Wenen Barcelona via Parijs München Willemstad Cur. Havana gecancelledomdat de cruise niet meer mag varen tussen Cuba en VS
Waar: CP Copenhagen Towers Wanneer: 5 juli Soort kamer: King de Luxe Aantal overnachtingen: 3 Reden: Stedentrip
Waar: Club Med Zuid-Frankrijk Wanneer: Volgende week Aantal overnachtingen: 3 Reden: Vriendin opzoeken Waar: La Folie Douce Hotel Chamonix Wanneer: Volgende week Soort kamer: King Aantal overnachtingen: 2 Reden: Met vriendin even twee dagen weg
Waar: Sheraton Schiphol Wanneer: Juli Soort kamer: Deluxe Guest room 1King Aantal overnachtingen: 2 Reden: visite in NL Waar: Sheraton DUS Airport Wanneer: Juli Soort kamer: Superior room 2Twins Aantal overnachtingen: 1 Reden: vroege vlucht de volgende dag Waar: Moxy Oslo Wanneer: Juli Soort kamer: Moxy Sleeper Aantal overnachtingen: 1 Reden: Stedentrip Waar: Moxy London Wanneer: Juli Soort kamer: Moxy Double Sleeper Aantal overnachtingen: 1 Reden: XP-run Waar: Radisson Blue Royal Hotel, Bergen Wanneer: Juli Soort kamer: King room Aantal overnachtingen: 2 Reden: Stedentrip met trein reis Bergen-Sandefjord Waar: Torp Hotel Sandefjord Wanneer: Juli Soort kamer: Standard Guest room Aantal overnachtingen: 1 Reden: XP-Run Waar: Courtyard DUS Hafen Wanneer: 5 juli Soort kamer: Larger Guest rooms 1King High floor Aantal overnachtingen: 1 Reden: XP-run Verheug me heel erg op deze trip veel vliegen met een beetje Stedentrips en een heerlijke trein reis. De 110XPs zijn dan lekker meegenomen. Had zelfs 130XPs kunnen zijn, hadden we BSL-DUS met Skyteam gedaan in plaats van *A.
Waar: Hampton by Hilton, Utrecht Wanneer: Morgen Soort kamer: Queen room Aantal overnachtingen: 1 Reden: Ik zag dat er inmiddels kamers boekbaar waren (waarschijnlijk een gedeelte van het hotel). Geen zin om naar huis te gaan na een zakelijk diner in Arnhem om vervolgens de volgende ochtend weer in de trein naar Utrecht te stappen.
Waar: Sofitel Wroclaw Old Town Wanneer: 6-7 Juli Soort kamer: Classic, Kingsize Bed Aantal overnachtingen: 1 Reden: Kijken wat Wroclaw te bieden heeft. Bijkomend voordeel is de nieuwe FB/Acccor samenwerking.
Waar: Hilton Malta Wanneer: volgende week Soort kamer: King deluxe room Aantal overnachtingen: 13 Reden: vakantie
Was/is (ik zit er nog wat te werken) okay. Ik heb in de VS wel eens bij een Hampton geslapen, dus dacht een redelijk beeld te hebben van wat ik zou kunnen verwachten (overigens was ik niet een enorme fan na die ene keer). Dat gezegd hebbende wat observaties: Gelukkig heb ze hier geen wegwerpbestek e.d. bij het ontbijt. Ik heb een kamer helemaal in de punt en dat is wel grappig (met bijbehorend uitzicht). Het maakt de kamer qua vorm en met balken die er doorheen lopen wat quirky. Niet echt een heel ruime kamer. Lichtknop van de badkamer zit op een onlogische plek (bij de rest van de knoppen naast de deur naar de gang). Waterdruk was niet heel hoog. Jammer genoeg al wat wear and tear. Tevens wat verfvlekken op het tapijt, wat ik jammer/slordig vind. Ik hoor nu duidelijk dat er op de 5e boven mij nog geboord wordt. Er ligt al sinds ik gisteren aankwam in de gang naar mijn kamer een pen op de grond. Nu nog steeds. Housekeeping loopt er vrolijk langs. Ontbijt is okay qua aanbod. Naar verwachting v.w.b. de Hampton formule denk. Voor mij geen waffle, want ik ben op dieet. Wel voldoende en netjes. Voor de rest geen duidelijke benefits, behalve een bedankje voor m'n loyaliteit bij checkin. Tot slot is het natuurlijk allemaal nog lekker fris en fruitig. Het ruikt ook een beetje als een nieuwe auto zeg maar. Al met al niet laaiend enthousiast, maar zeker ook geen negatieve ervaring. Als het, zoals gisteravond, weer zou uitkomen en de prijs is niet sky high dan zou ik zo weer boeken.
Waar: CitizenM Schiphol Wanneer: 7 October Soort kamer: Standard Aantal overnachtingen: 1 Reden: KLM 100jaar
Nee. Maar ik dacht ik kom wel even kijken. Als in het buitenland woonachtig krijg ik eigenlijk bijna nooit een uitnodiging voor. Ik dacht dat ik voor het Golfevenement er een had. Maar dat kan ook door AmeX gebeurt zijn.
Waar: NH Catania Parco Degli Aragonesi Wanneer: Augustus Soort kamer: Superior with sea view and terrace Aantal overnachtingen: 3 Reden: korte vakantie
Waar: Intercontinental Warsaw Wanneer: 19 juli Soort kamer: Junior suite met club lounge Aantal overnachtingen: 3 Reden: Stedentrip.
Augustus Waar: Hampton by Hilton Amsterdam Airport Schiphol Soort kamer: Twin guest room Aantal overnachtingen: 1 Waarom: aan mijn aantal stays werken voor dit jaar Waar: Hilton Amsterdam Airport Schiphol Soort kamer: Twin guest room(reken op een diamonds upgrade) Aantal overnachtingen: 1 Waarom: aan mijn aantal stays werken voor dit jaar Waar: Hilton Antwerp Old Town Soort kamer: Twin guest room Aantal overnachtingen: 2 Waarom: weekendje weg
Augustus Waar: Park Inn by Radisson Oslo Airport Hotel West Soort kamer: Standaard kamer Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Maar een nachtje blijven voor positionering vlucht. Waar: Novotel Taipei Taoyuan International Airport Soort kamer: Standaard kamer Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Layover in Taipei Waar: Hilton Kuala Lumpur Soort kamer: King Hilton Deluxe (reken op een diamonds upgrade) Aantal overnachtingen: 2 Waarom: Vakantie & oud collega's opzoeken Waar: Radisson Blu Resort Phu Quoc Soort kamer: Deluxe room (Gold member) Aantal overnachtingen: 2 Waarom: Vakantie Waar: Ibis Saigon Airport Soort kamer: Standaard kamer Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Layover & Duong Restaurant opzoeken. Waar: Crowne Plaza Changi Airport Soort kamer: Deluxe Room (Platinum Elite) Aantal overnachtingen: 1 Waarom: dicht bij de airport
Waar: Reichshof Hamburg, Curio Collection by Hilton Wanneer: 2 augustus Soort kamer: Twin Large Room Aantal overnachtingen: 2 Reden: citytrip
Waar: CP Londen Ealing Wanneer: 2 augustus Soort kamer: Feature club room Aantal overnachtingen: 2 Reden: Stedentrip Vanwege de mogelijke staking op Heathrow ga ik 2 dagen ipv 3. Nadat ik een email had gestuurd naar het CP , kreeg ik bericht dat de 3e nacht wordt gerestitueerd. Heel netjes, want het was een non-refundable rate en ik had ook niet om een refund gevraagd.