Flying Blue (KL, AF, KQ, SB, RO)

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door SVDH, 10 jul 2014.

  1. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.781
    Leuk Bevonden:
    2.617
    Trofeepunten:
    428
    Ik heb bij die van mij overal de datum er bij staan. Nu heb ik voor het laatst 2 maanden terug een ticket geboekt bij KLM dus dan moet het vrij recent zijn veranderd?
     
  2. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.858
    Leuk Bevonden:
    2.048
    Trofeepunten:
    358
    Het is ongeveer de laatste 5-6 weken veranderd, en gezien elke boeking die ik maak nu geen datum heeft wordt het onoverzichtelijk.
    First world problems, maar handig is het niet…
     
  3. TimH

    TimH Blue Tier

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    376
    Trofeepunten:
    63
    Bij mij is het laatste ticket met de datum in de email titel van begin januari, daarna niet meer. Gelukkig hebben de meeste mailprogramma's de mogelijkheid om de titel aan te passen...
     
  4. FlyingBlob

    FlyingBlob Blue Tier

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    576
    Trofeepunten:
    123
    Daar bedoelt ITA mee dat ze geen eigen ITA lounge hebben op de luchthaven. Maar je mag natuurlijk gewoon bij KLM naar binnen om te 'genieten' van hun 'lekkere' maaltijden.

    Wat ik mij dan weer afvraag: ik kon bij het kiezen van mijn stoel op de rit Rome - Turijn alleen vanaf de derde rij kiezen. Rij 1 en 2 bestonden niet op die kaart. Zit ik nu ineens achter het gordijntje of bestaan rijen 1 en 2 niet in dat toestel?
     
  5. JdV030

    JdV030 Blue Tier

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    493
    Trofeepunten:
    63
    Gereserveerd voor ITA personeel IPB ?
     
  6. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    623
    Trofeepunten:
    348
    Sommige toestellen van ITA hebben geen rij 1 aan de rechter kant (D/E/F), daar is rij 2 bulkhead.
     
  7. FlyingBlob

    FlyingBlob Blue Tier

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    576
    Trofeepunten:
    123
    zou raar zijn dat beide vluchten (naar turijn en vanaf turijn) vol zou zitten met ipb. Op beide vluchten zijn de eerste twee rijen simpelweg niet zichtbaar. Normaal zou je dan verwachten dat er gewoon een stoel met een kruis er doorheen zou staan.
    IMG_6914.jpeg IMG_6915.jpeg
    Ik zit beide keren op 3F, als ik verder naar voren zou gaan zitten dan vraagt de piloot misschien of ik zijn baan heb overgenomen :D
     
  8. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    623
    Trofeepunten:
    348
    Het lijkt er op dat je achter het gordijntje zit. Afgelopen vrijdag met de A320neo gevlogen en deze heeft echt wel rij 1 en 2, al denk ik dat een staanplaats in dit toestel comfortabeler is. Op de seatmap naar Turijn heeft iemand 3B geselecteerd, dit is volgens mij niet mogelijk als het BC zou zijn. Daarnaast heb ik nog nooit zoveel rijen gezien bij ITA als het om BC gaat.
     
  9. Menno

    Menno Silver Member

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    460
    Trofeepunten:
    63
    Is je ticket wel in businessclass uitgegeven?
     
  10. Mihajlo123

    Mihajlo123 Newbie Premium Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    3
    IPB'ers krijgen zo ver voor vertrek geen stoel. Die rijen zouden dan beschikbaar gehouden worden voor positioningscrew of iets dergelijks.
     
  11. FlyingBlob

    FlyingBlob Blue Tier

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    576
    Trofeepunten:
    123
    Vreemd ik zie nu ineens op het stuk rome - turijn staan: Klasse JC, Y terwijl bij de eerste twee vluchten JC, I staat.
    Snap er niks van. Ik heb geboekt zoals mijn vorige twee reizen en dat was volledig business class. Ik heb nu ook gewoon voor business class gekozen voor de hele reis natuurlijk. Waarom zou ik voor Amsterdam - milaan en milaan - rome business class gaan zitten en voor rome - turijn economy? Dat slaat nergens op natuurlijk. En dat kan ook niet eens bij het boeken.
     
  12. cvr

    cvr Blue Tier

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    63
    Trofeepunten:
    28
    Volgende week AMS-BRS-BHX-AMS geboekt, wil SAF kopen maar krijg alleen de optie "natuurontwikkeling" te zien. Is dit iets nieuws? Kan ik op een andere manier nog SAF kopen voor deze vluchten?
     
  13. Menno

    Menno Silver Member

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    460
    Trofeepunten:
    63
    Komt soms spontaan op bij de checkin, als het daarvoor niet mogelijk was.
    Voor een reis in oktober kan ik zowel SAF als natuur ontwikkeling kiezen. Zijn los te koop van elkaar. SAF met meerdere keuze bedragen, natuur ontwikkeling 1 optie.
     
    cvr vindt dit leuk.
  14. FlyingDutchman87

    FlyingDutchman87 Silver Tier

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    147
    Trofeepunten:
    268
    Vorige week de save the date gekregen voor het Platinum for Life Event in september, deze keer hebben ze gekozen voor het Rijksmuseum.
    Nog meer mensen van het forum die aanwezig zijn?:)
     
    theflyingrobman vindt dit leuk.
  15. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    2.458
    Trofeepunten:
    583
    Je kunt tegenwoordig ook miles sparen bij Uber. Geldt voor ritten in NL. 1 mile per euro. Dubbele miles als je meer dan 4 ritten per maand maakt.
     
    theflyingrobman en arjen05 vinden dit leuk.
  16. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.781
    Leuk Bevonden:
    2.617
    Trofeepunten:
    428
    Top thanx. Meteen gekoppeld!
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  17. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.932
    Leuk Bevonden:
    3.372
    Trofeepunten:
    508
    Goede tip. Geldt ook in Frankrijk.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  18. MichelV

    MichelV Newbie

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Heb sinds vanmiddag probleem met zowel website, alsmede KLM app. Kan wel inloggen, maar wanneer ik doorklik naar mijn geboekte toekomstige reizen, kan ik deze wel zien, maar kan ze niet beheren. Vluchtopties zijn niet zichtbaar. krijg wel melding dat app bezig is ze te laden, maar gebeurt verder niks. Via website krijg ik melding "Sorry, we kunnen uw vluchtgegevens niet vinden". Eigenlijk nooit eerder last van gehad. Iemand enig idee?
     
    rickbeerendonk vindt dit leuk.
  19. bernard

    bernard Blue Tier

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    295
    Trofeepunten:
    63
    Echt weer top dit. Ben sinds vanmiddag uitgelogd in zowel app als desktop. Kan niet inloggen want wachtwoord wordt niet herkend en na 1 keer account geblokkeerd. Niks doet het meer ook wachtwoord vergeten niet. Zootje daar
     
  20. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.102
    Leuk Bevonden:
    955
    Trofeepunten:
    143
    Mijn vlucht vanmiddag naar BLQ is zojuist geannuleerd door zogenaamde 'weersomstandigheden'. Echter is er vandaag helemaal niks bijzonders aan de hand qua weer, en het toestel is momenteel in Budapest op tijd aangekomen en vliegt zo ook weer op schema terug naar Amsterdam, maar wordt daarna opeens gebruikt voor een vlucht naar Montpellier. Ik heb het gevoel dat KLM hier compensatie probeert te ontwijken. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

    Ik kom nu dusdanig laat aan in BLQ dat er geen openbaar vervoer meer gaat naar het dorpje waar ik overnacht. En bovendien nog het NL Elftal mis ook :confused:
     

Deel Deze Pagina