IHG Into The Nights najaarspromo - post je ervaringen

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door TheoS, 4 sep 2014.

  1. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Ja bij mij is ook eindelijk het dashboard bijgewerkt! En ik heb echt een zeer mooi bonus offer gekregen! :)
    20.000 punten zomaar voor niks (omdat er al een challenge is ingevuld) ?! En dan nog een keer 20.000 als je tenminste één challenge haalt? Raar...
    Maar er klopt nog iets niet, denk ik... alle challenges staan er dubbel in! :confused:

    IHG Bonus offers.png
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2014
  2. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Alle reguliere taken staan nu op voltooid:

    Mozilla Firefox_2014-12-02_23-40-41.png
     
  3. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Ik geloof dat ik met Into The Nights veel geluk heb gehad, want vergeleken met anderen mag niet klagen... ;)

    Mozilla Firefox_2014-12-03_00-03-45.png
     
  4. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Betekent dat je één van de zes challenges moet doen om de 20.000 punten te halen! En welke je kiest, kan dan ook nog 1000 of 5000 bonus opleveren! :)
     
  5. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Ik twijfel nog of ik voor de punten ga, of voor de 3 gratis nachten.
    Die gratis nachten zijn natuurlijk meer waard als je ze inlevert bij Intercontinental Hotels, maar ik ben een beetje bang dat er misschien een slechte beschikbaarheid is om de gratis nachten te kunnen besteden.
    En er zit een vervaldatum op de gratis nachten, dus ik neig toch meer naar de punten...
     
  6. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Het is vandaag weer aangepast bij mij... dashboard laat nu additional offers zien voor een totaal van 20000 punten en alle dubbele entries zijn verwijderd. Gisteren nog 3 nachten geboekt in december, dus zal de challenge wel behalen. Ik heb gisterenavond nog zitten rekenen en met behalen van de challenges, breakfast points packages, Ambassador renewal punten, enzovoort, kan ik de komende 2 maanden nog iets van 40K aan punten behalen.

    Idem dito hier voor de puntenkeuze, punten vervallen niet dus kan je ze redeemen wanneer je dit wil en met de optie van m'n Ambassador programma, krijg ik het komende jaar 10% rebate op award nights.
     
  7. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Aha das mooi dan zal die 20K binnen zijn, gisteren review gepost en boeking gemaakt voor de laatste week van december. Die 3 coveren alles :)
     
  8. Marcel_

    Marcel_ Newbie

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Ik ben pas lid van ihg , heb me wel aangemeld voor de promo, ik slaap aankomen weekend in Antwerpen, en moet daar na nog 1 zaterdag en 1 dag, slapen in een van de ihg hotels... ken eventueel naar leiden voor 90 euro een matrassenrun doen 2 dagen...dan heb ik de challenge voldaan...zijn er eventueel nog goedkoperen opties rond Amsterdam? Ken ze niet echt vinden..

    Is een matrasrunrun het wel waard?

    Hoor graag jullie mening.
     
  9. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Een matrasrun kan zeker de moeite waard zijn als je er genoeg punten voor terugkrijgt t.o.v. de totale uitgaven.

    Maar let goed op de voorwaarden! Want 2 nachten achter elkaar slapen wordt veelal gezien als 1 stay. Weet niet wat de exacte "taken" zijn die je moet volbrengen. Maar als twijfels hebt hier even een print posten.
     
  10. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Kijk ook eens op een andere dag kom in leiden ook wel prijzen tegen van 45-50 euro
     
  11. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Crown Plaza Hoofddorp zag ik ook al dit weekend, en volgend weekend voor €45.
     
  12. menzo2003

    menzo2003 Newbie

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    35
    Trofeepunten:
    18
    Mijn offers zijn 2 keer: Stay twice and get a free night or 25,000 points or 10,000 miles (1,250 AIR MILES or 160 Airpoints). Book your stay on our ihg.com web/mobile sites or IHG App.

    Ik heb nu 1 overnachting gehad in het HI-ex Arnhem en over een 10 dagen in Antwerpen.

    Alleen laat het dashboard nog steeds niet de stay in Arnhem niet zien terwijl het al bijna vier weken geleden. Is het aan te raden om te bellen of is het beter dat ik wacht tot na mijn stay in Antwerpen?
     
  13. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Heb je wel de reguliere punten gekregen?
    Het kan gerust een paar weken duren voor je voortgang ziet op de into the nights website, en anders even bellen.
     
  14. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Het kan tot wel 6 weken duren voor het dashboard wordt bijgewerkt. Zijn de punten van je verblijf in Arnhem al wel op je IHG account gezet?
     
  15. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    haha. En nee, @Lionell en ik werken niet bij de IHG Helpdesk al zou je dat misschien denken:D
     
    Lionell vindt dit leuk.
  16. Marcel_

    Marcel_ Newbie

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3

    Mijn taken zijn 3 nachten door brengen in een van de hotels 2 x op een zaterdag.

    De app downloaden + 2 x boeken via de app.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      80,2 KB
      Weergaven:
      0
  17. menzo2003

    menzo2003 Newbie

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    35
    Trofeepunten:
    18
    Ja ik heb een paar dagen na mijn stay reguliere punten gekregen.
     
  18. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Dat is redelijk haalbaar op korte tijd, gewoon nagaan hoeveel je kwijt bent aan geld voor de boekingen, je tijd, transport en dan de afweging maken of het dat waard is om de bonus punten te halen.
     
  19. LVH

    LVH Blue Tier

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
    zo.. van mijn vrouw is compleet, ik kan kiezen om voor 1 nacht of 25000 punten. gekozen voor de 1 nacht, maar waar kom dan de 1 nacht voucher dan?
     
  20. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik vind het niet duidelijk terug in de terms & conditions van de Into The Nights promo op deze link.
    De enigste info die een beetje in die richting wijst voor de redemption van de "free nights" is dit stukje tekst:

    "Free Nights shall be redeemed on first-come and first-served basis. Redemptions must be made 24 hours in advance by logging in to the member account on www.ihgrewardsclub.com."
     

Deel Deze Pagina