Helaas griep opgedaan, zou woensdag vertrekken naar New York via Detroit in de A350. Nu probeer ik al sinds vanmiddag KLM te bellen om het ticket te wijzigen, maar ik kom er simpelweg niet doorheen. Na een halfuur verbreken ze gewoon de verbinding.... Iemand een suggestie hoe ik iemand kan bereiken die mijn ticket kan wijzigen?
Ze doen het in ieder geval zoals ik had verwacht: heel snel reageren op het eerste bericht, verzoeken een pm te sturen en dan is de snelheid er uit. Oh Flying Blue....
Oh dan reageren ze tenminste nog. Ik heb eens tweemaal op verschillende momenten met ze contact opgenomen via ofwel Facebook of Twitter, beide keren nooit weer wat gehoord.
@jongesander, beterschap. Open deur misschien, maar kan je niet zelf wijzigen op internet in jouw boeking?
Dank. Nee helaas niet. Ook annuleren kan niet online. Zoals het nu staat gaat de stoel woensdagochtend in de slaapstand.
@jongesander Beterschap! En wat kan vliegen toch belachelijk mooi zijn soms. Van de uur durende vlucht van CDG naar AMS 40 minuten dit uitzicht gehad, inclusief prachtig uitzicht boven Parijs
In mijn ervaring binnen een uur reactie via Whatsapp of Facebook.... En altijd naar tevredenheid geholpen Bel nooit eigenlijk .... *moppersmurf aan: ik haat bellen * moppersmurf uit
Jullie beterschapwensen hebben aardig geholpen. Volgende uitdaging dient zich echter al weer aan: Typhoon Manghkut. Vlieg zondag met CX in F op een award ticket van Alaska. Ze hebben een travel waiver afgegeven. Kom volgens normale schema aan op maandagavond en vlieg dinsdagmiddag naar Seoul en woensdag Kuala Lumpur. In Expertflyer zie ik dat alles vanaf zaterdag helemaal op nul staat. Als ik het goed lees kan ik niet zonder meer pro actief een beroep op die waiver doen. Maar gewoon rustig afwachten en hopen dat ze me opnieuw in F boeken op een andere datum? In dat geval is het ergste wat me kan gebeuren dat ik zelf een nieuwe vlucht naar KUL moet boeken. Ga er tenminste maar niet vanuit dat ik bij Flying Blue kan omboeken hé ;-).
Ik ben van voornemens om van Caïro naar Amman te vliegen via Djeddah met Saudia om vervolgens overland door te reizen naar Israël. Ik twijfel een beetje over het volgende, wellicht dat iemand kan helpen! Waarschijnlijk wordt er tijdens het inchecken om een outbound ticket vanuit Jordanië gevraagd. Gaat Saudia 'moeilijk' doen als dit een ticket vanuit Tel Aviv naar Amsterdam is? Krijgen we überhaupt problemen om als vriend+vriendin (ongetrouwd) met Saudia te vliegen?
Saudia is ook gewoon een bedrijf met oog op winst, geen zorgen om als man en vrouw samen te vliegen Goed de regels van Jordanië checken. Volgens mij vereist Jordanie geen bewijs van onward travel, dus dan zal Saudia er ook niet naar vragen.
Heeft iemand ervaring met stoel 41A/J van de A350 van Delta? Kan ik aannemen aan dat het IFE en de tray table gewoon in de armleuning zitten?
Submitted by SeatGuru User on 2018/08/09 for Seat 41A 41A and rest of row 40 and 41 are some of the worst economy seats I have been in. 41A and 41J should be in orange, and rest should be in red. Due to Delta's configuration, these rows are near the only aft lavatories of the entire economy section. Lav signs are not live, so you can't tell if it's occupied or not, causing massive amount of people waiting in the bulkhead area, more than any other aircraft in similar bulkhead rows on Delta's 777/767 and other airlines' A350. Your little extra legroom are constantly occupied by pax waiting for the restroom. In fact, waiting pax expect you to fold your legs so they can have more waiting room. You are being bumped into constantly by people and carts. The entire 12 hrs of flight, sans takeoff and landing, are full of passenger in this bulkhead area. It's also very hard to sleep because of flashes of lights from lav door being opened and noises from a lot of people traffic... Stay away from these rows if you want some sleep. Edit: Submitted by SeatGuru User on 2017/11/14 for Seat 41J Best economy seat Ive ever flown. No seat in front and the exit door does not bother you, window alignment is excellent in seat upright and recline position for sleep. this seat has all the comfort of a window seat with direct aisle access in front of you. While i love this seat i'm not all that impressed with the A350. while the toilets are a decent size there are not enough of them, lavatory beside us regularly had 10 people in line to use it because there are no bathrooms at rear of plane. Mixed reviews dus
Schengen/non-schengen, 1 ticket? Zürich is efficiënt, niet al te groot en sta er nooit te wachten, dus moet over het algemeen goed gaan. Wel erg weinig speling bij vertraagde vlucht.
AMS-ZRH-ATH, dus schengen-schengen. En er gaat nog een vlucht wat later. Alleen handbagage, dus denk dat ik het maar boek.
Mijn ervaring is ook goed. Nog nooit in de wacht gestaan en contact via FB gaat ook relatief snel. Ik kwam erachter dat ik geen Miles bijgeschreven kreeg over extra’s zoals bijgeboekte stoelen en a la carte van een aantal vluchten. Ze ging zonder dat ik het vroeg elke vlucht na en heeft zelfs nog wat extra punten toegekend. In totaal bijna 7000 punten bijgeschreven gekregen, mooie meevaller Ter info; dit was over bijna alle vluchten sinds het nieuwe FB geïntroduceerd is, ze lijken moeite te hebben om achteraf geboekte extra’s automatisch mee te nemen bij het bijschrijven van Miles. Voor degenen die ook extras boeken de moeite waard om even na te kijken en vragen Hulde ook voor het pro-actief meedenken van de KLM medewerker.