Goed te weten, en enigszins geruststellend. Dank je. Geen screenshot gemaakt maar we kunnen eens kijken wat er gebeurd als ik me weer probeer aan te melden
Dit gaat wel goed! Heb dit zelf in maart/april van dit jaar gedaan en viel me ook op dat je erg weinig inzicht hebt in de voortgang hiervan. Officieel is het natuurlijk ook een promotie voor topsporters, snap dat ze daar de app niet voor aanpassen. Heb je ook aan de double/triple promotion gedacht? Wil je hierna door naar Diamond, dan moet je overigens wel de reguliere eis van Diamond halen. Heb destijds nog met ze gebeld of het verschil van Gold > Diamond genoeg zou zijn (4+5 stays) of de reguliere 15 die voor dit jaar nodig zijn. Dit laatste is het geval. Over twee weken heb ik mijn 10e stay, daarna nog 12 nights of 5 stays, dus dat komt vast wel goed dit jaar.
Ik ben wel benieuwd wat Hilton met Gold/Diamond gaat doen met die vouchers die ze nu hebben geïntroduceerd in de USA.
Iemand hier die wel eens in het Hilton Diagonal Mar en/of Alexandria Curio in Barcelona verbleven en hoe bevielen die?
Is er iemand die ik wellicht nog blij kan maken met een gold status? Omdat ik diamond ben mag ik status cadeau doen maar mijn vrienden reizen niet genoeg om er enig voordeel uit te halen, dus dat is zonde. Met de geplande overnachtingen ga ik binnenkort over de 60 nachten dit jaar heen waardoor de status automatisch wordt geüpgrade naar Diamond.
Heel netjes van je, zelf ben ik al Gold en ga ik Diamond ook wel halen, dus het is niet voor mij, maar leuk dat je hem aan iemand van hier weg wilt geven!
Netjes! Ik hoop binnenkort Gold te worden middels de MVP fasttrack, maar blijf een gezonde argwaan hebben of dat wel goed gaat. Mocht ik half augustus nog niks weten en je hebt 'm nog te vergeven dan hou ik me graag aanbevolen!
Netjes! Ik heb momenteel Gold maar door corona ligt al het fotografie werk in het buitenland stil, zo ook het reizen en verblijven. Paar keer een Hilton genomen in Nederland voor een weekendje weg met mijn vriendin maar niet genoeg om de status te verlengen. Hoop volgend jaar weer redelijk normaal te kunnen reizen als de evenementen weer aantrekken en gehouden mogen en kunnen worden. Hou mij graag aanbevolen mocht je hem nog hebben.
Promotie bij Waldorf Astoria, LXR of Conrad 3+1 gratis (of dus wel 25%) Stay three nights at Waldorf Astoria, LXR or Conrad hotels and resorts and get the fourth night on us. https://www3.hiltond3.com/rs/luxury/offers/extra-night/
Ik ben inmiddels HHonors Gold, zie ik. Dus maak er iemand anders blij mee zou ik zeggen Overigens kudo's voor hoe snel dit voor mekaar is bij Hilton. Als je IHG gewend bent...
Gefeliciteerd! Ja ze zijn wel snel. Ik heb mijn MVP toen gedaan in de VS. Was echt na 2 dagen geregeld.
Afgelopen weekend m’n eerste verblijf bij Hampton by Hilton in Antwerpen gehad. Fijn hotel en goede ligging. Ik heb er echter geen punten/stays/nachten voor gekregen in m’n account. Net gebeld naar de klantenservice, maar omdat ik via booking.com heb geboekt ontvang ik niks, nada noppes. Reden om bij booking te boeken? Ze zijn écht goedkoper dan dat ik een directe boeking plaats. Bij booking krijg ik 10% genius-korting op de kamerprijs, en kon ook nog gebruik maken van de “back to travel” promo met 10% cashback. Ook m’n volgende verblijf weer via booking geboekt, want scheelt bijna 10% door genius. Hebben jullie hier ook “last” van?
Hier heb ik geen last van, want als ik een Hilton hotel boek, dan boek ik via Hilton. Edit: als het hotel daadwerkelijk ergens anders een stuk goedkoper te boeken valt zou ik het wel overwegen, wetende dat je dan geen recht op punten, voordelen van je status, etc. hebt.
Dat is de gebruikelijke procedure, volgens mij is het bij alle ketens zo dat je geen punten/voordelen krijgt als je via booking.com een kamer boekt. Wat overigens wel een voordeel is wanneer je een Hilton bij booking.com boekt, is dat je niet die vervelende Captcha hebt die je tig keer moet invullen op de Hilton website
Ja, ik kan snappen dat ze commissies van dit soort platformen willen ontwijken, en daarom geen punten geven. Maar dan is het wel krom dat externe partijen (zoals booking) een kamer voordeliger kunnen aanbieden dan op de eigen website, niet?
Nou dat Genius is eigenlijk helemaal niet zo geniaal voor degene die boekt. In praktijk valt het juist erg tegen die 10% korting. Het zal best eens voorkomen dat Booking.com daadwerkelijk (iets) goedkoper is, maar over het algemeen is mijn ervaring dat het ledentarief bij Hilton (maar ook vrijwel alle andere ketens) goedkoper of op zijn minst gelijk geprijsd zijn in vergelijking met het "Genius tarief". Bovendien geeft Booking.com helemaal niets terug in de vorm van punten. Heel soms een cashback actie, maar nooit punten of gratis overnachingen. Zeker als je de waarde van punten dan meerekend is het één grote sigaar uit eigen doos. Tenslotte is een Hilton punt ongeveer $ 0,005 per punt waard. Kortom, ik zou Booking.com ten alle tijde proberen te vermijden. Als alternatief vind ik Hotels.com beter, waar je na 10 nachten een gratis overnachting krijgt.
Indien je onder dezelfde voorwaarden (kamer/annuleren/etc) elders kunt boeken. Dan matched Hilton dit volgens mij. Even op googlen. Ik meen dat het price match heet. Overigens is het zeldzaam dat je het elders een lager tarief vind. Vooral omdat je als member lagere tarieven krijgt. Soms lukt het wel.
Ja dit maakt het dus lastig: het Genius tarief is niet voor iedereen toegankelijk. Officieel althans. Omdat dit hiermee officieel een members only tarief is komt het niet in aanmerking voor een BRG claim.... Dit weer Booking en dat komt ze heel goed uit. Wat je wel kunt doen is het hotel zelf mailen of bellen: hoi ik ben Genius en het is goedkoper / beter als ik bij Booking boek, maar ik wil graag punten. Grote kans dat ze graag meegaan in het tarief en/of andere betere voorwaarden.
Ah goeie ja, inderdaad waar. Voor mij werkt dat Genius meestal niet zo goed, weinig ervaring mee. Wat je zegt klopt, even met hotel schakelen levert soms leuke voordelen op indien je aangeeft dat het elders voordeliger is. Niet alleen bij Hilton.
"Price Match Guarantee" inderdaad. https://hiltonworldwide3.hilton.com/en/price-match-guarantee/overview.html Grote probleem (zoals @Bijzonderetickets al zegt) is dat het tarief voor iedereen toegankelijk/zichtbaar moet zijn, Genius 10% korting is dat dus niet. Soms is zelfs geolocatie of "source" (mobiel, laptop, etc) al een probleem qua prijsverschil. Ik probeer ook altijd het gehele proces te beschrijven om de beoordelaar op de prijs die ik zag uit te laten komen.