IHG Into The Nights najaarspromo - post je ervaringen

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door TheoS, 4 sep 2014.

  1. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb een search gedaan via die knop en sindsdien krijg ik per mail elke keer reminders voor een onafgewerkte boeking na die search... Dus ik twijfel of ik die moet boeken om aan de challenge te voldoen. Ik zal een mailtje sturen naar IHG en eens informeren op twitter.
     
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Bij de Set Your Sights promo heb ik een soortgelijke challenge staan en daar staan er wel terms bij, die vermelden het volgende:

    "Must be an IHG® Rewards Club member and must register your member number in advance to participate in this Offer. Number of bonus points listed above will be awarded after clicking on the Custom Search link, included on the offer page, and exploring the new hotel search capabilities between 1 January 2015 and 30 April 2015 (both dates inclusive). This Offer is subject to the General Promotion Terms and standard IHG® Rewards Club Membership Terms and Conditions and earning structure, which can be obtained by visiting http://www.ihgrewardsclub.com. This exclusive Offer is valid and applies to the original recipient only. IHG®Rewards Club reserves the right to cancel, suspend and/or modify the Promotion/Offer at any time with or without notice. IHG® reserves the right of final interpretation of this Offer."

    Dus... voor die challenge moet ik enkel op de link klikken om de bonus punten te verdienen, hopelijk is het bij de ITN challenge ook zo.
     
    TheoS vindt dit leuk.
  3. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    ik werd gister gebeld inzake Into The Nights, of ik 25k punten wilde of een free night. Heb de punten gedaan (was dat een slimme keuze?). Vond het apart dat ze me er over belden, is iemand anders ook pro-actief gebeld over ITN?
     
  4. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Had je zelf nog geen keuze gemaakt toen al je challenges gecomplete waren? Misschien dat ze daarom belden.
    Ik heb ook voor de punten gekozen, ik wilde zelf kunnen beslissen wat ik met mijn verdiende rewards wil doen. Punten vervallen niet, dus ze komen altijd van pas.
     
  5. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    de pagina met mijn aanbod klopte niet helemaal, '0 van 2 offers beschikbaar' en dat soort termen. Ik heb laatst met ze gemaild, misschien dat ze op basis daarvan gebeld hebben.
    In any case ben ik blij dat ze gebeld hebben en ik relatief pijnloos m'n 25k punten heb gekregen :)
     
  6. flyerbe

    flyerbe Silver Tier

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    239
    Trofeepunten:
    268
    Vind het vervelend dat je niet precies kan zien welke verblijven er al in acht genomen zijn voor de ITN challenge. Ik heb in principe aan alle challenges voldaan, maar zou volgens de site nog een paar nachten te kort komen.
     
  7. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Ik heb ook nog geen keuze gemaakt. In mijn geval zelfs 70.000 punten of 3 gratis nachten. Ik twijfel nog, want een verblijf in een Crowne Plaza of Intercontinental is meestal minimaal 25.000, maar vaak ook 30.000, 40.000 of zelfs 50.000 punten. In dat geval hebben de 'free nights' natuurlijk meer waarde.

    Ik zit in januari in het verre oosten, dus ik ga nog even kijken wat me het beste uitkomt!
     
  8. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Daarom ben ik benieuwd of nachten tijdens de laatste week van het jaar goed en tijdig verwerkt zullen worden...
     
  9. flyerbe

    flyerbe Silver Tier

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    239
    Trofeepunten:
    268
    Goh, ik zou toch voor de punten gaan. Persoonlijk vind ik het points&cash systeem van IHG meestal de interessantste optie
     
    TheoS vindt dit leuk.
  10. menzo2003

    menzo2003 Newbie

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    35
    Trofeepunten:
    18
    Ik had de offer voor nieuwe accounts, waarbij je 2 stays nodig had voor een free night of 25000 punten. Mijn 2de stay is net gepost op m'n ihg account. Nu hopen dat de into the night promo optijd door heeft dat ok een challenge voltooit heb.
     
  11. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Na 3 dagen nog geen antwoord van IHG... Dus via die customized search net een refundable booking gemaakt voor ergens ver volgend jaar.
     
  12. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik kreeg vanmorgen van IHG eindelijk antwoord:

    "Please be advised that you only need to click learn more to complete the Discover A World of Hospitality offer. No booking required. We hope this clarify your inquiry."
     
  13. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Momenteel bezig aan laatste verblijf bij IHG voor 2014 en voor deze promo, als dit verblijf erop zit en m'n dashboard wordt geupdate, dan zou ik een extra bonus van 36000 punten moeten krijgen :D
     
  14. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Ik heb uiteindelijk toch voor de gratis nachten gekozen!
    Deze week vlieg ik naar Azië en heb nog een dag in Doha-Qatar gepland. En daar een nachtje IC Al Isteqlal Road geboekt. Prijs per nacht rond de €250 of 35.000 points, dus nu met een gratis nacht is dit erg aantrekkelijk! :)
     
    kevin990 vindt dit leuk.
  15. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Vandaag nog een update gehad op mijn dashboard, 2 addtional challenges die completed zijn, punten moeten nog bijgeschreven worden op mijn account. Ik wacht nog 3 andere challenges die als completed gemarkeerd moeten worden voor een stay vorige week.
     
  16. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Van de ITN promo is nu alles completed :D Nu wachten tot de resterend 36K aan punten worden bijgeschreven!
    Screen Shot 2015-01-09 at 21.41.08.png
     
  17. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Yes, same here! :)
    Bedoel je niet 26K i.p.v. 36K punten, of had jij een mooier aanbod?
     
  18. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Nee :) 26K van de additional challenges en nog 10K voor een van de originele challenges.
    En dan de punten van 2 stays dit weekend, tikt lekker aan zo!
     
  19. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    448
    Zijn de rates uit de huidige IHG sale (39 euro voor een nacht in leiden) eligble voor de into the night promo (en opvolger)?
     
  20. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik hoor tegenstrijdige berichten, IHG zegt van niet omdat het om deeply discounted rates gaat, maar lees op andere blogs & fora dat mensen die tijdens de winter sale geboekt hebben, dat zij de nachten op hun promo dashboard krijgen bijgeschreven...
     

Deel Deze Pagina