Grootste reis-ergernis

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door DutchFrequentFlyer, 5 okt 2014.

  1. TimoW

    TimoW Newbie

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    25
    Trofeepunten:
    18
    Vorig jaar vloog ik naar Istanbul. We waren nog geen 1 sec op de grond of er waren al bepaalde mensen die naar voren liepen in het vliegtuig...
    Die stewardessen die konden zeggen wat ze willen, maar daar verstonden ze toch niks van. Was echt chaos haha.
     
  2. thom bauwens

    thom bauwens Blue Tier

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    133
    Trofeepunten:
    43
    Mijn grootste ergernis is het gedrum bij de baggage band!

    Als je net terug komt uit Korea of Japan (mogelijk nog andere bestemmingen) valt het extra op.
    Daar blijft men netjes op een afstand van de band staan! Er is ook een perimeter op de grond geschilderd om aan te geven waar de trolleys achter moeten blijven.

    Als iedereen op 1 a 2 meter van de band zou blijven ziet iedereen z'n koffer aankomen! Zonder gedrum!
    Maar nee, iedereen wil om een of andere reden zo dicht mogelijk bij de band. Zouden ze erop kunnen gaan liggen om hun koffer 5 seconden eerder te bemachtigen zouden ze het nog doen ook.
     
  3. Innersoul

    Innersoul Blue Tier

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    229
    Trofeepunten:
    43
    Nog even aanvulling op mijn vorige post! Ik ben Hindoe en eet alleen kip/veelal vegetarisch. Helaas is het mij wel eens voorgekomen dat 'geen' eten had omdat alles rund en varkensvleet had. Ik geef nu altijd ruim van te voren aan dat ik (bij bv. KLM) een vegetarische maaltijd wil omdat er anders je dan anders een vego maaltijd krijgt met Carpaccio als bijgerecht. Maar hier zullen weinig mensen last van hebben denk ik.

    Koffers kunnen idd ook onwijs irritant zijn, het wachten dan bij baggage claim
     
  4. LVH

    LVH Blue Tier

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
    reizigers die veelste grote tassen hebben als handbagage en mensen die voordringen :)
     
  5. WorldTraveller

    WorldTraveller Silver Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    799
    Trofeepunten:
    478
    Guilty as charged! Naja, alleen voor de handbagage.
     
  6. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    mijn grootste ergernis is wanneer airlines en hotels mij niet dat geven waarop ik recht heb ivm mijn status.. (priority en co) Airlines zoals Turkish
     
    WorldTraveller vindt dit leuk.
  7. Alexandria

    Alexandria Newbie

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Dan heb je nog huilende infants en ouders die er echt alles aan doen om ze te laten ophouden, maar het lukt niet :')
    Je kan het namelijk moeilijk iemand kwalijk nemen. Hoewel ik zelf niet met zo'n jong kind zou vliegen, weet ik niet wat hun redenen zijn.
     
  8. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ongemanierde gasten in de club lounge van een hotel... Afgelopen weekend in CP Bru Airport: luid boerende mensen, 2 gasten die de TV ongehoord hard zetten. Andere aanwezige gasten zijn naar de bar beneden gegaan uiteindelijk.
     
  9. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Ik ben het met je eens. Ik wil mijn grootste ergernis graag wijzigen:

    Mensen die stukken handbagage meenemen waarvan een blinde van 3 km afstand ziet dat ze te groot zijn. Dan vervolgens alle tijd nemen om die met alle geweld van de wereld in een overhead bin te proppen terwijl er 80 man staat te wachten om te boarden. En dan overmaat van ramp boos worden op de cabin crew als het niet in de overhead bins past....
     
  10. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    DutchFrequentFlyer vindt dit leuk.
  11. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Nieuwe ergernis erbij, mensen die in een club lounge van een hotel flessen wijn opeisen en die bij zichzelf op tafel zetten en ongemanierd legen...
     
    thom bauwens vindt dit leuk.
  12. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Van de week in de KLM Crown Lounge ook iemand gespot die een fles van die "champagne" op zn tafel had gezet.

    Sowieso veel "aparte" mensen in de lounge van de week. Harde muziek op, luid praten en uitgebreide fotosessies.....:confused:
     
  13. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    In de Crown Lounge heb je tenminste nog een redelijk arsenaal van die flessen, maar als het de enige fles is, en die dan op je tafel zetten... o_O
     
    Basjep vindt dit leuk.
  14. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.462
    Leuk Bevonden:
    2.307
    Trofeepunten:
    558
    Op lange vluchten heb ik noise cancelling oordopjes in en een slaapmasker op. Dus van extern geluid of licht van schermpjes heb ik geen last van.

    Ik irriteerde me mateloos aan de TSA in de US. Erg onvriendelijk, toon van ondervragen is alsof je crimineel bent. Hierdoor bijna mijn vlucht naar BWI gemist. Maar sinds mijn laatste ervaring op ATL, ben ik van gedachte veranderd. Alles ging digitaal, de persoon vroeg wat ik deed en stempelde vervolgens in mijn paspoort.

    Irritatie op 1: grote groepen Chinezen. Maakt niet uit waar: in de rij bij de check in, bij de gate bij het boarden of bij het uitstappen. Ze zijn luid, onbeleefd, staan hun koffer uit de bakken te halen terwijl seatbelt sign nog aanstaat en duwen je omver om of klimmen over je heen zsm het vliegtuig uit te kunnen. Ik heb het allemaal een keer meegemaakt...

    Op 2: mensen die niet weten wat er wel en niet in de bagage mag bij de security en dan vervolgens nog objecten in je zak hebben.

    Op 3: mensen die gaan bellen (en hard ook) om te zeggen dat ze geland zijn. Een seconde nadat we geland zijn.
     
  15. Geurling

    Geurling Newbie

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    8
    Je vliegt als FB - goldmember,reist WBC maar op korte vluchten ( binnen EU ) met dus kleine BC , "stelen" economy gasten je bagage-ruimte omdat ZIJ geen plaats meer hebben
    in bagage-vakken en de KLM-mers kijken weg.

    Kan daar nogal pissing om worden.En ja dat boarden is een hel : na oproep dat WBC-ers als eerste kunnen boarden staan er al 999 andere passagiers voor je neus
    en mag je als laatste instappen.En de KLM-ers ...die keken weer eens vrolijk weg.
    ( nee dat is geen incident maar een structureel probleem )
     
  16. Geurling

    Geurling Newbie

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    8
    Over die TSA : je hebt groot gelijk.Uit protest zou je nooit meer naar USA willen vliegen.Honden zijn het en dan blijf ik nog netjes ook.Ga dus ook maar eens digitaal
    385d2568b81bc3d2ce3ede4612ca5b91.600x.jpg
     
  17. wimt

    wimt Newbie

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    21
    Trofeepunten:
    8
    Huilende kinderen en de super efficient well organized US airports.
     
  18. DutchFrequentFlyer

    DutchFrequentFlyer Silver Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    274
    Trofeepunten:
    63
    Proef ik daar ironie ;)?
     
  19. flyer7191

    flyer7191 Newbie

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    8
    Gister in de BA lounge op LHR was er zelfs iemand die een fles witte wijn in zijn veldfles aan het gieten was voor onderweg... hoe verzin je het.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  20. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    WTF ?! Das toch te gek voor woorden...
     

Deel Deze Pagina