Grootste reis-ergernis

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door DutchFrequentFlyer, 5 okt 2014.

  1. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Hahahaha... Tja... Ik neem ook wel eens een klein zakje chips to-go mee, maar dit gaat wel erg ver...
     
  2. wimt

    wimt Newbie

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    21
    Trofeepunten:
    8
    Nou wat denk je. Het is het enige land dat geen 'transit' kent, dus iedereen door immigration, customs en dan TSA security sleurt. Heerlijke wachtrijen overal. En zo lekker vriendelijk en beleefd ook.
     
    DutchFrequentFlyer vindt dit leuk.
  3. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
  4. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    The most annoying people on the plane (filmpje):
     
    tgrhuis12, Valentijn en TravelTheWorld195 vinden dit leuk.
  5. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Vrij off-topic, maar kon geen ander topic vinden!

    Ik zit nu, dankzij een upgrade naar C bij de gate, te wachten voor vertrek naar Mallorca. Nu was het een volle vlucht en zitten er 5 piloten/Air Europa staff in C. Hierdoor is het tafeltje boven de middelste stoel op rij 2, de rij achter mij, weggehaald, zodat daar ook iemand kan zitten. Nu zitten er dus 3 mensen naast elkaar, terwijl de 5 Air Europa staff gewoon een lege stoel naast zich hebben. Mensen die voor een C stoel betalen, dan wel in miles of punten, hebben hier nu vrij weinig voordeel van.
    De Purser blijft volhouden tegen de nogal geirriteerde passagier (wat ik begrijpelijk vind) dat dit gewoon mag.
    Uiteraard mag er een complaint form worden ingedient.

    Heeft iemand hier al eerder ervaringen mee gehad en weet iemand of dit volgens de regels mag?
     
  6. bernard

    bernard Blue Tier

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    259
    Trofeepunten:
    63
    1 - hysterisch krijsende kinderen. neem het de ouders nooit kwalijk hoor maar je zit er niet op te wachten
    2 - groepen dronken mannen op weg naar amsterdam voor een stag weekend vooral op vrijdag vanaf belfast of manchester.
    3 - praatzieke medepassagiers die wachten tot je ze aankijkt zodat ze kunnen losgaan
    4 - flightdeckcrew of pursers die net iets teveel aanwezig zijn en een soort one man show weggeven
    5 - air safety demo met een installatie die veel te hard staat
    6 - na het landen wachten omdat er niemand is om de slurf aan te sluiten ( schiphol!!)
    7 - passagiers met veel te veel cabin luggage van rugzakken tot meerder tassen/koffers

    verder ben ik best gelukkig hoor!
     
    FlyingFonz en tgrhuis12 vinden dit leuk.
  7. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Weet je wat ik misschien nog wel irritanter vindt dan alle dingen die ik eerder zei: Mensen die denken dat het na security verstandig is om helemaal aan het begin van de rolband te blijven staan, zodat de plastic bakken van medepassagiers niet door kunnen rollen.
     
    high_class, Basjep en Flying doc vinden dit leuk.
  8. FlyMike

    FlyMike Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    50
    Trofeepunten:
    18
    Ergernisje afgelopen vrijdag op een HV vlucht. Er was een groep vriendinnen van middelbare leeftijd aan boord, zaten met z'n vieren zo'n drie rijen achter mij en waren.. uhum. nogal goed verstaanbaar gedurende de gehele vlucht.
    Er was wat lichte turbulentie halverwege de vlucht, even ging het fasten seat belt lampje aan en gingen we wat schommelen en af en toe een drempel, maar ik heb het wel (veel) erger meegemaakt.
    Een kleine opsomming van wat de dames allemaal riepen tijdens dit gebeuren, telkens gevolgd door luid gelach van alle vier.

    - Nou een vrouw achter het stuur dat kun je wel merken (we hadden een vrouwelijke captain, en oké wat gezonde dosis zelfspot is niet verkeerd dames :p)
    - Die piloot bij Ryanair vloog veel beter, deze kan echt niet vliegen. (Serious...:eek:)
    - Voor deze piloot hoeven we niet te klappen
    - In al die jaren dat ik vlieg heb ik dit nog nooit zo erg meegemaakt, als het maar allemaal goed komt :confused:
    - Zodra het vliegtuig een kleine schommeling meemaakte riepen de dames zo hard "ieeeeh" of "AAAH" in koor dat het denk ik wel in de cockpit te horen was (ik zat bij de EER :p)

    Oh en toen we geland waren vlogen de dames overeind om hun veel te grote rolkoffertjes uit de bagagebakken de halen die ook nog boven onze rij lagen om vervolgens heel het gangpad te blokkeren...

    Verder viel de Transavia vlucht me niet tegen, de terugvlucht was gelukkig lekker rustig en zonder deze groep haha.

    En de dames hebben vast een gezellig weekend gehad :p
     
    SVDH en Flying doc vinden dit leuk.
  9. Innersoul

    Innersoul Blue Tier

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    229
    Trofeepunten:
    43
    @FlyMike Klinkt alsof ze zo vanaf de Huishoudbeurs doorgegaan zijn (inclusief te grote rolkoffer met Vanish testers en gratis zakje kroepoek van Conimex) naar je HV kist :p
     
    rezag en Jan van Putten vinden dit leuk.
  10. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Na vandaag de Amerikaanse TSA die je hele koffer overhoop haalt... :mad:
     
    Jan van Putten en kevinvdwal vinden dit leuk.
  11. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Of je slotje vernaggelen. Nee had destijds geen TSA slot.
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  12. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Hehe die les heb ik destijds via de harde weg geleerd... Overal TSA luggage straps en sloten op.
     
    Basjep vindt dit leuk.
  13. Innersoul

    Innersoul Blue Tier

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    229
    Trofeepunten:
    43
  14. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
  15. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Mensen die zich heel breed maken als ze zitten te eten zodat je zelf bijna als een T-rex met te korte armpjes moet proberen te eten...
     
    Musliston en Flying doc vinden dit leuk.
  16. Musliston

    Musliston Newbie

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    30
    Trofeepunten:
    18
    Yakkie bah, 10 is echt smerig!! Ik vind verder het binnentreden van de persoonlijke ruimte het irritantst.
     
  17. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
  18. Friso89

    Friso89 Newbie

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    52
    Trofeepunten:
    18
    Ik had laatst ook een mooie ergernis op m'n vlucht JFK-BRU, waarbij de vrouw voor mij besloot om haar achterlijk grote handtas onder haar eigen stoel (dus in mijn voetenruimte) te plaatsen. Die heb ik natuurlijk soepeltjes weggewerkt, terug naar haar eigen voetenruimte.
     
  19. Genyi

    Genyi Newbie

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Voordringen is al genoemd. Maar als extra ergernis zijn er ook nog voordringers die hun gedrag proberen te verhullen. Ze voegen bijvoorbeeld in bij een knik of opening in de rij en doen alsof ze de rest van de rij niet gezien hebben. Of ze kijken eerst achteloos naast de kop van de rij toe alsof ze er niet geinteresseerd zijn en twee minuten later staan ze er ineens toch in.
     
    Frank Sonneveld vindt dit leuk.
  20. Maan

    Maan Guest

    Een van mijn ergernissen is als je dichtbij de bulkhead zit (dus ook dicht bij de WC) en dat mensen daar, waar dus de extra beenruimte is, gaan staan.
    Soms ook pratend, midden in de nacht :(
    En chinezen in het algemeen zijn een ergernis :p
     
    Flying doc vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina