Grootste reis-ergernis

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door DutchFrequentFlyer, 5 okt 2014.

  1. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Dat gruwelijk koude bestek in het vliegtuig altijd! Daar kan ik me ook echt aan ergeren.
     
    Jeffrey Schäfer, jongesander en Lionell vinden dit leuk.
  2. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Enige voordeel in Y: je plastic bestek wordt zelden écht koud.
     
    Jan van Putten vindt dit leuk.
  3. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Haha ja het is wel een beetje een first world problem:p
     
    DirkOnTour en FlyRicky vinden dit leuk.
  4. Jeffrey Schäfer

    Jeffrey Schäfer Newbie

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    30
    Trofeepunten:
    13
    Passagiers bij het raam die telkens foto's aan het nemen zijn van de vleugel.

    Oh, wacht Dat ben ik zelf... ;)

    Ik heb eerlijk waar medelijden met mijn (en veel van jullie) medepassagiers die in mijn buurt zitten als ik weer eens foto's aan het maken ben.
     
    Musliston en kevin990 vinden dit leuk.
  5. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Ik maak ook echt overal 1000 foto's van! Denk dan altijd dat andere passagiers denken dat ik voor het eerst in het vliegtuig zit ofzo :p.

    Maar zolang je niet over iemand heen gaat hangen als je in de middle seat zit voor het maken van foto's uit het raampje is het toch niet zo erg? :D
     
  6. Jeffrey Schäfer

    Jeffrey Schäfer Newbie

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    30
    Trofeepunten:
    13
    Ik ben wel echt bang dat des te stiller de vliegtuigmotoren worden, des te meer mensen ik dwarszit met het geklik van mijn spiegelreflex camera... :p
     
  7. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Ik heb wel een paar ergernisjes! Dit zijn ze:

    * Ik kan heel slecht tegen mensen die onvriendelijk zijn tegen flight attendants. Het minste wat je kunt zeggen is 'dankjewel', als je een drankje krijgt, toch? Het zijn geen butlers, maar professionals die er in eerste instantie voor je veiligheid zijn en bij Gods gratie ons ook nog service verlenen... laten we daar op z'n minst een beetje erkentelijk voor zijn.

    * Etende Aziaten naast je. Of meer specifiek: niet-verwesterde Chinezen :) zelfs het paard van mijn vriendin maakt minder herrie bij het verorberen van zijn slobber. Kouw met je mond dicht!

    * Minachtende blikken van wachtende passagiers als je gebruik maakt van je statusvoordeeltjes zoals priority boarding. Bijvoorbeeld als priority boarding wel wordt omgeroepen, maar heel halfslachtig wordt gehandhaafd. En weten die andere passagiers veel... in het dagelijks leven geldt ook wie het eerst komt, die het eerst maalt. Dus ik erger mij aan het personeel dat slecht communiceert en handhaaft.

    * Mensen die een explosieve melange van weerzinwekkende geuren met zich meedragen, dus mensen die tegelijk ruiken naar alcohol, eten, zweet van minimaal een week oud, gruyère van minimaal een jaar oud, een geëvacueerd skunkenholletje en zongedroogde mensenhuid. Bah, wat kunnen mensen stinken. En het hemeltergende moment dat je vaststelt dat diegene, van alle vrije stoelen, uitgerekend de stoel naast mij op de boardingpass heeft staan... hmpf!
     
    dvddvd, high_class, Basjep en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    840
    Trofeepunten:
    348
    Vanochtend op Schiphol: bij de D-busboardinggates... Ik gleed bijna uit, omdat iemand zijn FB Gold kaart had laten slingeren... :p

    Ben ik vervolgens nog zo netjes om hem op te rapen en aan de dichstbijzijnde KLM medewerkster te geven (stom, bedacht ik me achteraf ;)) maar daarvoor moest ik door een rij die op het punt van boarden stond... Netjes excuserend door die rij, wordt er van achteruit "hee hee hee waar denken wij dat we mee bezig zijn" naar me geroepen terwijl ik dat pasje afgeef...
     
  9. Innersoul

    Innersoul Blue Tier

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    229
    Trofeepunten:
    43
    Herkenbaar! Hoewel dit eerder cultuur is dan 'slechte manieren'. Het is in Azië heel normaal om met je mond open te eten en geluiden te maken, als teken dat dit smaakt. Neemt niet weg dat wij, Westerlingen, het echt vies vinden als het gebeurt!
    Ik doe nu onderzoek naar 'Cross culturele factoren die de in-flight safety beinvloeden', zit dus daarom veel in cultuurverschillen bij verschillende pax :)
     
  10. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Van een stewardess heb ik ooit gehoord dat op DEL/BOM vluchten in de jaren '80 & '90 speciale poepruimers zaten. Naar verluid waren de Indiërs niet gewent om een toilet aan boord te gebruiken maar wisten wel een rustig hoekje in het vliegtuig te vinden...
     
    MartinR vindt dit leuk.
  11. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Ik hoorde afgelopen weekend van een Emirates FA dat die demographic het ook acceptabel vind om poep met de handen op de bulkheads te smeren. o_O
     
  12. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Toen ik filmde tijdens mijn award van AMS naar LAX, stewardess: "is het voor het eerst dat U in Business Class vliegt?".
    Heeft ze nog nooit eerder een #AVgeek aan boord gehad? :p
     
  13. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    In OSL blokkeren de niet-status pax de SkyPriority (althans bij de gate die wij hadden) - handig ingericht! (not :mad:)
     
  14. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Ik kwam dit tegen. Vat alles samen. :D
     
    Denzi, Melchior, Krabnov en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Leuk filmpje!
    Sinds vandaag is er een ergernisje bijgekomen. Het heet: Uitstappen.

    Hoe moeilijk is het om even op je achterste te blijven zitten? Zolang er geen beweging voor ons is, gaan we nergens heen, dus kunnen we net zo goed blijven zitten... toch?

    Iedereen wil eruit, en graag zo snel mogelijk. Dus laat de mensen op de stoelen voor je er gewoon door. Ga niet lopen dringen. Als je er eerder uit wilt dan de mensen voor je, had je maar meer geld moeten uitgeven aan een business class ticket.
     
  16. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Herken ik. Ik heb met CZ iemand gehad die over me heen klom om zo snel mogelijk uit het vliegtuig te stappen.o_O Vond bij S4 mooi dat ze in business het gordijntje in de A320 weer dicht deden zodat wij als eerste konden uitstappen.
     
  17. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Dat was ook wel fijn bij SU: alle Y passagiers werden echt tegengehouden totdat de J cabine leeg was, en in de speciale dedicated business class transfer busjes zaten.
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  18. Robert.J

    Robert.J Blue Tier

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    148
    Trofeepunten:
    43
    Daar zou ik mijzelf gewoon een weg doorheen banen haha

    Voor wat betreft ergernissen heb ik er onlangs meegemaakt hoe een zwaar beschonken medereiziger gewoon mee mocht met de vlucht. De purser vroeg simpelweg of hij naar dubai ging of doorvloog en toen de beste Engelsman daar het juiste antwoord opgaf was hij blijkbaar nuchter genoeg.

    De beste man kon z'n stoel niet eens vinden maar was gelukkig niet vervelend maar hij snurkte als een malle en praatte in z'n slaap.

    Vriendelijk verzocht om een andere plaats wat uiteindelijk een betere bleek te zijn dus dat was prima.

    Begrijp me niet verkeerd, ik lust ook wel een borrel tijdens het reizen maar ik weet wanneer ik moet stoppen om normaal te kunnen communiceren en functioneren.
     

Deel Deze Pagina