Mastercard Black

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door DutchFrequentFlyer, 15 aug 2014.

  1. Tijs_M

    Tijs_M Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Hi, net nieuw hier en aan het orienteren tussen MC Black en AMEX Gold. Nu ben ik voor de MCB gecharmeerd van het PP voordeel. Voor de AMEX Gold heb ik het idee dat die punten sparen wel leuk is maar dat je "veel" moet uitgeven om er gebruik van te maken bij de partners. Of vergis ik me? Wat mis ik nog qua "vergelijk"?
     
  2. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    811
    Leuk Bevonden:
    444
    Trofeepunten:
    63
    Klopt, je moet heel veel moet je Amex uitgeven voordat je een behoorlijk aantal miles binnen harkt. Maar het voordeel van Amex is dat als je erin slaagt wat referrals te verzamelen je wel genoeg miles kan verzamelen - en je gebruik maakt van een mooie welkomst premie.
     
    vlieg8877 vindt dit leuk.
  3. vlieg8877

    vlieg8877 Newbie

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    18
    Vele kleine beetjes kunnen toch iets opleveren.
    Ik maak geen zakelijke reizen en ben geen big spender met de creditcard. toch lukt het om af te toe een business class ticket met mijlen te boeken. Bij een betaald vliegticket de mijlen sparen, hotelpunten van Marriott overboeken naar de airline, AMEX naar de airline. Deze kleine beetjes bij elkaar zijn net genoeg voor een reward ticket (wel zoeken op de laagste prijs).
     
  4. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    811
    Leuk Bevonden:
    444
    Trofeepunten:
    63
    Natuurlijk - ook dat is aar. En volgens mij verleng je je levensduur van je FB miles.
     

Deel Deze Pagina