Mijn GE moest renieuwed woorden. (geldig tot Januari 2025) -Op 6 maart het gedeelte van Zwitserland bij de Fedpol gedaan. Was binnen halve dag klaar. Op 8 maart status change "conditional approved". Wilde dan op 31.08 bij aankomst in de VS het interview doen. Op 18 april alweer status change, maar dan gelijk naar "approved". Moet blijkbaar bij verlenging geen interview meer doen. Scheelt weer een paar minutjes.
Ik heb dit net gezien op de TTP page. (naar de login) You must complete enrollment within 730 days of receiving your conditional approval. Not scheduling and completing the interview will result in cancelation of the application and no refunds will be granted. NEXUS and FAST-North must complete the enrollment within 5 years of receiving conditional approval.
Ouders reeds in bezit van global entry maar kinderen niet, dus fijn als dit wel vantevoren op afstand kan voor kinderen
Nee. Ouder van kinderen tot 18 jaar betalen sinds 1 oktober 2024 geen kosten meer voor een aanvraag voor Global Entry (als tenminste 1 van de ouders okk Global entry heeft). Maar het kind/de kinderen moeten nog steeds in person aanwezig zijn bij het interview. Kan mij overigens niet voorstellen dat ze een hele rits vragen wordt gesteld, maar de CPB officer wil het kind wel zien.
Hoe lang heeft het geduurd voordat jullie een fysieke kaart kregen? Ik ben approved voor global entry sinds mid september
Kaart is ook niet echt nodig denk ik, paspoort meestal ook niet eens. Ik heb soms de indruk dat ze je ergens op een roltrap al fotograferen, want mijn eigen tronie verschijnt soms al op een monitor voordat ik die monitor goed en wel zie staan.