Ja die zijn binnen. Die van KLM zelf stonden de dag na de vlucht bijgeschreven. De SATA punten ook en TAP punten op de dag zelf! Alleen de Air France vluchten pas na 3 dagen..
Thanks. Heb je het ook via een ota geboekt? Waarom apart Miles FB en SATA? Ik heb destijd de vraag aan KLM gesteld hoeveel level Miles in totaal krijg voor die trip, ze hadden het voor me uitgezocht...best wel veel. Mag ik je vragen hoeveel FB Miles je hebt gekregen?
Deze reis heb ik geboekt nav de SecretFlying post. Waarschijnlijk een aantal andere hier ook. SATA punten kan je sparen bij het TAP Victoria programma en ik had door omstandigheden een vlucht met TAP in de reis ipv alleen SATA. Je krijgt bij FB de reguliere miles 100%, daarnaast de business class bonus en daar bovenop je special elite bonus. In totaal heb ik 13.201 miles ontvangen voor deze reis (combi van level en award miles) en 7 segmenten (bij FB). Daarnaast ook nog 3600 Victoria points.
Oh dat is wel wat verschil. Volgens KLM die voor me destijd uit heeft gezocht zou ik voor deze trip: 12.346 award miles en 9.496 level miles. Vandaar ook aan je gevraagd, om ff te checken. Die level Miles zou hetzelfde moeten zijn.
Hangt ook af of wij precies dezelfde reis maken. Ik ben ook met KLM naar CPH gevlogen om te positioneren. Daarnaast heb ik de terugreis van deze positionering via Parijs naar Amsterdam geboekt, wat weer voordeliger was voor mijn segmenten. Hierdoor wel minder miles, omdat dit onder mini fares van AF viel.
Oh die Miles die ik heb genoemd gaat alleen over de trip van CPH-AMS-LIS-PDL en terug op Business class. Dat is ook wat KLM voor me heeft uitgezocht nav mijn vraag.
SATA International is een goede airline met goed eten en goede service. Dus deze positieve review had ik meer dan verwacht. In 2012 met SATA AMS-PDL gevlogen.
Mijn vliegtuigtype is veranderd. van een a310 naar een a330.. maar ik kan nergens vinden dat SATA daadwerkelijk een a330 in de vloot heeft. Heeft iemand meer info of een registratienummer?
3 seconden zoeken op "sata a330" op google persbericht: https://www.sata.pt/en/press-releases/new-sata-a330-cs-try-aircraft livery: http://www.airplane-pictures.net/registration.php?p=CS-TRY
Hi Jan, Daar probeer ik achter te komen, maar dat is nog niet zo eenvoudig.. kan geen info vinden over die a330 van SATA en/of de stoelen...
De A330-200 van Azores Airlines is een tweedehands'je van Royal Jordanian Airlines. Heb ooit ergens op een forum gelezen dat het interieur behouden blijft. Wellicht een nieuw tapijtje en een nieuw kleurtje maar aan de indeling zal weinig veranderen. t.o.v. de A310 zal dit een hele verbetering zijn. Ik vlieg zelf met deze deal in juli naar Ponta Delgada met de A330.
Ik vlieg zondag met A330 En maandag terug met A320-200 VluchtstatusBevestigd Uitgevoerd doorSATA Azores Airlines VluchtnummerS4221 Aangeboden doorSATA Azores Airlines ReisklasseBusiness VliegtuigtypeAirbus A330 all models
Mijn ervaringen van deze trip" CPH-AMS: 737-700 Kort vluchtje, niets mis mee, maar afgezien van een ietswat gepimpt broodje is het de moeite niet. AMS-LIS: 737-800, prima toeven op 1F en lekkere maaltijden en veel aandacht van de FA's. Wijnselectie in EBC vind ik tegenvallen, en de champagne is geen champagne maar een spulletje wat dit weekend voor 8,5 euro in de bonus was bij AH ( geen grapje) LIS-PDL A320, ouwe kist, matige maaltijd en ongeïnteresseerde FA's. Prio boarden zinloos omdat het met het busje is. PDL-LIS: A330 Net overgenomen kist waarbij het interieur serieus verouderd is en ik 2x van stoel moest wisselen omdat dezze kortsluiting kregen bij het verstellen. IFE werkte niet, zwarte schermen. Lekker omeletje, en wederom redelijk afwezige crew. LIS-AMS: 737-800, zelfde als de heenweg. wellicht is KLM hier en daar wat saai, maar wel degelijk en een behoorlijk product. Ben dus blij dat ze veel op AMS vliegen ;-) AMS-CPH: 737-700 Idem als heenreis. Al met al een vermakelijk tripje, en levert wat punten en segmenten op. Overigens hoorde ik van een local dat SATA het steeds lastiger krijgt omdat ze eigenlijk een slecht en oud product hebben voor een hoge prijs. In het verleden kwamen ze er mee weg, maar inmiddels vliegen Easyjet en Ryanair ook op de PDL-LIS route, waardoor ze onder druk komen te staan. Heb nog wat foto's bijgevoegd. Voor degenen die nog gaan, veel plezier. Vragen? Ik hoor het wel.