Klopt, hoewel in de mail wordt aangegeven dat de miles binnen 6-8 weken zullen worden bijgeschreven, werden de miles meestal al binnen een paar weken gecrediteerd. Ik heb op 21 september voor het laatst miles ingewisseld en hoewel dat dus al ruim 8 weken is geleden, heb ik die miles nog niet ontvangen...
Gelukkig ben ik dus niet de enige met dat probleem. Ik ben in ieder geval wel gestopt met die enquetes tot nader order hierom. Hopelijk krijgen we onze miles snel...
Nou, dat is maar de vraag of die miles nog komen. Ik heb vanmorgen de website van Flying Blue gecontroleerd. E-rewards staat niet meer vermeld als partner. Dus heb Flying Blue maar eens gebeld. De samenwerking met E-rewards is tot nader order opgeschort, er schijnen gesprekken te zijn over al dan niet voortzetting van de inwisselingsmogelijkheid. Zeer onbehoorlijk van e-rewards dus dat ze dit niet communiceren op hun site en de inwisseling nog steeds aanbieden en op navraag alleen zeggen dat er een probleem is waarbij ze zullen melden wanneer dit is opgelost. Die 1.000 award miles heb ik in gedachten dus al afgeschreven, onbetrouwbare partner uiteindelijk dus. Ik heb ze nog wel even gemaild met de vraag of ze de punten kunenn terugboeken zodat ik ze bijvoorbeeld bij Hilton kan inwisselen mochten die nog wel partner van hen zijn, nog geen antwoord hierop.
Ik heb mijn ingewisselde E-rewards punten weer terug gekregen bij mijn E-rewards saldo. Geen FB miles dus helaas, maar kan ze nu wel gebruiken voor een gratis hotelnachtje o.i.d.
Van de week nog 2.000miles ingewisseld en die staan ondertussen gewoon op me account. Vreemd dat het bij je niet goed gaat dan. E-rewards is overgens kort geleden overgenomen door Survey Sampling International. Zelfde club als op opinionrewardsclub. Maar die zijn niet echt te moeite waard.
Op de site op het klokje klikken. (Credits aan Goffe de Boer die dit had ontdekt en hier eerder in de thread had gedeeld )
Had bij hen geklaagd, kwam uiteindelijk reactie en ik zag dat ze nu opeens wel punten hadden bijgeschreven, raar dat Flying Blue zegt dat ze geen partner zijn maar waarschijnlijk kon de medewerker dit niet vinden vanwege de overname/naamsverandering. "Dank u wel voor uw bericht. We ondervinden technische storingen. Daarom ontving u uw punten niet. Flying Blue Miles is wel een partner van ons meneer. Onze excuses voor het ongemak." Al met al wel vreemd zo'n lange storing maar wellicht had dit ook te maken met die overname.
Ik heb begin deze maand mijn eco comfort in het vliegtuig geüpgraded naar business voor 60k miles. Hoe snel worden deze afgeschreven? Het is nu namelijk bijna 3 weken later en zij staan er nog op. Foutje bedankt? :-D
Ik hoop dat dit het goede sub-forum is. Wat is jullie ervaring met Share & Fly. Ik heb 2 weken geleden de extra CC binnengekregen van mijn vrouw, maar kan nog steeds niet kosteloos award miles overboeken. Is het normaal dat dit zo lang duurt?
Maar je oorspronkelijke probleem dat je niet zelf online kan overboeken kan dit nu wel? Het zou wel moeten kunnen namelijk...
Je kunt miles online overdragen, maar dat is niet gratis. Als zowel gever als ontvanger een FB Amex hebben is overdragen gratis, maar zover ik weet kan dat alleen telefonisch. Het wordt dan direct gedaan, klaar terwijl u belt.
Na het bellen met flying blue is het online overmaken ook gelukt. Eerder kreeg ik een foutmelding waarin aangegeven werd dat de beide flying blue nummers geen onderdeel uitmaken van dezelfde flying blue familie oid. Telefonisch werd niet aangegeven dat het overmaken van miles geld kost als dit telefonisch geregeld wordt.