Ik zou eerst niet komen omdat het doordeweeks een beetje gekkenwerk is om van Antwerpen naar Amsterdam heen en terug te gaan, maar lang leve de Thalys
Er is nog een laatste kans om te registreren voor het focus group dinner volgende week woensdagavond in Amsterdam, indien je interesse hebt volg dan even de stappen uit de eerste post van dit topic, morgen wordt de registratie afgesloten.
UPDATE | RSVPs (Please let me know if I "missed" anyone) WorldTraveller13 BWempe Basjep TheFlyingDutchboy THEOS Flying doc Chawa high_class Innersoul (Dietary: NO pork, beef and lamb) FlyRicky Sanne von Kriegenbergh GA717 Amy_1990 RobertFB (als dieetwens graag vis, ik eet geen vlees…) Jan van Putten Lionell last updated 16:08CET 11 March 2016 DirkOnTour, no longer able to attend
Hallo iedereen, de registratie is nu gesloten. De planning die avond is als volgt: 18:30 samenkomst in de bar 19:00 dinner Het menu is als volgt (behalve voor de 2 mensen met dieet vereisten die zijn doorgegeven aan het Andaz): w i n t e r s a l a d chicory│radicchio rosa│bloodorange│carrot balsamic vinegar│goat cheese │walnut b e e f s h o u l d e r f i l l e t marrow│ black olive│roseval potato│crispy bacon│sour cream│shallot Tot volgende week woensdagavond! Nog een fijne avond gewenst van het hele InsideFlyer NL Team
Nog een laatste update: Meeten om 18u30 in de Bluespoon Bar voor wijn & bier voorgaande aan het dinner
Dat is in het Andaz zelf http://amsterdam.prinsengracht.andaz.hyatt.com/en/hotel/dining/bluespoon-bar.html