Positief verrast over JAL, economy. Lekker eten, hele ruime zitjes op de 787...een economy class met 88 (!!!!) stoelen...heerlijk zo! Super persoonlijk. Premium economy en business zagen er ook prima uit!
Over het algemeen wordt er aan ANA gerefereerd als zijnde beste Japanse maatschappij en dat zal ongetwijfeld ook zo zijn, maar persoonlijk vind ik met JAL ook niets mis.
Ik heb zelf ook ontzettend goede ervaringen met JAL. Twee keer met hen gevlogen, CGK-NRT en NRT-JFK. Zelfs ik had met mijn lange benen ergens op rij 52 zelfs genoeg ruimte om die te strekken. Crew was ook prima.
Groeten uit de "lounge" van Hilton Liverpool One. De lounge op de 7e verdieping van het hotel wordt nog steeds verbouwd. Tijdens vorige stay in november werd een provisoire lounge geopend in één van de vergaderzalen op de eerste verdieping. Deze stay hebben ze 's avonds een ruimte voorzien achteraan in het restaurant waar drinken en canapés worden geserveerd. Overdag kan ik naar de reguliere PIMA bar van het hotel om koffie/thee/water te bestellen. Deze worden nadien van de rekening afgehaald.
Onder het motto "vroeger was alles beter"... m'n jeugdige dagen van nachten op stap zijn lang achter de rug, maar zet mij terug op een feestje met de muziek van "toen" en ik ben niet van de dansvloer te slaan
@ Sander de Jonge, Komt er nog een vervolg op je trip report naar Chicago en Los Angeles? Ik vond de stukjes die je er tot nu toe over schreef leuk om te lezen
Groetjes uit de Sofitel Manila. Laatste keer dat ik hier was 2 jaar geleden als Platinum. Nu ben ik Gold en heb veel meer privileges gekregen: naast een upgrade, heb ik ook 3 dagen Club Millesime toegang (heb ik wel voor moeten lullen als Brugman), ballonnen en handdoekzwaantjes op bed, fruitschaaltje en een fles witte wijn. :-D Ik werd bij binnenkomst door een van de vele hostessen begeleid naar een speciale area voor LCAH elite leden waar we een drankje konden nuttigen. Vervolgens werd al onze bagage naar boven gebracht en een butler bracht ons naar de kamer. Iedereen was ontzettend behulpzaam en vriendelijk, ook in de lounge. Dit is een van de weinige keren dat ik me als LCAH Gold (of uberhaupt als elite lid) gewaardeerd voel.
Dat is nog eens een welkom-we-waarderen-je-loyalty begroeting. Dit doet mij aan mijn bezoek aan het Sofitel in Macau denken. Bijna een zelfde behandeling met de letterlijke kers op de taart... toegezongen worden in de lounge met een taart op mijn verjaardag. Happy memories. Geniet van je verdere verblijf in Manila
Eén van de hoogtepunten afgelopen nacht na een borrel met collega's die uitmondde in een avondje stappen. Vanochtend herinnerde ik me weer waarom ik destijds vodka & redbull heb afgezworen... Straks weer op stap
Er staat weer een nieuw verhaal in onze weblog voor de liefhebber. “Be still”. https://walkabout2018.wordpress.com Groet uit Queenstown.
Zooo! Mijn eerste ontmoeting met Pattaya...wat is dat een feestparadijs! Had er zelf een mega show, meteen de eerste keer uitverkocht...wow! Nu op weg terug...werd ondanks mijn platinum topbonus status geweigerd om gebruik te maken van de faciliteiten hier...terwijl ik om de 6 weken ga en het nooit een probleem was....en op de heenweg ook gewoon van alles gebruik kunnen maken (vlieg met EY)...vreemd dus! https://www.facebook.com/DJAdmin/ph...63333857211/10155127155747212/?type=3&theater
Beste @Tim82. Allereerst bedankt voor het compliment. Ja ik maak de reeks af, maar helaas heb ik wat onverwachtse drukte waardoor het nog niet gelukt is. Komt er aan!
Ik zie dat AMS- JFK met KLM op veel (met vertrek uit AMS op) dinsdag en woensdagen in mei en sommige in juni en september en het najaar voor 399€ te boeken is. Reactie op de komst van Norwegian? Op andere dagen in de week reizen is meestal 424€ op in mei en na de zomervakantie.
Ja, dit is het nieuwe budget tarief. Hou er rekening mee dat er geen checked-in bagage meer in dit tarief zit. Voor de meeste FF op dit forum geen probleem gezien ze status hebben en sowieso extra bagage mogen meenemen.
Morgen was het plan om 's ochtends met de trein naar Dusseldorf te gaan om vervolgens via AMS te vliegen naar JFK. Na 3x met de Platinum lijn te hebben gebeld, kon ik het segment DUS - AMS skippen door het verwachte slechte weer. Dezelfde vlucht was gecanceld vandaag waardoor het aantal van 20 beschikbare BC stoelen gereduceerd is naar 0. Helaas heeft elk voordeel zijn nadeel
Tijdens intercontinentale nachtvluchten vind ik dat de lampen in de wc's zo fel zijn. #myeyes #insiderflyerconfessions