Hilton Honors (Hilton, Double Tree, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 14 jul 2014.

  1. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.305
    Leuk Bevonden:
    3.196
    Trofeepunten:
    483
    Ben daar wel benieuwd naar.

    Op dit moment zijn de meeste lounges dicht. Maar het ontbijt in de VS lounges was vaak ok, maar zouden ze dat blijven aanbieden na introductie van dit nieuwe beleid? In dat geval zou ik inderdaad lekker in de lounge ontbijten ja.
     
  2. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    278
    Trofeepunten:
    63
    Daar ga ik wel van uit. Ontbijt in de Lounge is een onderdeel van een Executive kamer. Dat staat in principe los van je status. Iedereen kan een Executive kamer boeken.
    Als Diamond heb je dan weer altijd toegang tot de lounge, ook als je geen upgrade gehad hebt.
     
    Bijzonderetickets vindt dit leuk.
  3. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Moet er natuurlijk wel een lounge zijn. WA's zijn uitgezonderd van het aanbieden van een lounge (en vaak hebben ze die niet eens). Blijven de Hilton's en Conrad's over (plus een enkele DT).

    Ik snap het op dit moment wel deels, gezien er vanwege C-19 diverse gelegenheden gesloten zijn en klanten dus zeggen "doe dan maar een voucher voor bedrag X ipv een 'breakfast bag' die een appel en een slap croissantje heeft", zoals in US wel het geval kan zijn.
    Het ontbijt in de lounge is meestal wel ok, maar het ontbijt in het restaurant is uitgebreider (plus kun je een eitje naar keuze laten maken).
    Als de voucher zegt "$15 pp/pd of volledig ontbijt in het restaurant" is het prima.
     
    Bijzonderetickets vindt dit leuk.
  4. KarinS

    KarinS Blue Tier

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    Ik zou het jammer vinden als het ontbijt in Europa zou verdwijnen. Niet elke Hilton heeft een executive lounge. Zelf verblijf ik ook graag in een Doubletree en dan zou ik het ontbijt wel missen.
     
  5. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    Gelukkig is het vooralsnog US only. Met name in Azië zijn die buffetten echt de moeite waard
     
    Amsterdam, KarinS, Thijsk en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.305
    Leuk Bevonden:
    3.196
    Trofeepunten:
    483
    We moeten inderdaad maar zien hoe zich dit ontwikkelt. Ik ga er vooralsnog niet vanuit dat dit soort gekke dingen ook overwaaien naar Europa/Azië. Zou het programma ineens op flinke achterstand zetten van bijv. World of Hyatt en Marriott.
     
    Thijsk en lloydje33 vinden dit leuk.
  7. KarinS

    KarinS Blue Tier

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    Hoop dat zodra het kan ik mijn gespaarde punten kan inzetten in Azië en dan die buffetten goed testen;) Ik maak dan ook nu dankbaar gebruik van de huidige actie.
     
  8. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.305
    Leuk Bevonden:
    3.196
    Trofeepunten:
    483
    Welke Aziatische Hilton heb je op het oog?
     
  9. KarinS

    KarinS Blue Tier

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    Zat eerst naar Doubletree in Penang te kijken. Dat combineren met Thailand. Hopelijk in oktober / november kan ik op pad.
    Las ergens dat jij het Conrad op Bali gepland hebt. Ben dan zeker benieuwd hoe dat is.
     
  10. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.305
    Leuk Bevonden:
    3.196
    Trofeepunten:
    483
    Klinkt goed.

    Ja heb Conrad Bali geboekt. Al eens eerder geweest, prima hotel. Hoop echter dat het door kan gaan, afwachten maar.
     
    Thijsk en KarinS vinden dit leuk.
  11. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.305
    Leuk Bevonden:
    3.196
    Trofeepunten:
    483
    Ben benieuwd of de Executive Lounges weer open gaan nu de horeca ook binnen weer open mag vanaf 5 juni aanstaande.

    Heb net een boeking gemaakt en bij "special requests" verzocht om op voorhand te laten weten of de lounge weer open is.
     
    KarinS vindt dit leuk.
  12. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    Voor diegene die nog goedkope Hilton nachten/ stays willen scoren Hampton Inn arena is dit weekend en weekenden daarna €45 per nacht. DT NDSM is €80 ook nette prijs. Hilton Rotterdam €90.
    Zijn deze altijd zo goedkoop? Viel me echt op.:eek:
     
    KarinS en Vliegende_Keep vinden dit leuk.
  13. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.305
    Leuk Bevonden:
    3.196
    Trofeepunten:
    483
    Hilton Rotterdam is in weekenden wel vaker rond deze prijs.

    Hampton Inn uiteraard niet, die kan normaal gesproken rustig rond de € 150+ zitten als er wat evenementen in de Ziggo Dome of AFAS live zijn.

    NDSM is normaal rond deze tijd ook veel duurder. Die is vaak alleen in het begin van het jaar aanzienlijk goedkoper.

    Vond Hilton Den Haag al weer aardig aan de prijs: € 146,00 voor een nachtje op de goedkoopste kamer (zonder fatsoenlijke koffie).
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  14. THino

    THino Newbie

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    3
    Over een maand slaap ik weer nacht in Waldorf in Adam, met ontbijt als diamond member. Zou zuur zijn als t verdwijnt, dan gaat Hilton doen richting Marriott....
     
  15. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    842
    Trofeepunten:
    348
    Heb voor augustus Hilton Rotterdam geboekt. Inclusief ontbijt voor 2 personen (geen gold...) net over de €100.
     
    EvdP, lloydje33, Ruut en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.259
    Trofeepunten:
    508
    Thijsk, Javadest, lloydje33 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Javadest

    Javadest Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    372
    Trofeepunten:
    63
    Ik denk dat ik nog nooit in een Hilton verbleven heb met een langere naam dan "Mangrove Beach Corendon Curaçao Resort, Curio Collection by Hilton"
     
    RobertFB, Thijsk, jphorn en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.305
    Leuk Bevonden:
    3.196
    Trofeepunten:
    483
    Voor de liefhebbers van de Executive Lounge:

    Deze week ben ik bij zowel Hilton Den Haag als Rotterdam geweest.

    Bij Hilton Den Haag is er een speciale ruime ingericht in het restaurant waar je in de avond drankjes en een paar hapjes kunt halen. Dit als alternatief voor de Executive Lounge. Self service. Je moet vooraf de voucher laten zien en dan kun je gaan zitten in het restaurant.

    Het is me niet helemaal duidelijk of je nu buiten de "evening social" om ook een koffie / frisje kunt pakken daar, dat heb ik in ieder geval niet geprobeerd.

    Bij Hilton Rotterdam is de lounge geopend tussen 18.00 en 20.00 uur. Hapjes en drankjes worden gebracht. Self service is niet toegestaan. Het aanbod is redelijk normaal. Ik heb er een uurtje gezeten en er worden regelmatig refills aangeboden. Naast een plate met koude hapjes komen ze ook langs met warme hapjes.

    In beide hotels wordt het ontbijt in het restaurant geserveerd. Geen buffet maar á la carte.

    Heerlijk om te zien dat dit soort services weer op gang komen.
     
    KarinS, Vliegende_Keep, Javadest en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    842
    Trofeepunten:
    348
    Mensen hier ervaring met de MVP fasttrack naar Gold, en dan met name óf en (zo ja) hoe je dat kan volgen? Ik heb me daarvoor aangemeld 1e stay gehad, 2 en 3 geboekt (verblijf uiteraard binnen de 90 dagen na aanmelding) en de kans is groot dat nr. 4 tussen 2 en 3 ingepropt wordt. Maar ik heb nu eigenlijk geen idee of die fasttrack goed gaat.
     
  20. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.660
    Leuk Bevonden:
    2.438
    Trofeepunten:
    358
    Volgens mij kan je dat zelf nergens zien. Ik heb voor de zekerheid ook twee keer op die mvp link geklikt, ik kreeg toen wel te zien dat ik er al voor was aangemeld en heb daar voor de zekerheid een printscreen van gemaakt.
     

Deel Deze Pagina