Waar: Hilton Helsinki Airport Wanneer: 8 juni Soort kamer: King Guest Room Aantal overnachtingen: 1 Reden: Nachtje Helsinki voor de DXB run Waar: Hilton Dubai The Walk Wanneer: 21 juni - 23 juni Soort kamer: King Studio Aantal overnachtingen: 2 Reden: Lekker zweten in Dubai
Waar: Hilton Canary Wharf Wanneer: juni Soort kamer: King Guest Room Aantal overnachtingen: 1 Reden: vrijgezellenfeest Waar: Doubletree NDSM Wanneer: nu Soort kamer: queen met uitzicht Aantal overnachtingen: geen, day stay Reden: laatste stay om 10k binnen te slepen
Waar: Hilton London Bankside Wanneer: mei Soort kamer: Twin Guest Room Aantal overnachtingen: 2 Reden: Weekendje Londen, concert Eric Clapton, goede verhalen over dit hotel gelezen.
Waar: CP Potsdamer Platz Berlijn Wanneer: 3 mei Soort kamer: King Executive Aantal overnachtingen: 3 Reden: Lang weekend Berlijn
Waar: The Westin Valencia Wanneer: 19-24 Mei Soort kamer: King Guest Room Aantal overnachtingen: 5 Reden: Paar dagen Valencia, friends & family rate
Waar: IC Toronto Centre Wanneer: 18 mei Soort kamer: King Bed Club Aantal overnachtingen: 3 Reden: Laatste keer met de 747 in WBC.
Waar: Fairmont Istanbul Quasar Wanneer: 17 mei Soort kamer: Fairmont King Aantal overnachtingen: 4 Reden: Istanbul ontdekken, eerste keer in een Fairmont hotel. Ik ben benieuwd en heb er zin in!
Waar: Hotel Don Luis Madrid Airport Wanneer: 27 mei Soort kamer: Standaard Aantal overnachtingen: 1 Reden: Heb een kamer nodig bij Madrid Airport. Ketens waren mij te duur met 180 euro+. Dus deze ene keer maar een simpel hotelletje zonder punten. Maar voor 50 euro verwacht ik niet veel
Waar: Hilton Madrid Airport Wanneer: 24 mei Soort kamer: King Guest Room Aantal overnachtingen: 1 Reden: vakantie, positioneren voor mijn vlucht naar Quito volgende dag. Waar: Hilton Colon Quito Wanneer: 25 mei Soort kamer: King Guest Room Aantal overnachtingen: 2 Reden: vakantie. Waar: NH Collection Quito Royal Wanneer: 27 mei Soort kamer: Standard Room Aantal overnachtingen: 2 Reden: vakantie. Waar: Hilton Garden Inn New York/ Manhattan-Midtown East Wanneer: 14 juni Soort kamer: Queen Room Deluxe Aantal overnachtingen: 1 Reden: vakantie Waar: Millennium Hilton New York One UN Plaza Wanneer: 15 juni Soort kamer: Queen Room Aantal overnachtingen: 1 Reden: vakantie, twee stay’s geboekt om op die manier proberen mijn Gold status te behouden/ verlengen.
Waar: Hilton Garden Inn Brussels City Centre Wanneer: juli Soort kamer: Superior View Garden Room Aantal overnachting: 2 Waar: Hilton Garden Inn Bordeaux Centre Wanneer: juli Soort kamer: King Room Aantal overnachtingen: 1 Waar: Hilton Diagonal Mar Barcelona Wanneer: juli Soort kamer: King Pool View (al hoop ik hier natuurlijk op een upgrade naar een suite) Aantal overnachtingen: 5 Waar: Hampton by Hilton Paris Clichy Wanneer: juli Soort kamer: Queen Room Aantal overnachtingen: 5
Waar: CP Copenhagen Towers Wanneer: 1 juni Soort kamer: King de Luxe Aantal overnachtingen: 3 Reden: Lang weekend Kopenhagen
Waar: Hilton Helsinki Strand Wanneer: augustus Soort kamer: King Guest Sea View Aantal overnachtingen: 3 Reden: Lang weekend Helsinki/start van m'n trip naar Oman Waar: Waldorf Astoria Dubai International Financial Centre Wanneer: december Soort kamer: King Deluxe Aantal overnachtingen: 2 Reden: Brunchen bij Zuma alvorens door te rijden naar Muscat
Waar: Moxy VIE Airport Wanneer: Juli Soort kamer: Queen Guest room Aantal overnachtingen: 1 Reden: vlucht VIE-FRA
We hebben haast dezelfde avatar in spiegelbeeld :> :> :>... Wanneer: Nu Soort kamer: Huis Aantal overnachtingen: 7 Reden: vlucht AMS-IBZ[/QUOTE]
Waar: Doubletree Ealing Wanneer: september Soort kamer: Queen Guest Room Aantal overnachtingen: 1 Waar: Doubletree Tower of London Wanneer: september Soort kamer: Queen Guest Room Aantal overnachtingen: 1 Waar: Hilton Glasgow Wanneer: oktober Soort kamer: Queen Guest Room Aantal overnachtingen: 1 Reden: allemaal magic shows voordat de Brexit er is...
Waar: IC Lissabon Wanneer: 22 juni Soort kamer: IC de Luxe Aantal overnachtingen: 3 Reden: Stedentrip
Waar: Hilton Helsinki Strand Wanneer: 5 september Soort kamer: Twin Guest Room Aantal overnachtingen: 2 Reden: Stedentrip Waar: Hilton Tallinn Park Wanneer: 7 september Soort kamer: Twin Deluxe Room Aantal overnachtingen: 3 Reden: Stedentrip en de wedstrijd Estland vs. Nederland bijwonen in het kader van EK-kwalificatie.