Ondertussen is het 10 dagen geleden dat ik gebeld heb voor die rechtzetting en nog steeds geen verandering te zien op m'n dashboard... Van de week eens bellen met de Ambassador service en kijken of die me wel kunnen helpen. Ze zijn er weer een zootje van aan het maken bij IHG...
Het lijkt erop dat bij sommige mensen de voorwaarden van de into the nights promo plotseling zijn veranderd. Terwijl je voorheen 1 nacht via de IHG app moest boeken, zijn het er nu plotseling 5. Bij mij is dit overigens niet het geval, aangezien ik die "challenge" al voltooid had. Hoe zit het bij jullie? bron:OneMileAtATime
Bij mij staat ie nog hetzelfde als toen ik registreerde, ik neem van elke promo screen shots als ik bevestiging krijg of als er goals worden gezet.
Bij mij is het inderdaad veranderd!! Zomaar out of the blue moet ik nu 6x een overnachting via app doen in plaats van één! Inderdaad, zoals @Lionell zegt, gelukkig heb ik screenshots van de beginsituatie! Trouwens, een ander lastig dingetje: hoe bewijs je dat je een boeking via de app hebt gedaan? Het is volgens mij nergens te zien of je nu een boeking via de website of via de app hebt gedaan!
Alle bekende Engelstalige blogs staan er vol mee... Ik ben benieuwd hoe IHG gaat reageren. Ik zag veel bloggers via twitter hun gegevens doorgeven aan IHG care. Ik ga van de week bellen naar de Amb customer service, kijken of mijn achterblijvende stays eindelijk gepost kunnen worden.
Als je je geregistreerd hebt of al bezog bent met de challenge krijg je de oude voorwaarde van één stay.
Mijn dashboard wordt niet geupdate online, maar ik ontving daar een mail van IHG met daarin de volgende mededeling: Dear Lionell, Congratulations, you have completed 2 offers and earned 4,900 bonus points. But the opportunities to earn 2 free nights or 50,000 bonus points are still waiting. So why not see how far you can go? En ze hadden er zelf een screenshot bij gedaan met een updated versie van de progress tracker. Ik heb de 4900 punten wel nog niet in m'n account gezien, maar dat zal wel weer even tijd nodig hebben...
Ondanks dat British Airways geen participating airline is (http://forum.ikvliegveel.com/thread...promo-post-je-ervaringen.267/page-3#post-5874) heb ik toch miles van deze actie bijgeschreven gekregen op mijn BAEC account. 250 Avios voor het installeren van de IHG app.
Is er al iemand die alle taken van Into The Night-promo volbracht heeft? Ben benieuwd wat er voor bonus offers tevoorschijn komen... Ik heb na morgen mijn ITN klaar, maarja het is altijd weer afwachten wanneer de resultaten zichtbaar worden online.
Nee ik heb nog even te gaan met de promo en nog niet alle stays staan erop. Ik heb afgelopen weekend voor mezelf een spreadsheet gemaakt met daarin data over wanneer ik geregistreerd heb, boeking heb gemaakt of heb geannuleerd, wanneer punten in m'n account stonden, welke rates ik heb geboekt en wanneer ik contact heb gehad met IHG Care. Aangezien ik nog een aantal stays heb gepland in december en het 4 tot 6 weken duurt voor die stays te zien zijn op de tracker, wil ik mezelf alvast indekken als ik IHG weer moet contacteren. Deze promo wordt een zware bevalling qua administratie, maar ik wil krijgen waar ik recht op heb.
Vandaag staan eindelijk de 4800 punten van de Stay Smart challenge (2 verblijven in een HIX) op m'n IHG account, nu de rest nog...
Yes, bij mij ook! 13,700 punten bijgeboekt (Stay Smart 7200, Ponus Points package 3600 en Book with IHG app 2900). Sinds afgelopen weekend heb ik mijn laatste challenge voor Into The Nights voltooid, dus laat die punten maar komen! Ik ben er nog niet helemaal uit of ik straks kies voor de bonuspunten (in mijn geval 70.000!) of de 3 gratis nachten. Het hangt er natuurlijk vanaf waarvoor je 't gebruikt, maar de 3 nachten lijken me het meest interessant als die gebruikt worden voor Intercontinental of Crowne Plaza die minimaal 25.000 punten per nacht kosten. Ben alleen benieuwd hoe het zal zijn met de beschikbaarheid van de 'free nights'...
Ik zou voor de bonuspunten gaan als ik alle challenges compleet krijg, maar doordat het zo lang duurt voor alles op het dashboard verschijnt, twijfel ik eraan... Er ontbreken momenteel nog 2 overnachtingen en dan moet ik nog 4 nachten. Komend weekend heb ik een verblijf, eind november en begin december, maar dan kom ik nog een nacht te kort. Ik moet even kijken welke challenges ik nog moet completen en dan desnoods m'n stays aanpassen om het zo goedkoop mogelijk te completen.
Ik kreeg vandaag onderstaande mail met screen shot van m'n promo vorderingen: "You’ve completed 4 offers and earned 12,900 points as part of IHG® Rewards Club’s autumn promotion. Just complete your final offer and you’ll earn free nights or 50,000 points. You’ll also be able to stay and earn with a set of bonus offers, selected just for you. And you’ll have the chance to choose how you’d like to earn—free nights or points. " Helaas is dezelfde progress nog niet te zien in m'n online dashboard, de 4 boekingen zit ik al lang aan, maar wederom zeggen dat het 4 tot 6 weken duurt vooraleer die te zien zijn. En het dashboard geeft nog niet aan aan hoeveel nachten ik zit, dus ik zal op m'n IHG account moeten kijken of op m'n eigen gemaakte spreadsheet.
Ik kreeg 'm ook. De laatste zaterdag was nog niet bijgeboekt, anders had ik 'm compleet gehad... You’ve completed 6 offers and earned 62,300 points as part of IHG®Rewards Club’s autumn promotion. Just complete your final offer and you’ll earn free nights or 139,500 points. You’ll also be able to stay and earn with a set of bonus offers, selected just for you. And you’ll have the chance to choose how you’d like to earn—free nights or points.
Ik wil nog een matressrun doen om mijn promo te halen. Ben van plan alleen fysiek in te checken en weer naar huis te gaan. Mijn deurpasje moet ik uiteraard ook droppen lijkt me onlogisch dit te doen gelijk bij de balie. Dumpen op het nachtkastje in de kamer of het bakje wat vaak in de lift hangt? Nog andere zinvolle opties? Kan je eigenlijk telefonisch in en uitchecken? Zou me ook nog de rit heen en terug schelen! Thanks
Alleen fysiek inchecken is voldoende, je kan de volgende ochtend even bellen dat je al weg bent (de keren dat ik niet bleef slapen heb ik overigens nooit dat gedaan). Tot nu toe gewoon steeds de punten gekregen.