wilt overslaan.
Via Mastercard Priceless, een instant upgrade naar Loved status bij SLH: https://club.slh.com/club/club-registration/priceless-cities//?_ga=1.175747938.1779834715.1479138064
Het is dan ook een van de favoriete hotels van mijn echtgenote en mij. Heerlijk 3 dagen verwend worden. Wij komen er een paar keer per jaar. Toen ik bij het laatste bezoek in juli vertelde dat wij in december weer zouden terugkomen, werd de upgrade naar een junior suite direct in het systeem gezet.