Grootste reis-ergernis

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door DutchFrequentFlyer, 5 okt 2014.

  1. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Ok, ik ben schuldig aan het praten in de galerij, ook midden in de nacht.
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  2. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Tijdens een vlucht van de LAN van Bogota naar Miami werd er een commercial opgenomen, gedurende de hele vlucht personeel van hun commerciele afdeling in de weer met cameras, continue voor je langs lopen en buigen. Meest irritant was dat er totaal geen uitleg van te voren en gedurende de vlucht was over wat er aan de hand was.
     
  3. stijnec

    stijnec Blue Tier

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    142
    Trofeepunten:
    43
    Als degene die voor je zit zonder om te kijken zn stoel naar achteren klapt en daardoor je niet meer kunt eten, ife bekijken of je benen kwijt kunt.... Wat mij betreft worden alle economy stoelen vast gezet
     
    kevinvdwal vindt dit leuk.
  4. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    @stijnec Ryanair kent dat principe al...
     
  5. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Ik zou redelijk woest worden als ik als lange Nederlander m'n stoel niet meer naar achteren zou kunnen doen :)
     
    Flying doc en Maan vinden dit leuk.
  6. stijnec

    stijnec Blue Tier

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    142
    Trofeepunten:
    43
    lekker dan voor diegene die achter je zit, en misschien wel net zo lang is als jij, en daardoor met zn tafel tegen zn buik aan de vlucht moet uitzitten
     
    high_class vindt dit leuk.
  7. Maan

    Maan Guest

    Dan is ie dik, niet perse lang. Maar het is ieder zijn recht om je stiel naar achter te doen. Mensen die daar te bekrompen over doen moeten dan maar extra betalen voor bulkbead of exitrow
     
    Flying doc en FlyRicky vinden dit leuk.
  8. stijnec

    stijnec Blue Tier

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    142
    Trofeepunten:
    43
    heeft niks met dik zijn te maken. als degene voor je zn stoel naar achter zet, terwijl jij je tafel opengeklapt hebt, zit je gewoon klem als volwassene.
     
  9. Maan

    Maan Guest

    Ik zou ook niet de hele vlucht met tafel open gaan zitten xD
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  10. stijnec

    stijnec Blue Tier

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    142
    Trofeepunten:
    43
    houd jij je tablet dan de hele vlucht vast :p
     
  11. Maan

    Maan Guest

    Ja luister er zijn ook schermpjes op long haul vluchten hè xD you cant get it all :p
     
  12. stijnec

    stijnec Blue Tier

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    142
    Trofeepunten:
    43
    ja het aanbod op die schermpjes is ook echt fantastisch over het algemeen
    en daarbij, wil ik graag zelf uitmaken of ik mn tafel wel of niet uitklap, daar heb ik mn voorbuurman/vrouw niet voor nodig
     
  13. Maan

    Maan Guest

    Tsja, daar moet je dan maar meer geld voor over hebben. Ik vind dat het ieder zijn recht is om gewoon de stoel naar achter te doen om tenminste een poging te kunnen doen om redelijk te slapen.
     
  14. stijnec

    stijnec Blue Tier

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    142
    Trofeepunten:
    43
    wat een aperte onzin. ik moet extra betalen om niet helemaal klem te moeten zitten? de omgekeerde wereld. als jij ruim wilt zitten, betaal jij toch lekker wat meer voor een biz class seat? kun je zo ver naar achteren als je wilt, zonder iemand lastig te vallen
     
  15. Maan

    Maan Guest

    Stoelen kunnen niet voor niets naar achter. Ga maar klagen bij Boeing en Airbus :D
     
    rezag, FlyRicky en Flying doc vinden dit leuk.
  16. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    840
    Trofeepunten:
    348
    http://www.newyorker.com/business/currency/airlines-want-you-to-suffer .... ;)
     
  17. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Ik moet toegeven ook geen enkele moeite te hebben met mijn stoel volledig naar achter te doen. Meestal kijk ik wel eerst even. Gelukkig zijn de tafeltjes zo gebouwd dat gezien de constructie de stand daarvan niet verandert. Ik ben zelf 6'2" en heb nog nooit een significant verschil bemerkt met mijn knieën als iemand reclined. Wel is het IFT soms wat lastiger te zien. Als iemand klem zit vanwege zijn/haar eigen corpulentie heb ik daar geen enkele moeite mee, lengte is geen keuze corpulentie wel. Als iemand gegarandeerde ruimte voor zich wil koop je inderdaad maar een bulkhead of business class seat.
    http://www.cnbc.com/id/101966818
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2015
    rezag, FlyRicky en WorldTraveller vinden dit leuk.
  18. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Ga gewoon zitten/liggen in de cargo hold;)
     
    tgrhuis12 en Flying doc vinden dit leuk.
  19. Innersoul

    Innersoul Blue Tier

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    229
    Trofeepunten:
    43
    En dan hoef je nog geen eens op de jump seat te zitten, dat is pas een slechte stoel :rolleyes:
     
    Flying doc en Basjep vinden dit leuk.
  20. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    onzin, ik heb lange benen en zit altijd, met mijn knieen in de stoel voor mij. ik heb op een DELTA vlucht van ATL naar AMS meegemaakt dat de vrouw voor mij heel de vlucht lang met geweld probeerde haar stoel naar achter te gooien, met als resultaat beurse knieen. Ook mensen die tijdens het eten hun stoel naar achter knallen zodat alles van je tafeltje op je school belandt. corpulentie is natuurlijk ook niet altijd in keuze, weet jij als arts. beetje makkelijk argument en zegt niets over de steeds kleiner wordende stoel.
    is niet altijd bekrompen. soms past het simpel weg niet. Ja het recht heb je wel, maar compassie voor de persoon achter je zou je ook moeten hebben
     
    stijnec en DirkOnTour vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina