Waar: Mercure Grand Hotel Biedermeier Wien Wanneer: juni Soort kamer: upgrade naar Privilege Aantal overnachtingen: 2 Reden: midweekje weg Waar: Mercure Hotel Tilburg Centrum Wanneer: augustus Soort kamer: upgrade naar Privilege Aantal overnachtingen: 1 Reden: dagjeweg
Waar: Sheraton Berlijn Wanneer: 1-3 juli Soort kamer: Standard room Aantal overnachtingen: 2 Reden: weekendje weg
Waar: Steigenberger Berlijn Wanneer: 16 - 19 juli Soort kamer: Deluxe room Aantal overnachtingen: 3 Reden: Citytrip
Waar: Intercontinental Warschau Wanneer: 15-18 Juli Soort kamer: King bed club lounge access (krijg als ambassador dan een upgrade naar junior suite) Aantal overnachtingen: 3
Ik ben vorig jaar 2 nachten in dit hotel verbleven en dat is zeer goed bevallen! Vooral het vriendelijke personeel en de centrale ligging hebben ervoor gezorgd dat mijn verblijf in Warschau erg goed is bevallen.
Waar: Holiday Inn Leiden Wanneer: 25 - 29 juli Soort kamer: Standard room Aantal overnachtingen: 4 Reden: werk / bijdrage accelerate
Waar: Hilton Garden Inn Ngurah Rai Airport Wanneer: 23-24 Juli Soort kamer: Twin room Aantal overnachtingen: 1 Reden: vroege vlucht de volgende dag naar Rangoon
Waar: Crowne Plaza Copenhagen Wanneer: 4-7 augustus Soort kamer: King bed de luxe Aantal overnachtingen: 3
Waar: Crowne Plaza Den Haag Promenade Wanneer: 3 augustus Soort kamer: Deluxe Aantal overnachtingen: 1 Reden: n.a.v. het artikel van @Kilian kwam deze deal me wel goed uit. Inclusief parkeren en ontbijt én € 15,00 tegoed betaalde ik slechts € 89,00.
Waar: Crowne Plaza Hamburg - City Alster Wanneer: 5 - 6 augustus Soort kamer: Standard room Aantal overnachtingen: 1 Terug naar de stad waar ik een halfjaar gewoond heb voor studie.
Waar: Marriott Den Haag Wanneer: 1 augustus Soort kamer: Deluxe Room Aantal overnachtingen: 2 Reden: Werk.
Waar: Hilton Olympia London Wanneer: 29-30 Juli Soort kamer: Deluxe exec room Aantal overnachtingen: 1
Afgelopen week: Waar: Chatrium Yangon Wanneer: 24-28 juli Soort kamer: Standard room Aantal overnachtingen: 4 Reden: vakantie en werk (vader) Waar: Doubletree Bangkok Wanneer: 28-30 juli Soort kamer: Superior room Aantal overnachtingen: 2 Reden: vakantie
Waar: Holiday Inn Express Rotterdam Wanneer: 15 - 17 augustus Soort kamer: Standard Room Aantal overnachtingen: 2 Waar: Marriott The Hague Wanneer: 17 - 18 augustus Soort kamer: Deluxe Room Aantal overnachtingen: 1
Lijstje van afgelopen week Waar: Euromast Rotterdam Wanneer: 2-3 augustus Soort kamer: Suite 'Stars' (ze hebben maar twee suites) Aantal overnachtingen: 1 Waar: Ibis Budget Essen Wanneer: 3-4 augustus Soort kamer: Standaard kamer Aantal overnachtingen: 1 Waar: Sheraton Essen Wanneer: 4-5 augustus Soort kamer: Comfort room Aantal overnachtingen: 1 Waar: Pullmann Stuttgart Wanneer: 5-6 augustus Soort kamer: Comfort Room Aantal overnachtingen: 1 Waar: Hilton Munich Park Wanneer: 6-8 augustus Soort kamer: Executive room Aantal overnachtingen: 2
Waar: Ibis Barcelona Meridiana Wanneer: 27-29 augustus Soort kamer: Standaard kamer Aantal overnachtingen: 2 Waar: Novotel Barcelona Sant Joan Despi Wanneer: 29-31 augustus Soort kamer: Superior-room Aantal overnachtingen: 2