KLM Crownlounge non-Schengen

Discussie in 'Nieuws' gestart door Carel1, 25 jul 2018.

  1. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.735
    Leuk Bevonden:
    1.973
    Trofeepunten:
    298
    Kan je eigenlijk zonder veiligheidscontrole terug vanaf de 2E lounge naar de F-gates? Want dat scheelt wel in eventuele wachttijd en ook of mijn flesje Evian water mee kan.
    Ik was van plan dat gisteren te proberen, maar doordat KLM mijn oorspronkelijke vlucht had geannuleerd, mijn herboekte vlucht opeens veranderde naar een vlucht de volgende dag, heb ik zonder hulp van de dame aan de transfer desk maar met hulp van de medewerkster in de F-lounge uiteindelijk een andere vlucht moeten regelen, maar dat betekende wel dat ik direct beschikbaar bij de vertrekgates moest zijn.

    Wat mij trouwens zaterdag opviel rond 16:00 uur en daarna om 17:00 uur in Amsterdam is dat de rij van Schengen naar Non Schengen zo groot was dat ik mij echt afvroeg of iedereen de connectie wel kan halen. Op piekmomenten is de capaciteit echt onvoldoende.
    Bij een dergelijke rij weet ik genoeg en zou ik landside gaan om vervolgens via veiligheidscontrole en paspoortcontrole alsnog in Non-Schengen te komen, dat scheelt een boel tijd, en dan kan mij datzelfde flesje Evian weer niets schelen.
     

Deel Deze Pagina