Super hotel met prima lounge. Wij waren er begin december voor het laatst. Er was toen echte champagne Nicolas Feuillatte, dat had ik daar nog niet eerder gezien. Veel plezier !!
Waar: ORY Hotel: Novotel cœur d’Orly Kamer: double familie Reden: positionering voor ochtend vlucht naar PTP Waar: Guadeloupe (2x) Hotel: Beach Karibea le Gosier Kamer: double familie Reden: 17h layover voor vlucht naar DOM
Waar: Hilton Helsinki Strand Wanneer: augustus Soort kamer: King Guest Room with Sea View Aantal overnachtingen: 3 Reden: Vakantie in Helsinki voor de DXB run Waar: Hilton Garden Inn Dubai Al Mina Wanneer: december Soort kamer: King room Aantal overnachtingen: 7 Reden: Vakantie
Waar: HI Lissabon Continental Wanneer: 26 maart Soort kamer: King Leisure Aantal overnachtingen: 3 Reden: Een paar dagen in de zon en een hele leuke stad.
Ik heb vorige maand in dit hotel gezeten, ik zou een andere nemen, locatie is niet relaxed en er is veel constructie aan de gang achter en naast het hotel.
Waar: Grand Park Hotel, Szczecin Wanneer: april Soort kamer: Business room Aantal overnachtingen: 4 Reden: familiebezoek/korte break
Hier was ik al van op de hoogte maar toch bedankt! Locatie is toch niet zon issue heb een auto en was al niet van plan de hele dag in het hotel te zitten.
Wellicht off-topic, maar is een auto aan te raden in Dubai, of beter een taxi nemen (ik weet van Saudi-Arabie dat daar zelf rijden eigenlijk not-done is).
Ja auto rijden is prima te doen in Dubai en de rest van de VAE. Al eens eerder gedaan. (het is natuurlijk leuk om iets exclusiefs te doen maarja....) Taxi's kosten overigens ook niets in Dubai dus het is een beetje wat wil je qua flexibiliteit etc.
Taxi's zijn goed te doen. Redelijk goedkoop, maar let op dat je daar meestal alleen contant kan betalen. Benzine kost in de VAE natuurlijk niets en de chauffeurs importeren ze uit andere landen. De metro is ook een toffe ervaring. Voor een wat langere rit had ik 'gold' class gekozen. Dat zijn aparte cabines aan het einde van het treintje met echte stoelen. Echt comfortabel!
Waar: Aleph hotel Curio by Hilton Rome Wanneer: deze week Soort kamer: comfort room Aantal nachten: 5 Reden: stedentrip
Waar: Ardblair b&b Wanneer: april Soort kamer: Golden Room Aantal overnachtingen: 2 Waar: DoubleTree by Hilton Dunblane Hydro Wanneer: april Soort kamer: Double Guest Room Plus Aantal overnachtingen: 1 De laatste twee nachten ben ik nog aan het kiezen. Wordt iedergeval Edinburgh. Maar welke Hilton/WA weet ik nog niet. Lees zo veel verschillende dingen over de WA en de Hilton Carlton.
Waar: Hilton Dusseldorf Wanneer: April Soort kamer: King Aantal overnachtingen: 1 Reden: stedentrip Barcelona Waar: Curio Barcelona Wanneer: April Soort kamer: King Aantal overnachtingen: 1 Reden: stedentrip Barcelona Waar: Hilton Barcelona Wanneer: April Soort kamer: King Aantal overnachtingen: 1 Reden: stedentrip Barcelona Waar: Hilton Antwerp Wanneer: April Soort kamer: King Aantal overnachtingen: 1 Reden: Benelux rondreis met Amerikanen Waar: Marriott Gent Wanneer: April Soort kamer: King Aantal overnachtingen: 1 Reden: Benelux rondreis met Amerikanen Waar: Hotel Zzzleep, Billund Wanneer: april Soort kamer: King Aantal overnachtingen: 1 Reden: (de)Billund run
Waar: Hotel The Davenport, Dublin Wanneer: Augustus Soort kamer: Familie Aantal overnachtingen: 3 Reden: stedentrip
Waar: Van der Valk Middelburg Wanneer: morgen Soort kamer: classic Aantal overnachtingen: 1 Reden: dagje weg Waar: Hallmark Hotel London Chigwell Prince Regent Wanneer: juli Soort kamer: double Aantal overnachtingen: 1 Reden: Indiaas bruiloft bijwonen
Waar: Waldorf Astoria Edinburgh - The Caledonian Wanneer: april Soort kamer: Premier Queen Room Aantal overnachtingen: 2
Waar: Doubletree by Hilton Zagreb Wanneer: april Soort kamer: King room Aantal overnachtingen: 1 Reden: werk
Waar: CP Copenhagen Towers Wanneer: 18 april Soort kamer: King de Luxe Aantal overnachtingen: 3 Reden: Leuke stad en wij hebben een jaarkaart voor Tivoli.
Waar: Hyatt Amsterdam (Hoofddorp) Wanneer: 10 febr Soort kamer: standaard kamer Aantal overnachtingen: 1 Rationale: Only 15 km from my house but had points and an early morning flight