Het grote: ''Stel jezelf voor'' topic

Discussie in 'Nieuw bij insideflyer.nl' gestart door Mike, 14 jul 2014.

  1. Robbiegrunnen

    Robbiegrunnen Newbie Premium Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    49
    Trofeepunten:
    18
    Al eventjes lid en kijk bijna dagelijks op de site. Nu even tijd om me kort voor te stellen: ik ben Robbie uit Groningen. Op mijn bucketlist stond het maken van een mooi businessclass vlucht. Afgelopen jaar ben ik met mijn vriendin 2 maanden op wereldreis geweest. Business Class vliegen is helaas niet gelukt. Het is first class en suites geworden met Singapore Airlines. Voornamelijk betaald met Miles via Amex Membership Rewards. Voor vragen over (FB) Amex kunnen jullie altijd bij mij terecht!
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2019
    ADHGreetje, TimKL_90, Erwin en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.613
    Leuk Bevonden:
    3.229
    Trofeepunten:
    508
    Welkom @Robbiegrunnen
     
  3. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Volgens mij heb ik me nooit netjes voorgesteld :oops: Nu alsnog!

    Partner en ik vliegen regelmatig en enkel met Skyteam, zelf vlieg ik soms ook zakelijk.
    In 2019 voor het 2de jaar platinum bij KLM. 2 jaar geleden hebben we 60 vluchten gemaakt, afgelopen jaar op BC de XP binnengehaald. Kijken wat dit jaar gaat brengen :)
    Ik geef het liefst iedere euro uit aan vakanties. Mijn vakantie start op de luchthaven en ik kan genieten van luchthavens, de dynamiek, alle aspecten van een vlucht (incl. de rush van turbulentie). En ik(we) kies altijd kwaliteit boven prijs. Yes I'm a snob.

    Verder heb ik een obsessie in optimalisatie :rolleyes: geen fan van CDG, zoveel mogelijk XP in 1 reis, specifieke vliegtuigen (2-4-2 in eco), niet gevlogen vliegtuigen opnemen in reisplannen.
    Nu nog Hilton Diamond, maar lukt vermoedelijk niet om dit te blijven komende jaren. Zelf een AMEX FB plat, partner een gewone AMEX plat.
    Regelmatig in de US geweest, reeks EU steden bezocht.
    Zuid Amerika, Azië en Oceanië staan nog op de to-do-list.
    Droom; een nog meer internationaal georiënteerde job krijgen en/óf ZZP'er worden met wereldwijde opdrachten :)
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2019
    ADHGreetje, FlyingFonz, Ambtenaruh en 10 anderen vinden dit leuk.
  4. EVO

    EVO Newbie

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    18
    Goedendag Frequent Flyers!

    Zal me even voorstellen. Mijn naam is Erwin en ben woonachtig in het midden van het land. Samen met mijn vrouw vliegen we met enige regelmaat naar de US voor onder andere familie bezoeken. Daarnaast reizen we voor zowel vakantie en af en toe voor werk naar verschillende plekken op deze aardbol. Vergeleken met alle jullie airline statussen die ik voorbij zie komen lopen wij nogal wat achter ;). Op dit moment moeten we het doen met een Silver Status bij United.
    Op dit moment in het bezit van de Amex FB Gold card en een aanvraag lopen voor de gewone Gold card van Amex.
    Ons doel dit jaar is om een gedeeltelijke wereldreis te maken waarvan de vluchten betaald zijn met miles.
    Ik kijk uit naar wat ik allemaal ga leren en tegenkomen op dit forum!
     
    ADHGreetje, FlyingFonz, Ambtenaruh en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Welkom op Insideflyer @EVO !
     
    EVO vindt dit leuk.
  6. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Er zitten hier toch echt te veel Erwinnen ondertussen :rolleyes: Welkom @EVO !
     
    EVO vindt dit leuk.
  7. EVO

    EVO Newbie

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    18
    Haha, populaire naam denk ik ;). Dankjewel voor het welkom heten.
     
  8. ReneG

    ReneG Newbie

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    33
    Trofeepunten:
    18
    Goedendag Frequent Flyers!
    Zal me even voorstellen. Mijn naam is René. Ik kom uit het midden van het land. Ik ben nu een tijdje op het forum aan het mee lezen en ik ben zwaar onder de indruk van jullie kennis en jullie reis prestaties. Wat dat betreft ben ik een beginneling.
    Echter ik reis al meer dan 20 jaar redelijk intensief binnen Europa. Ik merk dat ik niet echt een voorkeur heb voor bepaalde maatschappijen.
    Nooit echt verdiept in miles, awards, voordeeltjes etc.. Daar wil ik graag verandering in gaan brengen. Ik weet zeker dat ik hier veel bruikbare tips ga vinden.
    Uiteraard zal ik, als het relevant is, ook een bijdrage leveren ;-). Ik ben nu mijn huidige awards/punten bij de verschillende maatschappijen aan het inventariseren. AMEX komt er aan. Ben nog even aan het kijken naar met of zonder FB. Groeten René
     
    ADHGreetje, Didier13, Ambtenaruh en 8 anderen vinden dit leuk.
  9. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.613
    Leuk Bevonden:
    3.229
    Trofeepunten:
    508
    Welkom op IF @ReneG ik hoop dat we de komende tijd nog veel meer van je te zien krijgen hier op het forum, er is veel kennis aanwezig :)
     
    lloydje33 en ReneG vinden dit leuk.
  10. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    FB Amex is vooral interessant als je geregeld met AF/KLM vliegt.
     
  11. Eijkenaar

    Eijkenaar Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    Goedendag Frequent Flyers,
    Mijn naam is Mike
    Woon in Alkmaar NL en San Mateo Rizal Filippijnen.
    Vlieg het liefst met de KLM omdat dat het snelst is van NL naar Manilla zonder te veel rompslomp
     
    ADHGreetje, Ambtenaruh, Didier13 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.393
    Trofeepunten:
    583
    Welkom @Eijkenaar!
     
  13. WJ888

    WJ888 Newbie

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    Hallo, mijn naam is Wouter, geboren en getogen in Limburg, en vanwege mijn nieuwe baan verhuisd naar iets dichterbij de Randstad. Voor mijn baan vlieg ik regelmatig en ben zodoende gestart met sparen bij o.a. KLM en TAP en ook deze website ontdekt. Met veel interesse lees ik mee.
    Mijn vriendin heeft Portugese roots en daarom ben ik altijd op zoek naar goedkope vluchten die kant op. Ryanair vlieg ik niet mee. Mocht iemand suggesties/tips hebben hiervoor hoor ik het graag!
     
    ADHGreetje, Erwin, Ambtenaruh en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Welkom op Insideflyer.nl @WJ888 !
     
    WJ888 vindt dit leuk.
  15. citydweller

    citydweller Newbie

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    13
    Ik heb me onlangs geregistreerd en ik hoop een bijdrage te leveren op dit forum. Ben al jaren Emerald in Oneworld. Eerst AA, nu BA. Tientallen hotelnachten per jaar, vanaf goedkoper 4* tot midlevel 5*. Bijna altijd leasure. Probeer longhaul business class te vliegen als de prijs redelijk is. Ben meestal flexibel in data/bestemmingen. Heb lang in Azië gewoond maar ben een paar jaar terug weer naar Nederland gekomen. Heb zojuist de Amex Centurion kaart geaccepteerd dus eea komt weer op een volgend niveau verwacht ik. Zoals mijn gebruikersnaam aangeeft ben ik gek op steden: de sfeer, demografie, cultuur, infrastructuur etc. Reis vaak met gezin maar ook regelmatig alleen.
     
    ADHGreetje, MRB, Warren en 8 anderen vinden dit leuk.
  16. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
  17. Marita

    Marita Newbie

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    14
    Trofeepunten:
    3
    Hallo, ik ben Marita. Wij vliegen een paar keer per jaar, waarvan 1 keer ver. Flying blue Miles gespaard en laten verlopen omdat ik ze weer vergat en nu we waarschijnlijk met Cathay Pasific gaan vliegen dacht ik om het sparen toch weer eens te gaan proberen en Marco polo clublid te worden. Maar het is nog in onderzoek en ik kreeg al andere tips van Godenzoon, nog wel! Ik heb tinnitus en hyperacius, wat het vliegen soms wel spannend maakt, maar het heeft me nog niet tegen gehouden.
     
    ADHGreetje, MRB, Ambtenaruh en 8 anderen vinden dit leuk.
  18. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Welkom op Insideflyer.nl @Marita !!
     
    Marita vindt dit leuk.
  19. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    Inderdaad welcom @Marita !

    Een gratis FB Amex Gold card zorgt dat je de FB Miles niet verliest.
    Mogelijk als je lief kijkt heeft een forum lid nog wel een referral code over :D (ik helaas niet)
     
    ADHGreetje, Ambtenaruh, Godenzoon14 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. Marita

    Marita Newbie

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    14
    Trofeepunten:
    3
    maar dit zijn geen kaarten die bij Cathay geldig zijn. Toch?
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina