Flying Blue Ultimate Platinum

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door caliform, 24 jan 2017.

1. JdV030

JdV030 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    529
    Trofeepunten:
    123
    Ik kreeg hem vanuit mijn Personal Assistance. Overigens zijn de tarieven 0,0 interessant dus je mist er echt niks aan. Ik heb een reservering staan voor april tegen 500 euro minder per ticket dan nu bij de UNreal deals

2. FlyRemco

FlyRemco Blue Tier

Leuk Bevonden:
    85
    Trofeepunten:
    28
    Omdat ze pas morgen ingaan wellicht? ;)

3. MilesHunter

MilesHunter Blue Tier

Leuk Bevonden:
    318
    Trofeepunten:
    63
    nee , het zijn echt geen interessante deals..

4. Hildo

Hildo Newbie

Leuk Bevonden:
    15
    Trofeepunten:
    8
    Ja gisteren gekregen en niks interesants. Dezelfde prijzen als een tijdje geleden die ik zelf kon boeken of via de TA

5. George1

George1 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    106
    Trofeepunten:
    33
    In order to streamline the name of Flying Blue Ultimate, your Ultimate Platinum for life status has been renamed simply to Flying Blue Ultimate.

6. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.165
    Trofeepunten:
    358
    Ben ik toch maar mooi blij met mijn metalen Ultimate Platinum for Life kaartje die ik nog net in december heb ontvangen.

George1, theflyingrobman en Ruut vinden dit leuk.
  7. Menno

Menno Silver Member

Leuk Bevonden:
    529
    Trofeepunten:
    123
    Op dit moment is er een statusmatch beschikbaar van British Airways naar KLM voor GBP 99,-. Daarin wordt er op flyingblue.statusmatch.com gemeld dat je maximaal tot platinum kunt matchen.

Op Flyertalk krijgen meerdere Gold Club – Guest List mensen nu echter een bevestigingsmail dat ze zijn geüpgraded naar Ultimate. Ze zien dat nog niet in hun FB profiel (dus misschien is het gewoon een verkeerd mailtje vanuit statusmatch.com), maar als het waar zou zijn...

Ook is er nu een post aan gewijd: https://www.headforpoints.com/2025/01/16/british-airways-gold-guest-list-status-match/

Ik zou het echt teleurstellend vinden als er gematcht wordt naar Ulti. Dat wordt verkocht als "meest exclusieve level wat je alléén kunt krijgen door op AFKL te vliegen met UXP". Dit dan verkopen voor 99GBP zonder challenge... bijzonder.

Ruut vindt dit leuk.
  8. George1

George1 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    106
    Trofeepunten:
    33
    Leuke prijs voor de upgrade vouchers - kan je als ulti bij een andere maatschappij status matchen?

arjen05 vindt dit leuk.
  9. theflyingrobman

theflyingrobman Blue Tier

Leuk Bevonden:
    601
    Trofeepunten:
    123
    Juist mooi toch voor die paar geluksvogels die met een status match Ultimate worden.

10. Daandeluxe

Daandeluxe Blue Tier

Leuk Bevonden:
    112
    Trofeepunten:
    33
    Vandaag eindelijk weer eens een echte Ultimate behandeling op een intra-europe tripje gehad :)

Van DUS-AMS had ik een exit-row stoel aan het raam gekozen, uiteraard zat er weer gewoon iemand naast me.... :-(
    Nadat iedereen geboard was kwam een stewardess naar me toe, checkte of ik de juiste persoon was en werd ik uitgenodigd om in BC te gaan zitten met niemand naast me (dat zei ze letterlijk zo).

Ik kreeg netjes een flesje water en kussentje vooraf, verder echt ruim de aandacht gekregen ondanks dat dat echt niet nodig was op een vlucht van een half uurtje.
    Wel erg netjes en eindelijk eens een ultimate behandeling bij KLM :)

Bij Air France snappen ze het wel op 9/10 vluchten, erg fijn dat KLM het dus ook kan....

Ruut vindt dit leuk.
  11. NisshinMaru

NisshinMaru Blue Tier

Leuk Bevonden:
    156
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb deze e-mail ook gehad, maar kreeg al een nieuwe mail dat er een fout gemaakt is...

Deel Deze Pagina