Dan ga ik ze morgen maar even bellen hoe het zit want ik ben er al ruim dubbel overheen. Eigenlijk een beetje bang omdat ik de FB kaart al had... Het zouden 2 aparte producten zijn....
Van de week zelfde gehad. Ze heeft me later over terug gebeld maar had ook te maken met de FB kaart. Ze zien het nu toch als 1 AMEX product ipv eerder gescheiden.
Februari reis ik naar AUA. Voorheen ging dat steeds met de A330 en koos ik meestal stoel 10A om er zo snel mogelijk uit te zijn. Bij mijn komende reis is het de 777. Nu zie ik op de stoelindeling dat er voor Economy comfort nog een rij WBC zit. Vraag me daarom af welke uitgang er gebruikt wordt en of m'n plek op 10A dan wel een goed idee is? Heeft iemand tips?
Qua beenruimte is eigenlijk 10K beter, ook als je geen lange benen hebt, want vanaf 10K kan ik zonder mijn medepassagiers te storen voor ze langs en naar de WC. Want ik heb de 'afwijking' dat als iedereen slaapt ik dan naar de WC moet en op deze manier hebben mijn 'buren' daar geen last van. Je bent zoals aangegeven op deze plekken echt wel als eerste na de Business het toestel uit, ook aan de rechterkant, soms doen ze de linkerkant via de eerste uitgang en de rechterkant via de 2de uitgang meer voorin, afhankelijk van hoe het toestel verbonden is met de terminal.
In de A330 was ik altijd als eerste de tent uit... nu bij de 777 ging ik even twijfelen. Volgens mij heeft AUA maar 1 verbinding met het toestel dus die gaat via BC, prima. Voor wat betreft beenruimte vind ik deze plek geweldig met mijn 1.70 meter lengte ghehehe
Ook met 2 slurven ga je via BC naar buiten, tenzij je via nooduitgang glijdt Meestal gaat in elk gang bij rij 6 (gordijntje) een stewardess staan om economy passagiers even tegen te houden tot business passagiers uitgestapt zijn. Qua economy is 10C/D meestal het eerst aan de beurt om uit te stappen, maar als 6C/D traag uitstappen kan 10 G/H net zo goed eerder zijn. Je praat over seconden, echte tijdwinst zit 'm in het nemen van de goede rij bij immigratie en de juiste documenten in je hand hebben.
Als het, zoals ik hoopte, via rij 6 gaat praat je inderdaad over seconden. Ik was even bang dat er halverwege in economy een deur zou worden geopend. In dat geval had rij 10 dus geen nut. Op de stoelindeling leek het erop dat er geen 'echte' doorgang was tussen WBC en Economy. Bedankt voor je reactie
En misschien is er nog een leuke upgrade mogelijk tijdens de checkin. Ga je dan voor rij 1 of rij 5/6...;-)
Ghehe... dat eerder op de terugreis want nachtvlucht. Vroegen ze de vorige keer 699euries voor en miles deed het toen niet. Vriendelijk voor bedankt.
Heeft iemand recentelijk nog naar Toronto gevlogen met KLM? Zijn deze vluchten vol? Mijn werkgever wil dat ik in Januari ga, maar ik wil een argument hebben om WBC te vliegen.
Dat is exact het argument welke ik de afgelopen tijd bij mijn werkgever heb gebruikt. Die vond het wel een goed argument.
Ongeveer 100 man in totaal. Een kennis vliegt voor KLM op de 777 en even nagevraagd wat zijn ervaringen zijn, zelfde geldt voor Sao Paulo zei ie.
Ik vind het een erg belangrijk argument. In WBC is de kans dat je elkaar aanraakt uitermate klein. In eco is die kans groot. Zeker als ik zie hoe vol KLM de toestellen propt. Ik kwam gisteravond terug uit Barcelona en het toestel zat ramvol. Ik zag het al aankomen en heb geupgrade naar BC. Heb je in ieder geval een beetje personal space.
Hoewel ik persoonlijk geen enkele angst heb voor Corona, (ik ben ook regelmatig bij de grens tussen Turkije en Syrië), moet ik eerlijk bekennen dat ik het ook niet kon waarderen dat men opeens 2 mensen in Economy Comfort naast mij zetten die graag naast elkaar wilde zitten. (Dus ergens in het achterhoofd zit toch dat niet direct iemand naast je natuurlijk beter is). Nu ben ik assertief genoeg en begreep men dat ik dit zeer zeker niet ging waarderen en werd een passende oplossing bedacht. Als het noodzakelijk is dat je ergens moet zijn en je hebt klantcontact dan is het voor de werkgever ook wel handig om er alles aan te doen dat zijn personeel zo min mogelijk risico loopt, dan kan dat zeker een valide argument zijn, zeker ook met het oog dat zijn werknemer niet de klant besmet.