IHG Into The Nights najaarspromo - post je ervaringen

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door TheoS, 4 sep 2014.

  1. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Hehe bedankt maar heb genoeg upcoming stays voor de promotie: HIX Mechelen, CP BRU Airport, HIX Antwerpen, HIX Utrecht, CP Antwerpen, CP Antwerpen, CP BRU Airport, CP BRU Airport, CP BRU Airport en CP BRU Airport :D
     
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Antwoord van IHG betreffende het posten van punten van de Intothenights promo:

    Dear Mr. Jansen,


    Thank you for contacting IHG Rewards Club regarding your Platinum Ambassador account. We appreciate the opportunity to assist you.


    Please be informed that bonus points from the Into the Nights promotion will post 4-6 weeks after the stay has been posted on your account.


    Once again, thank you for taking the time to contact us as we value your patronage. Should you require further assistance, please feel free to contact the IHG Rewards Club Service Center again.


    Sincerely,
     
  3. Elve

    Elve Newbie

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb ondertussen ook antwoord gehad van IHG betreffende mijn actie voorwaarden:

    Thank you for you reply.
    We would like to inform you that we have reported this issue to our contacts and we were advised that the error you have encountered is a known issue. Although we are unable to provide a time frame on when this will be fixed, rest assured hat the team is working round the clock to resolve the issue.
    We apologize for any inconvenience this issue may have caused you as we value your patronage. Should you require further assistance, please feel free to contact the IHG Rewards Club Service Center again.
    Sincerely,
     
  4. krng

    krng Newbie

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    13
    Trofeepunten:
    8
    Als je elke 1-2 dagen een mailtje stuurt, krijg je 1000 punten om je te doen zwijgen - weet ik uit ervaring :). Ik heb ook nog altijd geen offers, en mijn vriend ook niet. Aardig schraal van ze!
     
    Sanne von Kriegenbergh vindt dit leuk.
  5. LVH

    LVH Blue Tier

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
    meer duidelijkheid over de voucher aka free nights:

    http://loyaltylobby.com/2014/09/10/...o-the-nights-award-night-expiry-availability/
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2014
  6. krng

    krng Newbie

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    13
    Trofeepunten:
    8
    Maakt het toch wel minder interessant...
     
  7. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    957
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Als je niet vrij je nachten kan inzetten dan beter voor de punten gaan inderdaad.
     
  8. Elve

    Elve Newbie

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    18
    Heb al dagelijks gemaild, nog geen extra punten. kreeg nu onderstaande reply:

    Thank you for your response. We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience this may have caused you. Your comments have been documented and shared with the management staff of the IHG Rewards Club Service Center. The information is also available to our corporate executives that make decisions pertaining to future enhancements of our program. Our IHG Rewards Club members are our most valued customers and we appreciate your loyalty to our hotels. Your honest feedback allows us to make future enhancements to our program and ensure our members are satisfied with our program. Once again, thank you for taking the time to contact us as we value your patronage. Should you require further assistance, please feel free to contact the IHG Rewards Club Service Center again.
     
  9. krng

    krng Newbie

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    13
    Trofeepunten:
    8
    Ik kan ook nog altijd niet inloggen. Ik ben ondertussen al zo afgeknapt, ook met de restricties op de 2 nachten, dat ik waarschijnlijk niet meer mee ga doen.
     
  10. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Als je snel antwoord en oplossing wil hebben, dan kan je het beste bellen naar de IHG Customer Care, ze zijn te bereiken op +44 20 33 499033
     
  11. krng

    krng Newbie

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    13
    Trofeepunten:
    8
    Ik krijg snel genoeg antwoord, ze kunnen het gewoon niet oplossen. Bellen helpt in dit geval niks...
     
  12. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    waar is het in (de buurt van) AMS goedkoop verblijven in een IHG hotel? Ik heb één stay geboekt staan en wil toch wel minimaal die 25k punten meepakken door nog een een nacht extra te verblijven ergens.

    Wat is de waarde van die 25k punten, m.a.w. hoeveel zou ik max. voor een stay moeten uitgeven om het nog de moeite waard te laten zijn?
     
  13. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Als ik jou was dan zou ik HIX Sloterdijk in de gaten houden in het najaar, daar droppen de rates tot soms 65 euro per nacht, tenminste vorig jaar toch.
     
  14. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    957
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Hi Leiden
     
    LVH vindt dit leuk.
  15. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    dank @Lionell en @Ready2Board
    Ik houd HIX Sloterdijk en HI Leiden in de gaten. Ik zie dat HI R'dam CS ook redelijk geprijsd is mid november met ~70 euro
     
  16. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    HI Rotterdam is helaas HIX...
     
  17. krng

    krng Newbie

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    13
    Trofeepunten:
    8
    ok - ik denk dat ik eindelijk bij mijn offers kan... Ze zijn wel anders dan verwacht (ik heb een redelijk nieuwe account met 0 stays), nu moet ik 4 stays hebben voor de 2 nachten ipv de verwachte 3.
    Het rare is wel dat het nog altijd zegt dat er "0 offers" available zijn...

    Iemand die hetzelfde heeft?

    upload_2014-9-15_21-27-32.png
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    ja, ik heb exact dezelfde. Ik heb nog geen stays, alleen een reservering in de nabije toekomst.

    Volgens mij is dit de standaard aanbieding voor nieuwe leden.
     
  19. krng

    krng Newbie

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    13
    Trofeepunten:
    8
    In het begin was de aanbieding voor nieuwe mensen anders - je moest de app downloaden, in 2 HI's blijven etc. Met die challenge kon je in 3 nachten je 2 bonus nachten bij elkaar sparen. Bij deze moet je er 4 blijven.

    Jammer, maar ook weer niet erg moeilijk...
     
  20. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    De survey voor 100 punten is sinds vandaag ook beschikbaar in de promo! Punten worden meteen op jouw account gezet.
     

Deel Deze Pagina