Toen vloog ik nog niet (zo veel), denk dat m'n huidige hobby duurder is Het enige wat ik er nog van over heb is de meeste rechtse Macbook op de foto, de rest is allemaal van de hand gedaan.
Sommige mensen zullen dit een verbetering vinden. De Hugo Junkers lounge op DUS is weer open en compleet opgeknapt. @RickJansen Zeker als frequent DUS vlieger
Nog iemand die heeft ontdekt dat je goedkoper kunt vliegen als je het slim aanpakt. Hij heeft er zelfs een boek over geschreven...
Groetjes uit de Hilton Malta. Een upgrade naar de suite en ontzettend vriendeliljk personeel. Ik baal nu al dat ik morgen uitcheck. Nu de lounge in. Fijn weekend!
Als "leermeester" had ie Valentijn. Ie ook ergens een podcast van online te vinden. Ik heb de proefdruk gelezen van het boek, super speciale tricks staan er niet in, maar leest wel leuk. Misschien dat we als het uit is wel een kopie ervan weg geven
Proost! Voorlopig nog geen alcohol gehad, straks voor een paar uur gaan ontspannen in de sauna & stoombad. Benen zitten vol melkzuur van de training.
Ah Valentijn dat verklaart een boel. Daar heb ik ook nog heel wat van geleerd toen dit forum er nog niet zo lang was. Inmiddels bijna 3,5 jaar geleden alweer in de tijd van Ikvliegveel.com... Ben wel benieuwd naar het boek wat ie nou echt te vertellen heeft wat voor ons nieuw zou zijn. Meer een beginners gidsje.
Proost vanuit de droog gelegde malediven ( we zitten niet in een resort ) Water en cola vandaag, na de Etihad lounge en vluchten BC kon ik wel een detox gebruiken.
De doorwinterde miles junk en frequentflyer zal er niet ontzettend veel uit opsteken. Maar staan wel een aantal leuke weetjes in.
Haha en 't mooie is..dat ik dit weekend vanaf Amsterdam vlieg naar Denemarken...over 2 weken naar Manama vanuit Amsterdam...en volgende maand naar Tokyo...vanaf Amsterdam!!
Bereik van deze site was wat moeizaam deze middag. Server eerder vandaag weggewaaid met die storm ofzo?
Ons hele netwerk in alle landen waar we actief zijn ondervond problemen. Dit lag bij onze hosting. Het euvel zou nu van de baan moeten zijn. Ons excuus voor de lange downtime.