Eindelijk progress zichtbaar op het dashboard... alhoewel niet van een stay maar van de survey... en dit na 9 dagen
Haha, dat zet zoden aan de dijk! Zelf moet ik 2 Indigo Hotels hebben en dat is nog knap lastig, want die heb je niet zo veel. Düsseldorf is geboekt en voor de andere moet ik wat verder weg...
De punten van de promo zelf zijn award punten en tellen dus niet als elite qualifying voor jouw IHG status. Maar als je een verblijf boekt (geen reward night) en betaald, dan kan je wel punten verdienen die tellen voor je elite status zoals je kan zien hieronder
Andere progress is nu ook zichtbaar in de dashboard tracker... M'n stay in de HIX Mechelen is nu zichtbaar, maar m'n stay bij CP Bru Airport van 6 september niet... Is wel voor de promo geboekt, maar neem aan dat alle stays tijdens de promo meetellen? Morgen maar eens bellen...
Ik heb de offer Stay twice voor 25000 punten, zijn dit 2 nachten of 2x 1 overnachting in een verschillend hotel?
Ze beweren bij IHG dat ik pas op 11 september geregistreerd heb voor de promo... niet dus, net een screen shot doorgestuurd van de dag van registratie (4 september) en gevraagd om het recht te zetten en waarom ik bij hen in het systeem sta op 11 september.
Je kan de registratie datum nakijken in je IHG account door te kijken bij My Offers, daar staat een "registration date". Die verschilde bij mij dus van de echte datum... Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen, want ik heb na registratie op 4 september, een 4tal boekings gedaan om te voldoen aan één van de opdrachten.
Bij mij staat er ook 11 september als 'start date'. Heeft gelukkig geen gevolgen net als bij jou @Lionell ....
Ik heb net met IHG customer care gebeld, moest nogmaals screen shot van registratie datum doorsturen en werd nadien op hold gezet omdat ze met haar supervisor moest overleggen. Nadien kreeg ik het goede nieuws dat m'n ontbrekende stay van 6 september als "eligible" was gemarkeerd en dat ie binnen 5-6 dagen op de promo tracker verschijnt.
Kijk eens bij je IHG account bij My Offer Status en daar moet je kijken wat de "Start Date" is. Ik had het geluk dat ik een screen shot gemaakt heb van m'n registratie op 4 september en voor mij hebben ze dit aangepast. Maar zonder screen shot sta je minder sterk in je schoenen...
Start Date staat gewoon op 5 september, dus dat moet dan wel goedkomen met de stay op 10 september...maar het duurt wel erg lang..
@Robinho dit kan 4 tot 6 weken duren, staat het hierna nog niet op de tracker, neem dan contact op met customer service via email of foon.