Goed om de koppen weer eens bij elkaar te hebben gestoken en te werken aan een nóg beter en toegankelijker IF.nl! Curious what the future will bring.
Namens iedereen wil ik jullie bedanken dat jullie deze meeting tot een succes hebben gemaakt! We hebben veel nieuwe inzichten en ideeën opgedaan waarmee we hard aan de slag gaan.
Wat een gezellige avond was dit en héél constructief door alle feedback die we van de aanwezigen hebben ontvangen!
Het was gezellig, nuttig, goed verzorgd en leuk om bekende en nieuwe gezichten te zien.....bovenal....super fijn om de betrokkenheid bij allen te zien. Chapeau en Respect! Dank jullie wel.
Graag willen we de mensen die op het Focus Group Dinner van InsideFlyer NL aanwezig waren namens heel de crew bedanken voor hun steun, feedback en gezellige avond! Als teken van appreciatie bieden we jullie graag een korting aan op de aankoop van een ticket voor de FTU in Berlijn in juni. Indien jullie interesse hebben, stuur mij dan aub een PM, let er wel op dat deze code enkel voor persoonlijk gebruik is. InsideFlyer NL Team
Voor degenen die niet aanwezig waren op het dinner, er is vanavond een verslag online gezet door @TheFlyingDutchboy en dat is op deze link te lezen.
Ik heb nog steeds discounts codes in de aanbieding voor de FTU in Berlijn voor de aanwezigen op het focus group dinner
Ik kan helaas m'n dgn in Peru niet 3 dgn inkorten. Anders moet ik 2 trip, 2 ticket laten wijzigen. Dat gaat niet helaas. Ik sla dus deze keer over, volgend jaar hoop ik weer bij te zijn.
Ja he....vooral omdat ik daar nog altijd 'mama' ben van kids uit m'n kids project van vroeger. De dagen dat ik daar weer ben zijn goed gevuld.