Global Entry vanaf oktober 2017?

Discussie in 'Overige programma's' gestart door Goldfly, 1 okt 2017.

1. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.677
    Trofeepunten:
    478
    Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd :) hopelijk kun je er eens naar kijken als je tijd hebt.

2. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.951
    Trofeepunten:
    428
    Van de week mijn Global Entry interview op SFO gedaan.
    Bij aankomst hadden ze een speciale enrollment line, ik kon op deze manier dus al de normale rij skippen. Eerst moest ik even het standaard praatje houden met een officer om het land in te mogen, waarna hij me doorverwees naar de balie ernaast. Naam invullen en werd na een paar minuten al door een andere officer opgehaald om mijn interview te houden. De enige vraag die hij me stelde was wat voor werk ik doe. Hij complimenteerde me nog dat ik heel veel reis. "Damnnn mannnn, you travel a lot!" ;)

De volgende dag m'n KTN in de mail en kon op de terugweg meteen door de TSA PreCheck.

MoonJ, Ambtenaruh, Ruut en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Flyer

Flyer Newbie

Leuk Bevonden:
    25
    Trofeepunten:
    18
    Is aanvraag Global Entry nog mogelijk? Ik deed de aanvraag gisterochtend en kreeg gistermiddag al een annuleringsbericht.

Heb contact opgenomen met Marechaussee, die stuurde door naar Min Def, die stuurde door naar Min J en V, en daar kreeg ik een out-of-office melding van een dame.

iemand soortgelijke ervaring?

May 6, 2025
    RE: Your Global Entry Program Membership ********
    Dear ******* :

Thank you for your interest in CBP's Trusted Traveler Programs . This is to inform you that we have received a request to cancel your Global Entry program application because of the following reason(s):
    Your application was cancelled by NETHERLANDS

If at a later time you decide you would like to apply for the Global Entry program again, you must complete a new application and submit any required fees.

Sincerely,
    Supervisor, Global Entry Enrollment Center
    U.S. Customs and Border Protection

4. FlyingRogier

FlyingRogier Newbie

Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Weet je zeker dat KMAR aanstaat in je DigiD profiel? Als dat niet zo is krijg je direct een cancel (en ben je $100 kwijt)

5. Flyer

Flyer Newbie

Leuk Bevonden:
    25
    Trofeepunten:
    18
    Die staat aan
    Ik belde de KMAR om te verifiëren, misschien moet ik dat nogmaals doen

6. Ready2Board

Ready2Board Silver Member Premium Member

Leuk Bevonden:
    767
    Trofeepunten:
    368
    Data puntje doorlooptijd Global Entry:

Dit weekend heb ik een aanvraag gedaan voor dochter (<18) en zoon (>18) en binnen 3 dagen waren ze conditionally approved. Dus antecedentenonderzoek Marechaussee en CPB goedkeuring binnen 3 dagen.Enorm snel dus.

Kinderen onder de 18 jaar zijn tegenwoordig gratis mits een ouder al Global Entry heeft. Het toestemmingsverzoek van de Marechaussee kwam dus in mijn berichtenbox terecht, ondanks dat ik haar berichtenbox had geactiveerd. Nu alleen nog een interview on arrival voor allebei begin augustus.

Maarten_22 vindt dit leuk.
  7. Flyer

Flyer Newbie

Leuk Bevonden:
    25
    Trofeepunten:
    18
    Uiteindelijk heeft de KMAR de aanvraag bij mij ook redelijk snel behandeld. Ik deed op 22 mei het interview op JFK, dat ging vlot met een wachttijd van misschien 15 minuten zonder lastige vragen :)

8. kingdied

kingdied Newbie

Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    3
    Binnen hoe lang geeft KMAR meestal uitslag? eind juli aangevraagd, maar nog steeds geen uitslag.

9. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.951
    Trofeepunten:
    428
    Paar dagen. Wellicht overbodig maar staat je berichtenbox goed ingesteld in je mijnoverheid account?

10. Ready2Board

Ready2Board Silver Member Premium Member

Leuk Bevonden:
    767
    Trofeepunten:
    368
    Digitale berichtenbox wel 24h voor de aanvraag aangezet op het ontvangen van KMAR berichten?

Normaal gaat het wel snel, meestal binnen 1 week de uitslag is mijn ervaring tot nu toe (heb 3 aanvragen gedaan in totaal voor mij en familie).

11. FlyingRogier

FlyingRogier Newbie

Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Paar dagen, zou even mailtje sturen naar
    globalentry at mindef nl

12. Flyer

Flyer Newbie

Leuk Bevonden:
    25
    Trofeepunten:
    18
    Je zou inderdaad al bericht moeten hebben ontvangen. Ik deed de aanvraag op 5 mei en het interview op JFK op 22 mei. Dat was boven mijn verwachting snel

13. kingdied

kingdied Newbie

Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    3
    Dit hielp inderdaad, hierna had ik binnen 3 dagen conditional approved, 1 dag voor mijn reis naar JFK dus daar direct geinterviewd.

Hoe kan je dit toevoegen aan je KLM / Flying Blue account zodat ik TSA Pre-check krijg?

14. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.588
    Trofeepunten:
    653
    Kan je invullen bij elke boeking naar de VS. Zo ver ik weet geen optie om het KTN nummer toe te voegen in je KLM profiel

Deel Deze Pagina