Flying Blue (KL, AF, KQ, SB, RO)

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door SVDH, 10 jul 2014.

1. Dan1

Dan1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    578
    Trofeepunten:
    123
    Over IT gesproken: KLM IT!

Op 18 juli 2024 (!) IAD - AMS, IFE kapot. Wel beeld, maar geen geluid. Gelukkig had ik mijn eigen content mee. Dit gemeld bij de onervaren stewardess die zich niet echt raad wist met de situatie. Of ik ergens anders wilde zitten. Maar dat is niet echt een optie als je met twee kinderen van 2 en 5 plus echtgenote reist.

Uiteindelijk kon ik kiezen tussen voucher van €50 of 12k punten. Het laatste gedaan, en dit ging dan allemaal met de ipad van de crew. Nooit meer iets van gehoord. Nog paar keer contact opgenomen, maar men verzocht mij nog wat geduld te hebben.

Maanden later toen ik eraan dacht dat de Platinum Service Line eens gebeld en aangegeven dat ik het wel erg lang vond duren. Ze konden mijn case/klacht echter nergens vinden. De situatie meerdere keren moeten uitleggen (zo’n moeilijk verhaal was het volgens mij echt niet). Uiteindelijk 12k FB Miles gekregen.

Ik krijg net deze mail:

During your flight on 07/18/2024 to Amsterdam, your entertainment system did not work properly. We realise that this must have been inconvenient, and would like to apologise.

We are doing everything we can to prevent this from happening again.

That is why we would like to offer you 12000 Flying Blue Miles
    .

We hope that despite the inconvenience, your journey was a pleasant one.

Yours sincerely,

KLM Customer Care

:D:D:D:eek:

2. Dan1

Dan1 Silver Member

Leuk Bevonden:
    578
    Trofeepunten:
    123

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina