Bij mij waren in eerste instantie ook alleen de intercontinentale vluchten geüpgraded. Een dag later ontving ik ineens een nieuw uitgegeven ticket waarin ook de feeder vluchten naar EBC zijn gezet. In de voorwaarden staat overigens ook dat de feeder vluchten geüpgraded worden binnen hetzelfde upgrade voucher.
Ik had eco heen en premium eco terug geboekt naar Kaapstad. Heb die terugvlucht nu met een voucher geupgrade naar Business. Stond bij mij heel lang niks qua XP's. Maar nu staat er 48 (U)XP. Krijg dus de volledige XP's ook over de upgrade voucher.
Laat ons t.z.t. alsjeblieft als het kan ook even weten of ze ook daadwerkelijk bijgeschreven worden; ik vertrouw die app/website tellertjes niet echt omdat ze niet altijd opties goed doortellen (SAF als voorbeeld).
Ik screenshot het altijd om die reden, en stuur ze dan later dat ik dit had moeten krijgen, als ze niet worden bijgeschreven (alleen als het in mijn voordeel is natuurlijk )
Sprak net de project manager van de Ultimate lounge 25 op Schiphol. De verbouwing duurt nog enkele weken, de werkplekken, pantry, monitors moeten alle nog worden geplaatst. Ik zag de 3D-bouwtekeningen, het ziet er wel fraai uit. Geschikt voor 15-20 personen als ik de ingetekende zitplaatsen snel tel. De verwachte openingsdatum is 21 maart vertelde de projectmanager.
Op 1 april is de ruimte exact vier jaar gesloten, dus dan is er toch mooi een projectmanager (1 FTE?) beziggehouden vier jaar lang. In de tussentijd is KLM natuurlijk grotendeels een overheidsbedrijf geweest, dus dat scheelt. Het zou die projectmanager sieren als die ruimte in welke vorm dan ook voor 1 april inderdaad open kan. Als ulti ruimte, of als gewone zitplaatsen, waar ook een flink gebrek aan is op veel momenten.
Oh nice! Ben benieuwd wanneer die van mij komen. Hele fijne service gehad afgelopen week met pre boarding en escort vanaf check in naar lounge op een wat korte transfer en chaotisch vliegveld. Good stuff.
Ticketprijzen voor een x aantal maanden vastzetten, gratis, weet iemand hoe dit precies werkt en waarom, is dit een Ultimate dingetje? Kon met een boeking voor iemand anders (vanuit mijn account) alleen voor 72 uur vastzetten voor 30 euro.
Inderdaad, als er een bluebiz nummer in de boeking zit en je niet in de goedkoopste economy boekingsklassen zit. De maximale duur voor het vastzetten wisselt ergens tussen een maand en een paar dagen voor vertrek.
In de meest voordelige WBC boekingsklasse krijg ik de optie om het tarief vast te zetten ook niet altijd, terwijl ik minimaal een half jaar vooruit boek. Soms na de website een paar keer te refreshen ineens wel de optie, maar kan er geen consequente lijn in ontdekken.
Ik had premium en business expres niet genoemd, omdat ik daar ook inconsistentie zie. Meestal lukt vastzetten niet op de goedkope tarieven.
Vraagje. Ik las hier dat geld dat je besteed aan de aankoop van saf bij een ticket xp's oplevert die meetellen als uxp's. Klopt dat?
Als de vlucht XP's tellen als UXP dan tellen de SAF XP's ook als UXP. Maw: het moet een vlucht verkocht (marketed by) van AF of KLM zijn.
Nieuwe WBC 777-300: is de mini cabine in WBC (1-2-1) van 8 stoelen aan te raden of juist niet? En zo niet, waarom niet en welke zou je dan aanbevelen? Ik vraag maar in deze thread omdat ik verwacht dat hier de grootste kans is dat iemand er ervaring mee heeft en ik niet exact weet welke ander thread ik ervoor moet gebruiken.
Ik zou altijd niet de allervoorste of allerachterste in een rij stoelen nemen, omdat er daar altijd mensen staan te wachten, langs lopen, elkaar willen passeren naar keuken of toilet. Die achterste 8 zijn of de voorste of achterste in een rij'tje, en je zit dichter bij veel meer mensen dus veel meer kans op geluid. De baby's zitten vaak op de voorste economy rijen. Daarnaast heeft rij 3 of 4 nog wel eens een ontbrekend raam, verder denk ik dat je overal behalve op die 8 en de meest voorste of laatste van de rest goed zit. Ik kijk zelf altijd op seatguru, al staan daar nog niet alle omgebouwde KLM toestellen in.
Denk dat de assistant nog de beste benefit is, vele malen beter dan de PSL. Was het m Seatguru wordt niet meer bijgewerkt. Ik kan Aerolopa aanbevelen, want dit is vele malen gedetailleerder dan SeatGuru ooit was. Ipv dat je in een tekstveld moest lezen of je een raam had of niet, zie je exact de ramen uitgetekend op het frame in relatie tot de stoelen. En thanks voor je input.
Het kan toeval zijn geweest, maar de keren dat ik in de achterste cabine zat (oude versie met 2-2-2 opstelling) vond ik de service daar minder dan in de voorste cabine. Ik had het gevoel dat de crew de tweede cabine een beetje vergat zeg maar.