Groet uit Timphu! Vlucht naar Paro was wel erg gaaf zeg, je maakt eerst een kleine omweg om vanuit zuid-Bhutan het land in te vliegen (zodat je met een vallei meekan), dan vlieg je lager die vallei in en opeens maak je een scherpe bocht en vlieg je al zigzaggend tussen twee bergketens in (die écht dichtbij zijn) richting vliegveld. Tofste landing wel die ik ooit heb gehad.
hmmmm....gister BRU-DOH-YGN-UTP gehad met QR. Ben ib gold en opzicht werd daar wel naar gehandeld. Beide trips nooduitgang. Maar....DOH-YGN (technical stop)-UTP...in een A319...heel merkwaardig. Vooraf niks aangegeven...dus laptop en telefoon zo goed als leeg. Geen IFE...maar wel op je device. Mooi wanneer er dan geen stroompunt is waar je aan kan opladen. Deed het trouwens ook niet en het aanbod was 90% bollywood en aziatisch...nee, daar ben ik niet echt over te spreken. Technische stop in YGN wat rommelig...mochten blijven zitten maar werden 3 of 4 keer gecontroleerd, mochten ook niet naar de wc of de benen even strekken... Daarna bkk - pnh met Thai, voor het eerst, heel erg prima. Vlucht van 50 minuten in een a330-300, afgeladen vol, maar toch kleine maaltijd en drinken gekregen!
Groeten uit de BA Lounge op JFK T7! Ik ben de enige passagier, heb de hele lounge voor mezelf haha Straks word ik opgehaald om naar de Concorde Room te worden gebracht.
Daarstraks was hier nog een hele groep Japanners, maar die zijn alweer vertrokken. Gewoon bizar leeg hier. Lekker rustig zo.
Update: De PH-AKF vliegt sinds gisteren ook weer. Nu dus met de nieuwe WBC (https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ph-akf) .
Voor de A330-300 rest dan alleen nog de PH-AKD. Binnenkort zal ik op de frontpage een update plaatsen over de ombouw.
En ik ben weer thuis! Was draaien, scheren en vanavond de eerste hardlooptraining van het nieuwe trainingsblok... Eind augustus een race van 50km, 2 weken nadien eentje van 80km, eind oktober halve marathon Valencia en eind november de ultra marathon in Oman. Met andere woorden zo goed als geen alcohol meer de komende maanden. Al die champagne van de afgelopen 6 dagen zal er snel weer uit zijn
Ik wist dat het waar was, maar nu zelf mee aan het maken; als economy passagier op een Bangkok Airways vlucht gewoon hun eigen lounge in, speciaal voor eco passagiers! Prima eten en drinken, alles gratis, ongelofelijk goede service!
Klopt, alhoewel de lounge op BKK wat mij betreft veel te vol was. Vond Koh Samui veel fijner omdat het daar voor slechts een enkele vlucht was! Blijft toch “the boutique” airline van Thailand
Ja trail race in en om Brussel, is combinatie van lopen en wandelen, zeker voor mij. Top atleten lopen zo'n afstand. In de VS is er in juni altijd een gekende race, Western States 100. Deze is 160 km, winnaar deed hem dit jaar in 14 uur en 30 minuten...
Dat verschilt per wedstrijd, het is elke afstand meer dan een marathon (42,2km). Degene waarvoor ik ben ingeschreven in Oman is 137km.
Vlieg in september met Korean van Seoul naar Kuala Lumpur. Nu viel me op dat Korean aan het begin van de maand de vliegtuigen voor bepaalde vluchten lijkt te selecteren. Voor de hele maand augustus is het de nieuwe APEX configuratie. Voor september is het nu nog de oude. Natuurlijk heb ik liever de nieuwe config, maar zit er niet zo mee als het de oude is. Bij de nieuwe zie ik dat stoel 7J (een "P" stoel) is. Blijft deze bij een aircraft change gewoon gehandhaafd? Of moet ik dan opnieuw een stoel kiezen en kan 7J niet door mij gekozen worden omdat ik geen status heb.
Bij het inchecken zie ik de volgende info: "Because of circumstances related to your trip, you may change your flight without paying the change fee. When changing to a higher fare type, the fare difference may be charged. For more information and your rebook rules, see the latest flight news. To view and select alternative flights, simply click the ‘Change flight’ button below." Ben wel benieuwd wat dat dan voor circumstances zijn. Onder de link staat iig niets. Hoop niet dat 1 van de segmenten geannuleerd is/wordt.
Weerverwachting in AMS/BRU/FRA was slecht vandaag en word nog slechter morgen. Er word veel wind verwacht: https://www.upinthesky.nl/2018/08/09/slecht-weer-klm-schrapt-vluchten/
wat een raar verhaal..drank serveren in emirates maar je mag niet met alcohol in je bloed aankomen in Dubai? https://www.msn.com/en-gb/news/worl...-in-uae-for-a-year/ar-BBLILhX?ocid=spartanntp