Het grote: ''Stel jezelf voor'' topic

Discussie in 'Nieuw bij insideflyer.nl' gestart door Mike, 14 jul 2014.

  1. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    De prijzen wisselen per bestemming en per dag. Ik vlieg morgen met echtgenote AMS-CDG-LIS en vrijdag retour. Kosten voor 2 €820. Kijk eens een paar maanden vooruit bv augustus/september.
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2019
    lloydje33, Daan3 en Michel1 vinden dit leuk.
  2. Michel1

    Michel1 Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    18
    Helemaal gelijk, excuses. Moet er ook er nog even inkomen mbt posten etc. Ik zal zeker het forum verder doorspitten.
     
    Ambtenaruh en Carel1 vinden dit leuk.
  3. MrEhrmantraut

    MrEhrmantraut Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    234
    Trofeepunten:
    43
    Hoi Welkom allemaal,

    ik ben MrEhrmantraut ben zelf groot fan van vliegen, door mijn baan en hobby reis vrij veel en na 80.000KM in een jaar met de auto alles in europa te hebben gereden toch steeds meer tripjes aan het vliegen wat me wel bevalt. had nooit zo een voorkeur voor een maatschappij en ging altijd op skyscanner voor de goedkoopste tot ik vorig jaar in december eindigde met 90XP in flying blue (als explorer). was natuurlijk wel jammer want heb vrijwel altijd ruim bagage erbij.

    besloten om in 2019 nog minder te rijden en zo veel mogelijk te vliegen en het te concentreren op skyteam daardoor bereik in nu begin mei al FB Gold.

    favoriete bestemmingen zijn voor mij Stockholm en de VS voel me in beide ontzettend thuis.

    meest gevlogen bestemmingen zijn Londen & Kopenhagen voor werk.
     
    MRB, Grouchy, Ambtenaruh en 10 anderen vinden dit leuk.
  4. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
  5. erlug

    erlug Blue Tier

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    122
    Trofeepunten:
    33
    Naam: Erik
    Woonplaats: Assen
    Vliegt het liefst met: Skyteam
    Vliegt het liefst naar: Af en toe naar NZ, maar ook USA, verder binnen Europa.
    En slaapt daar het liefst in: Ligt aan bestemming, NZ vaak een camper, USA hotel van een wat grotere keten.
    Elite Status: Silver, eind mei gold.

    Ik lees al een tijdje mee en heb een paar keer gepost. Er staan hier handige tips en goede deals. Vooral dit laatste is leuk om iets met te doen. Vlieg binnenkort naar de US, kon een goede deal vinden vanaf GOT, dus ook nog een positioneringsvlucht. Verder vlieg ik binnenkort nog naar VLC en MAD, EBC via CDG zijn goede deals te vinden. 15 maanden geleden nog naar CHC/AKL geweest, mooie deal gescoord met CI vanaf FRA. Prem Eco van FRA naar TPE en TPE - CHC/AKL Business voor 1680 euro.

    Sinds NZ Silver, maar ga nu voor Gold. Heb in 2017 paar keer gelukt gehad met omboekingen om in een hogere boekingsklasse te vliegen, toen was FB nog op basis van boekingsklasse.
     
    MRB, Grouchy, Ambtenaruh en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Welkom, zo te zien heb je al wat handigheden toegepast. Ik ben benieuwd wat je van de PE stoelen vond bij CI?
     
  7. erlug

    erlug Blue Tier

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    122
    Trofeepunten:
    33
    Prima stoelen, ik vind ze vergelijkbaar met die in de A380 van AF. Wat mooi is, in shell sliding. Dus je voorganger komt niet op je af. Ik klink misschien niet zo enthousiast, dat komt vooral omdat we op de terugreis van AKL naar TPE in Business vlogen en daarna TPE naar FRA in PE. Dat is echt wel een stap terug. En dan was AKL-TPE zelfs nog Business in de A330, maar wel goed te doen.

    Normaal doet CI niet aan champagne in de PE, maar deze keer vertrokken we om 23:35 op 31 dec, dus toen wel!
     
    MRB, Ambtenaruh, Thijsk en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. DemivanGool

    DemivanGool Newbie

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    25
    Trofeepunten:
    13
    Naam: Demi
    Vliegt het liefst met: airlines die nog niet elke vorm van service compleet geschrapt hebben, heb niet persé een voorkeur
    Vliegt het liefst naar: Noord-Amerika
    En slaapt daar het liefst in: vijfsterrenhotels (tegen een lage prijs natuurlijk)
    Elite Status: Nog geen en het wordt dus tijd om daar verandering in te gaan brengen :)
     
    ReneG, Grouchy, jongesander en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. Fritsie

    Fritsie Newbie

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    18
    Ha allemaal,

    Echt geniaal om te ontdekken dat er zoveel mensen zijn die creatief nadenken over miles sparen, leuke deals en tips en trics om je status te verhogen.
    (Ik dacht dat ik de enige gekkie was die op zoek ging naar extra overstap voor miles, betaalbare BC deals etc :cool:).
    Sowieso dank al aan iedereen voor de tips die ik hier gelezen heb!

    Even voorstellen:
    Ik heb sinds 2 jaar nu de AMEX Gold kaart in bezit en lid van FB.
    Sinsdien ook bij voorkeur skyteamvluchten geboekt ipv 'wat het goedkoopste is, ik kijk niet verder'. Hoewel ryanair wel echt op mijn zwarte lijst staat al een tijdje :rolleyes:. Vlieg af en toe voor werk, maar met vakantietrips red ik ook silver status. Verwacht/hoop dit jaar Gold aan te tikken (en met een beetje creativiteit misschien ooit platinum? :rolleyes::rolleyes:).

    Qua bestemmingen varieert het echt per keer. Wel geregeld buiten Europa. Zuid-Amerika is denk ik favoriet. Binnen Europa pakken we vaak de auto. Vliegen of autorijden is voor mij al het begin van de vakantie.

    Geplande vluchten: Londen, Azoren, Canada en Israël dit jaar :):)


     
    Grouchy, Ambtenaruh, Warren en 13 anderen vinden dit leuk.
  10. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.613
    Leuk Bevonden:
    3.229
    Trofeepunten:
    508
    Welkom @Fritsie !
     
  11. ppt

    ppt Blue Tier

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    256
    Trofeepunten:
    63
    Naam: Erik
    Woonplaats: Het Hoge Noorden
    Vliegt het liefst met: Delta, Emirates
    Vliegt het liefst naar: USA, Japan
    En slaapt daar het liefst in: Een ruime kamer met fatsoenlijke airco :)
    Elite Status: Bijna FB Silver

    Ik lees al enkele maanden mee, en leer elke dag weer. Ik lees op het forum steeds weer dingen die ik niet kende of wist. Voor de doorgewinterde IF'ers is dat natuurlijk gesneden koek, maar voor een 'beginneling' is alles nieuw en zijn de oudere posts zeer inspirerend. Natuurlijk is er wel het een en ander veranderd, maar ik kan me er zeer mee vermaken (en daarna zelf kijken of gevonden deals / routes nu nog te vinden zijn). Het begint eigenlijk een beetje op een hobby te lijken...
     
    Grouchy, Godenzoon14, Roberto en 9 anderen vinden dit leuk.
  12. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Welkom allemaal!!!!
     
  13. Warren

    Warren Newbie

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    van harte welkome allemaal!
     
  14. Johan10

    Johan10 Newbie

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    79
    Trofeepunten:
    18
    Naam: Johan
    Woonplaats: Brabant
    Vliegt met: KLM, Skyteam
    Status: Flying Blue absolute beginner
    Vliegt naar: UK, Noord Amerika
    Slaapt in: nog geen voorkeur
    Status: ..

    Hallo, erg onbekend met vliegen in de volle breedte. Geregistreerd op dit forum omdat ik me graag verder wil verdiepen wat er allemaal mogelijk is met het verzamelen van miles en om meer te weten te komen over de aanschaf van een flying blue CC (nut noodzaak). Ik moet zelfs nog inlezen op alle afkortingen :). Wat ik ook razend interessant vind is de mileage/xp runs. Ik hoop hier veel tips en trucs over te vinden. Enfin, ik wil op voorhand alle mensen al bedanken die geweldige bijdrages hebben geleverd en ondanks beginnersvragen toch de moeite nemen om te antwoorden. Grt Johan
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2019
    Ambtenaruh, Grouchy, beuse242 en 8 anderen vinden dit leuk.
  15. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Welkom op Insideflyer @Johan10 !! Je kunt hier heel veel informatie vinden. Als je nog vragen hebt, stel ze dan vooral daar is het forum voor.
     
    Johan10 vindt dit leuk.
  16. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.613
    Leuk Bevonden:
    3.229
    Trofeepunten:
    508
    Welkom @Johan10 ik denk dat je zult merken dat er een kleine “harde kern” is die je graag van advies wil voorzien :)
     
    lloydje33, Flying doc en Johan10 vinden dit leuk.
  17. Johan10

    Johan10 Newbie

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    79
    Trofeepunten:
    18
    Dankjewel Carel1 en Godenzoon14.! Ik zal zeker een keer beroep op jullie kennis willen doen. Ik ga wel nog eerst de nodige pagina's doorploegen :)
     
  18. TimH

    TimH Blue Tier

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    344
    Trofeepunten:
    63
    Na lange tijd mee te hebben gelezen heb ik mij ook maar geregistreerd. Mijn naam is Tim en tot 5 jaar geleden was ik bijna wekelijks voor mijn werk onderweg. Meestal vluchten binnen Europa en soms naar N-Amerika. Daarna van baan verandert en helaas mijn FB status niet bijgehouden. Momenteel vlieg ik weer wat vaker maar waarschijnlijk niet voldoende om echt aan de FB-status te werken. Ik hoop met de info die ik hier op doe dat wel voorelkaar te krijgen.

    Naam: Tim
    Woonplaats: N-H
    Vliegt het liefst met: KLM
    Vliegt het liefst naar: Midden-Oosten
    En slaapt daar het liefst in: Thuis ;)
    Elite Status: FB Silver
     
    ReneG, Ambtenaruh, Johan10 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Welkom op Insideflyer @TimH !
     
    TimH vindt dit leuk.
  20. beuse242

    beuse242 Blue Tier

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    538
    Trofeepunten:
    123
    Welkom!
     
    TimH vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina