Het grote: ''Stel jezelf voor'' topic

Discussie in 'Nieuw bij insideflyer.nl' gestart door Mike, 14 jul 2014.

  1. Grietje

    Grietje Newbie

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    14
    Trofeepunten:
    3
    Dank. Waar zie je online wat een upgrade je oplevert?
     
  2. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Op de website van Amex.
     
  3. ReneG

    ReneG Newbie

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    33
    Trofeepunten:
    18
    Inderdaad wat @Carel1 aangeeft op de site van Amex. Ik ga eerst voor groen en daarna voor gold. Je kunt er dan nog iets extra's uit persen als je een partnerkaart aanvraagt. 2K extra rewards ;-)

    Tenzij je natuurlijk meteen gebruik wilt maken van de gold voordelen, dan sla je de andere kaart upgrades gewoon over.

    Succes met je keuze!
     
    Grietje vindt dit leuk.
  4. faar

    faar Newbie

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Hallo allemaal.
    Ik ben Faar en een Newbie hier. Ben al weken bezig met het zoeken naar goedkope tickets voor 5 personen in de meivakantie. Google helemaal afgestruind en nog niks echt gevonden. Via Google kwam ik de matrix site tegen en het een en en ander geprobeerd. Lukt maar niet terwijl er goede prijzen tussen zitten. Vandaar dat ik wederom via Google bij jullie terecht gekomen ben.
    Dus lees het een en ander hier mee en natuurlijk voor hulp vd deskundigen.
    Gr. Faar
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2019
    Carel1 vindt dit leuk.
  5. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Welkom op het forum! Hoe lang duurt jouw meivakantie?
     
    ReneG vindt dit leuk.
  6. faar

    faar Newbie

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Goedemorgen Carel,

    Van 20 april tot 29 april.
    Vertrek vanuit Ams of Dus naar Antalya. 2 volw en 3 kids.

    Gr. Faar Screenshot_20190216-153220_Chrome.jpg
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    In jouw post stond tickets voor 5 weken. Kun je niet gewoon op de website van de airline boeken? Vanaf Düsseldorf kun je de Duitse site proberen.
     
  8. ReneG

    ReneG Newbie

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    33
    Trofeepunten:
    18
    klopt, of google flights gebruiken
     
  9. faar

    faar Newbie

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Ik zag het. Heb het veranderd.
    Ook geprobeerd en incognito. Straks weer even verder goed inlezen en weer puzzelen.
     
  10. D3nni2

    D3nni2 Newbie

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    67
    Trofeepunten:
    18
    Zal me ook eens voorstellen hier; Dennis is de naam, pseudo D3nni2 op t forum. In Mn profiel schreef ik al: Voormalig consultant met internationale baan, nu werkzaam bij multinational met regelmatige business trip, maar niet genoeg voor status. Verder papa van 2 en gek op reizen met het gezin.
    Heb in het verleden een reizend en professioneel zwerfbestaan gehad. Ik werkte als consultant in de internationale geneesmiddelen industrie. Na een aantal jaren veel op TXL, FRA, MUC, BSL, ZRH, GVA, KBH, ARN, LON, PAR, LYS, MAD, ROM, LIN, EWR/JFK, SFO, IAD, ORD en AMS te zijn geweest, doe ik het nu rustiger aan. Mijn laatste jaar deed ik elke zes weken AMS-SFO-JFK en dan 4 wkn kriskras door Europa voor weer terug te gaan. Meestal 2 verplaatsingen per week. In die tijd dik goud bij KLM, maar helaas status inmiddels verlopen en net geen plat bereikt. Was ook geen echt doel, eerlijk gezegd. Kies eerder op tijden dan merktrouw aan een alliantie. Woonde deel van die carrière ook in GVA, wat skyteam lastig maakte. En met 80€ retourtje AMS met EZS koos ik vooral daarvoor.. kon je toch twee keer vaker. Wel veel plezier beleefd in de verplaatsingen en leuke mensen ontmoet.
    Nu werk ik in Nederland maar nog altijd bij een multinational. En ben ik daarnaast trotse paps. We hebben thuis ook een yogacentrum, met veel onderhuurders, winkel met draagzakken en geven mijn vrouw en ik bevallingsbegeleidingscursussen.
    Onze huwelijksreis was een mooie trip via LGW-DOH-PEK over land naar LXA en toen via CTU naar KTM en terug naar AMS via DOH en LHR. Vorig jaar met het hele gezin een 3 maanden minisabbatical de route AMS-ORY-PTP-DOM-SJU-BOG-UIO-CUE-GYE-BOG-MAD-AMS ondernomen.
    We houden van reizen en van onderweg zijn. Wees welkom!
     
    Grouchy, Warren, JustinCase en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Welkom op Insideflyer @D3nni2 !
     
  12. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Welkom allemaal!!!!
     
  13. Ricco1978

    Ricco1978 Newbie

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Hallo allemaal ik ben Ricco1978 en ben al een aantal Jaren aan het reizen voor mijn werk. Meestal alleen in Europa en moet het dan voornamelijk hebben van het aantal vluchten en niet de punten. Ik vind KLM punten zo overschat als.... Ze zijn niks waard als je niet wil vliegen.
     
    Grouchy vindt dit leuk.
  14. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
  15. Ricco1978

    Ricco1978 Newbie

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Dank je wel Carel,

    Als iemand trouwens nog advise heeft over manieren waarop ik IHG punten kan sparen zsm......
    Heeft iemand ervaring met AMEX voor KLM of dit interresant is?
     
  16. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Juistem - ik vind eten ook vrij nutteloos als ik geen honger heb.

    Met de reguliere AMEX kun je hotelpunten sparen - de KLM Amex is met name voor FB punten (nuttig als je wil vliegen) en XP's. IHG punten zijn ook regelmatig in de sale! :)
     
  17. Ricco1978

    Ricco1978 Newbie

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    goede opmerking.....
     
  18. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Bij IHG zijn geregeld acties om extra punten te krijgen. Je moet dan in een bepaalde periode een aantal opdrachten uitvoeren bv verblijf 1 x 4 nachten in een hotel, verblijf 8 nachten in totaal enz. Per onderdeel krijg je dan extra punten en als je (bijna) alle opdrachten uitvoert nog een aantal extra bonuspunten, Momenteel loopt er een actie tot eind april.
    Een FB Amex is zeker interessant als je geregeld met AF/KLM vliegt. Met een FB Amex Gold krijg je 1 mile per uitgeven € en voor uitgaven aan AF/KLM 1,5 mile. Daarnaast ontvang je per jaar 30 XP die meetellen voor status.
     
  19. CvdH

    CvdH Newbie

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    11
    Trofeepunten:
    3
    Goedemorgen,

    Ik ben ook nieuw hier. Ik werk zelf niet in de reis- of vliegbranche, maar vind dit zeker wel een interessante site!

    Gr. Clemens
     
    Warren vindt dit leuk.
  20. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Welkom op het forum @CvdH ! Er zijn maar weinig forumleden die wel in de reis- of vliegbranche werken. Wel leden die veel vliegen voor plezier en/of werk.
     
    CvdH, Warren, Ambtenaruh en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina