Ik boek alles via hotels.com en het spaarsysteem is daar vele malen aantrekkelijker dan welk systeem dan ook vind ik. Na 10 nachten krijg je 1 nacht gratis twv gemiddelde vd 10 nachten. vaak krijg je ook een voucher als je een beoordeling ingediend hebt voor een extra nacht (dus je verblijft 1 nacht, maar krijgt in je rewards 2 nachten. Vooral lucratief als je in een duur hotel zit en dus je gemiddelde nachtprijs omhoog gaat!). Hilton heb ik nu wel status en ook via min amex platinum status bij een aantal ketens, maar daar hoef ik niet perse voor bij die keten te verblijven.
Ben er ook groot fan van , had het in dit topic over booking.com al gepropageerd, mede vanwege de 8% cashback die je ook nog gemakkelijk kunt krijgen bovenop de 10% die je spaart aan gratis nachten. Wel shit dat je sinds deze week moet betalen om gratis nachten in te mogen wissen om 'de kosten te dekken'. #offtopic
Rara, wat is mijn meest bezochte hotelketen dit jaar? Waar: H Hotel LA, Curio collection Wanneer: Oktober Soort kamer: Deluxe 2 queens Aantal overnachtingen: 1 Waarom: vakantie Waar: Hampton Inn St george Wanneer: Oktober Soort kamer: 2 Queen standaard Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Vakantie Waar: Tropicana Las Vegas - Doubletree by Hilton Wanneer: oktober Soort kamer: 2 Queen - Club Tower Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Vakantie Waar: Mammoth Mountain Inn (Mammoth Lakes) Wanneer: Oktober Soort kamer: 2 Queen hotel room Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Vakantie Waar: Yosemite Cedar Lodge (El Portal) Wanneer: Oktober Soort kamer: Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Vakantie Waar: DoubleTree Gold resort Palm Sprins Wanneer: Oktober Soort kamer: 2 Queen with private balcony/patio Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Vakantie Waar: Hilton San Diego Bayfront Wanneer: Oktober Soort kamer: Bay city view 2 Queen Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Vakantie Waar: Hampton Inn San Diego Downtown Wanneer: Oktober Soort kamer: Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Vakantie Waar: Hotel La Jolla, Curio Collection Wanneer: Oktober Soort kamer: 2 Queen deluxe Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Vakantie Waar: Hilton Santa Barbara Beachfront Resort Wanneer: Oktober Soort kamer: 2 Queen Ocean view - Balcony or patio Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Vakantie Waar: Hilton Garden Inn LAX Wanneer: Oktober Soort kamer: 2 Queen Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Vakantie
Ik heb zelf bij Booking.com Genius Level 2 waardoor je per nacht ook al korting krijgt op de normale prijs en gratis ontbijt bij bepaalde hotels. Maar is hotels.com dan niet per nacht duurder of kom je hierdoor altijd goedkoper uit?
Waar: AC Hotel Colon Valencia Wanneer: Dit weekend Soort kamer: Queen Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Weekendje weg (VLC & FCO) Waar: NH Collection Roma Centro Wanneer: Dit weekend Soort kamer: Superior Room Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Weekendje weg (VLC & FCO)
Ja bijzonder €4 om een rewardnacht te boeken! Maar het vreemde is dat dit alleen geld als je online boekt. Niet als je de reward via de app boekt.... Ow geen idee. Vroeger gebruikte ik altijd booking.com omdat het makkelijk was. maar nu boek ik mijn zakelijke hotels via hotels.com, de baas betaalt en ik gebruik de rewards persoonlijk (heel soms voor een upgrade naar een duur hotel tijdens werk).
Waar: Hampton by Hilton Istanbul Zeytinburnu Wanneer: Oktober Soort kamer: Queen Room Aantal overnachtingen: 5 Geboekt met 40.000 punten Waar: DoubleTree by Hilton Hotel Avanos - Cappadocia Wanneer: Oktober Soort kamer: King Guest Room Aantal overnachtingen: 5 Geboekt met 40.000 punten
Waar: Holiday Inn Continental Lissabon Wanneer: Oktober Soort kamer: King Leisure Aantal overnachtingen: 1 Geboekt met Pointbreaks met 15/K punten. Waar: Hotel Indigo Williamsburg Brooklyn Wanneer: Oktober Soort kamer: King City View Aantal overnachtingen: 2 Geboekt met 60/K punten. Waar: Intercontinental Hanoi Landmark 72 Wanneer: Oktober Soort kamer: King Bed Deluxe Room Aantal overnachtingen: 1 Geboekt met Pointbreaks met 15/K punten. Waar: Hilton Bali Resort Wanneer: oktober Soort kamer: King Guest Room Garden View Aantal overnachtingen: 1 Geboekt met 17/K punten. Waar: Hilton Indigo Seminyak Bali Wanneer: oktober Soort kamer: 2 Double Beds Classic Aantal overnachtingen: 1 Geboekt met 25/K punten en € 29,00, zodat ik weer 5/K terug krijg met de nieuwe Accelerate. Waar: Lombok Pool House Kuta Wanneer: oktober Soort kamer: King Bed Aantal overnachtingen: 4 Waar: Villa ergens op Lombok Wanneer: oktober Aantal overnachtingen: 4 Waar: Conrad Bali Wanneer: oktober Soort kamer: Deluxe Lagoon view Twin Aantal overnachtingen: 2 Geboekt met 78/K punten. Waar: Intercontinental Bali Wanneer: oktober Soort kamer: Premium Club Intercontinental Duplex Suite (upgrade is reeds toegepast). Aantal overnachtingen: 2 Mooie besteding van mijn Free Weekend Voucher en tevens een leuke afsluiting van de vakantie.
Waar: IC Warschau Wanneer: 30 augustus Soort kamer: Junior suite (zag net de upgrade) Aantal overnachtingen: 3 Reden: Stedentrip
Waar: Riu Caribe (Cancun) Wanneer: begin november Soort kamer: Standaard 2persoonskamer Aantal overnachtingen: 10 Reden: vakantie
Ik ben op vakantie in Thailand en wil afsluiten in Bangkok. Ik denk aan het Banyan Tree hotel. Iemand ervaringen en/of tips waar/hoe te boeken?
Waar: Courtyard New York Downtown Manhattan/World Trade Center Area Wanneer: November Soort kamer: Guest room, 1 King Aantal overnachtingen: 3 Waarom: Weekendje weg
Waar: Ibis Schiphol Wanneer: Okt Soort kamer: Double Aantal overnachtingen: 1 Waarom: mooi tarief park sleep and fly Waar: H.I Montparnasse Parijs Wanneer: Okt. Soort kamer: Double Aantal overnachtingen: 1 Waarom: via pointbreaks 10K weekendje Parijs start vakantie. Waar: Hilton CDG Parijs Wanneer: Okt Soort kamer: King maar upgrade? Aantal overnachtingen 1 Waarom: volgende ochtend vlucht naar AUH Waar: Amman IC Wanneer: Okt Soort kamer: King maar waarschijnlijk upgrade Aantal overnachtingen: 2 Waarom: vakantie Waar: Hilton Dead sea resort. Wanneer: Nov. Soort kamer: King executive Mogelijk upgrade Aantal nachten: 3 Waarom: krantje lezen in de dode zee. Waar: Doha Double tree Wanneer: Nov Soort kamer: King Aantal nachten 1 Waarom: lange layover DOH-AMS
Waar: Hilton Amsterdam Wanneer: Sept Soort kamer: King de luxe Aantal overnachtingen: 1 Waarom: Weekendje weg ivm verjaardag.
Waar: Moxy NYC Times Square Wanneer: Januari 2020 Soort kamer: Guest room, 1 Queen Aantal overnachtingen: 3 Waarom: Weekendje weg
Ik heb vanwege het vele zeewier een IG account gevolgd zodat je weet welke stranden schoon zijn, misschien heb je er wat aan. Observatorio_sargazo, echt jammer dat sommige stranden vol liggen.