Van de week mijn Global Entry interview op SFO gedaan. Bij aankomst hadden ze een speciale enrollment line, ik kon op deze manier dus al de normale rij skippen. Eerst moest ik even het standaard praatje houden met een officer om het land in te mogen, waarna hij me doorverwees naar de balie ernaast. Naam invullen en werd na een paar minuten al door een andere officer opgehaald om mijn interview te houden. De enige vraag die hij me stelde was wat voor werk ik doe. Hij complimenteerde me nog dat ik heel veel reis. "Damnnn mannnn, you travel a lot!" De volgende dag m'n KTN in de mail en kon op de terugweg meteen door de TSA PreCheck.
Is aanvraag Global Entry nog mogelijk? Ik deed de aanvraag gisterochtend en kreeg gistermiddag al een annuleringsbericht. Heb contact opgenomen met Marechaussee, die stuurde door naar Min Def, die stuurde door naar Min J en V, en daar kreeg ik een out-of-office melding van een dame. iemand soortgelijke ervaring? May 6, 2025 RE: Your Global Entry Program Membership ******** Dear ******* : Thank you for your interest in CBP's Trusted Traveler Programs . This is to inform you that we have received a request to cancel your Global Entry program application because of the following reason(s): Your application was cancelled by NETHERLANDS If at a later time you decide you would like to apply for the Global Entry program again, you must complete a new application and submit any required fees. Sincerely, Supervisor, Global Entry Enrollment Center U.S. Customs and Border Protection
Weet je zeker dat KMAR aanstaat in je DigiD profiel? Als dat niet zo is krijg je direct een cancel (en ben je $100 kwijt)