InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.683
    Trofeepunten:
    478
    Vlieg woensdag voor het eerst naar HDN met JAL vanuit LHR, ba boeking. Heb ik als Oneworld Gold lid ook bij JAL voordelen van emergency exit row? Kan namelijk in mijn boeking alleen stoelen reserveren voor de BA vluchten

2. ErwinLansing

ErwinLansing Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.121
    Trofeepunten:
    428
    Ik was in november nog in DUB, maar ik kan me domweg niet herinneren of ik de lounge in geweest ben. De vroege vlucht van 8:45, dus waarschijnlijk zo lang mogelijk uitgeslapen en direct naar de gate gegaan :)

Fripsmaster vindt dit leuk.
  3. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.597
    Trofeepunten:
    653
    Volgens de KLM site heb je toegang tot de DAA Executive lounge in T1.

ErwinLansing en Fripsmaster vinden dit leuk.
  4. Fripsmaster

Fripsmaster Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.411
    Trofeepunten:
    583
    Top! En daardoor weet ik ook de openingstijden. Bedankt voor het meedenken!

lloydje33 vindt dit leuk.
  5. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.540
    Trofeepunten:
    373
    Ik vraag me het volgende af, om eventueel de Grand Canyon te bezoeken ben ik het een en ander aan het uitzoeken. Op Google flights zie ik vluchten vanaf PHX (Phoenix) met AA naar, volgens Google, Grand Canyon Village FLG. Grand Canyon Village ligt direct bij de Canyon. Mooi zou je zeggen, maar als ik op FLG zoek dan blijkt dat vervolgens om Flagstaff Pulliam Airport te gaan, 150 kilometer verderop. Dat klopt dus niet lijkt me. Wat zou ik in Google flights moeten invoeren om wél bij Grand Canyon Village te komen? Haalt Google flights hier 2 dingen door elkaar?

6. Grouchy

Grouchy Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.163
    Trofeepunten:
    428
    Denk dat je het eea door elkaar haalt. Google flights gebruik je voor vluchten naar/van commercial luchthavens.
    GCN, zoals talloze andere kleinere USA airports wordt vooral gebruikt voor charters, air-taxi en private vluchten, in het geval van GCN; veelal scenic flight tours. Dat soort vluchten kan je over het algemeen niet via google flights boeken.

7. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.540
    Trofeepunten:
    373
    Dat snap ik, maar in dit geval zorgt Google flights voor de verwarring, vooral door de kaart die bij Google flights wordt getoond:

FLG1.png
    Hier lijkt het toch echt dat FLG bij Grand Canyon Village ligt.

Terwijl bij deze kaart weer blijkt dat FLG daar niet ligt:
    FLG2.jpg
    Het is nogal een verschil...

Grouchy vindt dit leuk.
  8. Grouchy

Grouchy Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.163
    Trofeepunten:
    428
    Lol, foutje. Ziet er een beetje uit als een Ryanair die je naar 'London' brengt, oftewel 'London Stansted'/'London Southend'

lloydje33 vindt dit leuk.
  9. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.759
    Trofeepunten:
    1.573
    Groeten uit Rotterdam!
    Screen Shot 2018-02-09 at 21.48.28.png

10. Lionell

Lionell Platinum Member

Leuk Bevonden:
    4.759
    Trofeepunten:
    1.573
    In de categorie plaat voor als je helemaal van het padje af bent :D

Deleted_member_487 en Tim82 vinden dit leuk.
  11. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.540
    Trofeepunten:
    373
    A die ken ik nog, en had 'm zelfs op vinyl :) Zo rond het jaar 2000 heb ik een paar jaar ge-hobby-dj't met Technics draaitafels en had ik een heel arsenaal aan Tracid Traxxx platen. Dure hobby wel, 10€ per vinyl met maar 2 remixen van 1 nummer.

Lionell vindt dit leuk.
  12. Fripsmaster

Fripsmaster Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.411
    Trofeepunten:
    583
    Groeten uit de Conrad Manila. Mijn eerste verblijf in een Conrad, eerste indruk was erg goed. Ingecheckt in de executive lounge met een drankje, bagage naar de kamer gebracht en een geweldige upgrade naar een suite.

jongesander, MichaelNight, Didier13 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. Rutger

Rutger Silver Tier

Leuk Bevonden:
    191
    Trofeepunten:
    268
    In juni voor 4 nachten en 5 dagen naar Osaka toe! Iemand beetje tips en tricks voor die streek? Sowieso Kioto en Osaka zelf.. maar verder?

Lionell vindt dit leuk.
  14. Miya

Miya Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.010
    Trofeepunten:
    313
    Je kan naar Himeji - kasteel is erg mooi. Als je Japanese Onsen bad wil zou ik naar Kinosaki-Onsen gaan, noordelijk van Kyoto. Ben je opzich naar iets specifieks?

Als je echt luxe en iets duurt wilt: http://www.annees-de-pelerinage.com/tawaraya-ryokan-review-best-hotel-in-the-world/

Word gezien als beste Ryokan (zelfs hotel) in de wereld.

Rutger, Lionell en KarinS vinden dit leuk.
  15. Rutger

Rutger Silver Tier

Leuk Bevonden:
    191
    Trofeepunten:
    268
    Eind juni moeten we in Singapore zijn voor een bruiloft. Dus ik zat dit weekend beetje te puzzelen met vluchten: mooi ticket gevonden naar Osaka met KLM, nog wat Krisflyer puntjes die ik om kon zetten in een Scoot-voucher voor een goedkope vlucht van Osaka naar Singapore. Dus allemaal maar geboekt zonder eigenlijk iets te bedenken, dus nu moeten we ons vijf dagen in Osaka vermaken... zal wel goed komen!

Kioto staat al op de planning maar hotel Ryokan zit, waarschijnlijk gelukkig, al helemaal vol rond onze data! Bedankt voor de tips :)

Lionell vindt dit leuk.
  16. Didier13

Didier13 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.075
    Trofeepunten:
    428
    Zou kort in Osaka blijven en lang in Kyoto. Kyoto dagje fiets huren en langs de meeste bezienswaardigheden o.a bamboebos en tempels, middag naar een onsen. Zijn in een lokale geweest geen poespas en zeer aangenaam.

Lionell en Rutger vinden dit leuk.
  17. KarinS

KarinS Blue Tier

Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    274496EA-352C-4EB3-98C1-D97A6E37B2F7.jpeg Proost op het weekend vanuit de executive lounge van Hilton Düsseldorf.

Lionell, Didier13, jongesander en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Dorst krijgt

Lionell, KarinS en lloydje33 vinden dit leuk.
  19. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.597
    Trofeepunten:
    653
    Ik heb nog 10k miles in een Alaska account staan die binnenkort gaan vervallen. Nog tips voor goede redemptions?
    Anders koop ik er 5k bij en boek ik wel een enkeltje met KLM ergens in Europa. Alleen dan kost t me $150....

20. danfl44

danfl44 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.242
    Trofeepunten:
    203
    Alaska heeft nu een sale lopen en heeft sowieso enkeltjes vanaf 5000 mijlen. Moet je wel toevallig vluchten in USA nodig hebben.
    Anders: Starpoints in de promo kopen en overzetten naar Alaska? Volgens mij komt dat uit op iets van 140 euro per 10k punten. CX J europa-azië is 42,5k, prima, maar in die puntenrange heb je zelfs nog betere redemptions, beetje spelen met de alaska site.

Lionell en lloydje33 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina