Waar: CitizenM Schiphol Wanneer: 12 oktober Soort kamer: héél klein geloof ik Aantal overnachtingen: 1 Reden: Belachelijk vroege vlucht voor een zondagochtend
Waar: The PENNY Hedge, Whitby, UK (Where else??) Wanneer: 24 oktober Soort kamer: Flexi room double Aantal overnachtingen: 4 Reden: Festival Steampunk/Gothic "Whitby Goth Weekend"!
Waar: Hilton Garden Inn Hong Kong Mongkok Wanneer: oktober Soort kamer: standard Aantal overnachtingen: 1 Reden: Layover in Hong Kong, goede ervaringen met dit hotel en nu slechts € 67,00.
Waar: RedDoorz @ Padre Gomez Davao Wanneer: 22 maart 2020 - 13 april 2020 Soort kamer: standard Aantal overnachtingen: 22 Reden: Vakantie. 176 euro
Waar: Residencial Florescente Lissabon Wanneer: 28/29 November 2019 Soort kamer: standard Aantal overnachtingen: 1 Reden: Voetbal
Wanneer: oktober Waar: Hilton The Hague Soort kamer: Twin guest room Aantal overnachtingen: 1 Waarom: staycation Wanneer: november Waar: Hilton Paris Charles de Gaulle Airport Soort kamer: Twin guest room Aantal overnachtingen: 1 Waarom: vroege vlucht
Wanneer: november Waar: The Haven Suites Canggu Soort kamer: Ocean View Aantal overnachtingen: 4 Waarom: Vakantie Wanneer: november Waar: Alila Seminyak Soort kamer: King Deluxe Aantal overnachtingen: 2 Waarom: Nog even genieten voor we richting huis gaan
Ik lig er nu op..je hebt gelijk ! We zouden beneden nog wat gaan drinken maar mijn vrouw is al "vertrokken" (snurk snurk)!
Ik vind citizenM sowieso prettig. Bed is fantastisch en alles gewoon heel praktisch. precies wat je nodig hebt. Regelmatig CitizenM op CDG.
Waar: HI Warschau Wanneer: 19 oktober Soort kamer: King bed junior suite Aantal overnachtingen: 2 Reden: Stedentrip IC was deze keer zo duur dat ik de HI eens ga proberen.
Waar: IC Toronto Centre Wanneer: 7 november Soort kamer: King bed club Aantal overnachtingen: 3 Reden: Stedentrip
Waar: Hamp. by Hilton GDN airport Wanneer: 30 november Soort kamer: Queen room Aantal overnachtingen: 3 Reden: Stedentrip
Waar: CitizenM Zurich Wanneer: Maart Soort kamer: standaard piepklein kamertje Aantal overnachtingen: 2 Reden: Stad verkennen + positionering SQ richting SIN
Waar: Hilton AMS Wanneer: vannacht Soort kamer: kreeg een king executive Aantal overnachtingen: 1 Reden: relaxed aan een weekje "thuiswerken" beginnen en m'n platinum status verlengen
Waar: Hampton by Hilton Amsterdam Schiphol Airport Wanneer: 15 november Soort kamer: King Guest Room Aantal overnachtingen: 1 Reden: weekendje vliegen en werken aan statusbehoud. Waar: DoubleTree by Hilton Hotel Bratislava Wanneer: 16 november Soort kamer: King Guest Room Aantal overnachtingen: 1 Reden: weekendje vliegen en werken aan statusbehoud. Waar: Hilton Garden Inn Milan Malpensa Wanneer: 17 november Soort kamer: King Room Aantal overnachtingen: 1 Reden: weekendje vliegen en werken aan statusbehoud. Waar: Curio Alberola Alicante, Curio Collection by Hilton Wanneer: 18 november Soort kamer: Clara Room Aantal overnachtingen: 1 Reden: weekendje vliegen en werken aan statusbehoud.
Waar: Six!, Brühl Wanneer: November Soort kamer: Standaard Aantal overnachtingen: 2 Reden: Phantasialand + beetje ronkijken in de buurt Waar: Eklo hotels, Lille Wanneer: November Soort kamer: Met vier vrienden in een kamer, nu al spijt van. Aantal overnachtingen: 1 Reden: Voetbalwedstrijd Waar: AirPark, Balice, Krakau Wanneer: December Soort kamer: Standaard Aantal overnachtingen: 2 Reden: Stedentripje + XP-Goldrun Hotels zoek ik meestal de beste prijs/kwaliteitverhouding, heb geen voorkeur voor bepaalde hotelsconcerns.
Waar: Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Wanneer: 14 november Soort kamer: Standaard Aantal overnachtingen: 2 Reden: Weekendje Berlijn Helemaal mee eens, citizenM Paris Gare de Lyon was ook echt top!