Ik heb bij die van mij overal de datum er bij staan. Nu heb ik voor het laatst 2 maanden terug een ticket geboekt bij KLM dus dan moet het vrij recent zijn veranderd?
Het is ongeveer de laatste 5-6 weken veranderd, en gezien elke boeking die ik maak nu geen datum heeft wordt het onoverzichtelijk. First world problems, maar handig is het niet…
Bij mij is het laatste ticket met de datum in de email titel van begin januari, daarna niet meer. Gelukkig hebben de meeste mailprogramma's de mogelijkheid om de titel aan te passen...
Daar bedoelt ITA mee dat ze geen eigen ITA lounge hebben op de luchthaven. Maar je mag natuurlijk gewoon bij KLM naar binnen om te 'genieten' van hun 'lekkere' maaltijden. Wat ik mij dan weer afvraag: ik kon bij het kiezen van mijn stoel op de rit Rome - Turijn alleen vanaf de derde rij kiezen. Rij 1 en 2 bestonden niet op die kaart. Zit ik nu ineens achter het gordijntje of bestaan rijen 1 en 2 niet in dat toestel?
zou raar zijn dat beide vluchten (naar turijn en vanaf turijn) vol zou zitten met ipb. Op beide vluchten zijn de eerste twee rijen simpelweg niet zichtbaar. Normaal zou je dan verwachten dat er gewoon een stoel met een kruis er doorheen zou staan. Ik zit beide keren op 3F, als ik verder naar voren zou gaan zitten dan vraagt de piloot misschien of ik zijn baan heb overgenomen
Het lijkt er op dat je achter het gordijntje zit. Afgelopen vrijdag met de A320neo gevlogen en deze heeft echt wel rij 1 en 2, al denk ik dat een staanplaats in dit toestel comfortabeler is. Op de seatmap naar Turijn heeft iemand 3B geselecteerd, dit is volgens mij niet mogelijk als het BC zou zijn. Daarnaast heb ik nog nooit zoveel rijen gezien bij ITA als het om BC gaat.
IPB'ers krijgen zo ver voor vertrek geen stoel. Die rijen zouden dan beschikbaar gehouden worden voor positioningscrew of iets dergelijks.
Vreemd ik zie nu ineens op het stuk rome - turijn staan: Klasse JC, Y terwijl bij de eerste twee vluchten JC, I staat. Snap er niks van. Ik heb geboekt zoals mijn vorige twee reizen en dat was volledig business class. Ik heb nu ook gewoon voor business class gekozen voor de hele reis natuurlijk. Waarom zou ik voor Amsterdam - milaan en milaan - rome business class gaan zitten en voor rome - turijn economy? Dat slaat nergens op natuurlijk. En dat kan ook niet eens bij het boeken.
Volgende week AMS-BRS-BHX-AMS geboekt, wil SAF kopen maar krijg alleen de optie "natuurontwikkeling" te zien. Is dit iets nieuws? Kan ik op een andere manier nog SAF kopen voor deze vluchten?
Komt soms spontaan op bij de checkin, als het daarvoor niet mogelijk was. Voor een reis in oktober kan ik zowel SAF als natuur ontwikkeling kiezen. Zijn los te koop van elkaar. SAF met meerdere keuze bedragen, natuur ontwikkeling 1 optie.
Vorige week de save the date gekregen voor het Platinum for Life Event in september, deze keer hebben ze gekozen voor het Rijksmuseum. Nog meer mensen van het forum die aanwezig zijn?
Je kunt tegenwoordig ook miles sparen bij Uber. Geldt voor ritten in NL. 1 mile per euro. Dubbele miles als je meer dan 4 ritten per maand maakt.
Heb sinds vanmiddag probleem met zowel website, alsmede KLM app. Kan wel inloggen, maar wanneer ik doorklik naar mijn geboekte toekomstige reizen, kan ik deze wel zien, maar kan ze niet beheren. Vluchtopties zijn niet zichtbaar. krijg wel melding dat app bezig is ze te laden, maar gebeurt verder niks. Via website krijg ik melding "Sorry, we kunnen uw vluchtgegevens niet vinden". Eigenlijk nooit eerder last van gehad. Iemand enig idee?
Echt weer top dit. Ben sinds vanmiddag uitgelogd in zowel app als desktop. Kan niet inloggen want wachtwoord wordt niet herkend en na 1 keer account geblokkeerd. Niks doet het meer ook wachtwoord vergeten niet. Zootje daar
Mijn vlucht vanmiddag naar BLQ is zojuist geannuleerd door zogenaamde 'weersomstandigheden'. Echter is er vandaag helemaal niks bijzonders aan de hand qua weer, en het toestel is momenteel in Budapest op tijd aangekomen en vliegt zo ook weer op schema terug naar Amsterdam, maar wordt daarna opeens gebruikt voor een vlucht naar Montpellier. Ik heb het gevoel dat KLM hier compensatie probeert te ontwijken. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Ik kom nu dusdanig laat aan in BLQ dat er geen openbaar vervoer meer gaat naar het dorpje waar ik overnacht. En bovendien nog het NL Elftal mis ook