Flying Blue (KL, AF, KQ, SB, RO)

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door SVDH, 10 jul 2014.

  1. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Nieuwe maand, nieuwe Promo Rewards:

    CleanShot 2023-06-01 at 09.04.46@2x.png
     
    Urbanjazz, noppie, lloydje33 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. JdV030

    JdV030 Blue Tier

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    493
    Trofeepunten:
    63
    Goh, zowaar wat bc op transatlantisch in de promo. Hopelijk zet die trend door.
     
  3. Robinho

    Robinho Silver Member

    Berichten:
    624
    Leuk Bevonden:
    341
    Trofeepunten:
    63
    Weet iemand wanneer de nieuwe winterdienstregeling boekbaar is bij KLM? Of überhaupt bekend gemaakt wordt..
     
  4. JornMich

    JornMich Newbie

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Ik kan er alleen bijna niks van vinden voor de miles die geadverteerd zijn. Vaak veel hoger dan dat er staat, jammer.
     
  5. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Geprobeerd om Promo Rewards te zoeken zonder een datum in te vullen? Dan zie je een maandoverzicht:

    New Recording May 03 2023 0407 PM.2023-05-03 16_09_00.gif
     
  6. JornMich

    JornMich Newbie

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Yup, heb de kalender view al een paar keer gebruikt voor meerder bestemmingen. Voor Kopenhagen heb ik meer dan genoeg opties, maar Miami of New York bijvoorbeeld zo goed als niks. Wou een screenshotje maken, maar de hele kalender view doet het nu niet meer bij mij.
     
  7. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.784
    Leuk Bevonden:
    2.620
    Trofeepunten:
    428
    In de maandkalander kloppen de prijzen vaak ook niet, je moet echt per dag gaan zoeken voor de goedkoopste prijs..
     
  8. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Bij EWR (NYC) klapt de kalender er idd uit. Denk dat je even geduld moet hebben. Air France-KLM en techniek ...
     
    William, lloydje33 en JornMich vinden dit leuk.
  9. Pictor

    Pictor Blue Tier

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    648
    Trofeepunten:
    123
    Nu nog een ruimere beschikbaarheid. De ICA promo tarieven neigen naar bedrog, amper beschikbaar en al helemaal niet bij een retour, dan vaak maar één kant op.
    Verder staat er nog steeds Ontvang tot wel 50% korting en maak langere reizen met uw Miles! maar al een tijdje geen enkel 50% korting gezien.
     
    FlyingBlob, arjen05 en bernard vinden dit leuk.
  10. bernard

    bernard Blue Tier

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    295
    Trofeepunten:
    63
    Hear Hear! Milesdevaluatie is best een dingetje. Beetje zoals een jaar zegeltjes sparen bij de shell om erachter te komen dat je 4 handdoeken krijgt.
    Soms vraag ik me af waarom ik de KLM zo trouw blijf en waarom ik niet gewoon vrij kies met wie ik vlieg. Loungeaccess ien Sky Priority zijn ook op andere manieren te krijgen en die miles zijn nagenoeg niets waard.
     
    FlyingBlob vindt dit leuk.
  11. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Het promotarief voor veel bestemmingen is de afgelopen maanden niet echt gestegen, maar de beschikbaarheid valt inderdaad wel tegen..

    Klopt, de laatste bestemmingen die 50% korting hadden waren Montreal (EC), Libreville (EC), Atlanta (EC) in de Promo Rewards van april. Tussen januari en april waren er zelfs helemaal geen bestemmingen met 50% korting.
     
  12. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    811
    Leuk Bevonden:
    444
    Trofeepunten:
    63
    Inderdaad, ik kies vrij en dat betekent vaak geen KLM. Eerder dit jar naar bijvoorbeeld Singapore was Turkish Airlines 40% goedkoper in business dan de KLM, dan is de keuze snel gemaakt.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2023
    Ruut en arjen05 vinden dit leuk.
  13. FlyingBlob

    FlyingBlob Blue Tier

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    123
    Tsja, de bonussen van de KLM top moeten ergens van betaald worden hè!
     
    Ruut vindt dit leuk.
  14. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.214
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Ik heb nu het nieuwe businessclass produkt van Tarom intra Europa mogen ervaren en eerlijk is eerlijk..het is nu veeel beter dan KLM met die Wanders Box. Ik had mijn twijfels over het keuze menu tijdens het boeken op de Tarom site..maar ze hebben geleverd! Het vlees was goed op smaak en mooie korst!. Verder was de purser mij aan het volgieten met van alles en nog wat.. Update: de presentatie is ook een ding! porseleinen bordjes en metalen bestek!. Pluim (RO) voor Tarom en hun verbetering! @KLM : lezen jullie mee over jullie zogenaamde zwakke Flying Blue broeder?..ze overklassen KLM nu in de businesclass op de langere europa vluchten! upload_2023-6-4_20-50-35.jpeg
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2023
    Urbanjazz, Ruut, michiel1 en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. Robinho

    Robinho Silver Member

    Berichten:
    624
    Leuk Bevonden:
    341
    Trofeepunten:
    63
    Kreeg gisteren een mail van KLM..een reactie op een vraag over boekingsklasse reward ticket. Kon het antwoord even niet zo snel plaatsen, want het bleek dat het een antwoord was op een mail die ik op 19 januari had gestuurd .. :confused:
     
    BartF en Ruut vinden dit leuk.
  16. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.214
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    en voor de volledigheid : zoals het hoort METALEN BESTEK!!:). Voor mij AMS>OTP in business, dan kies ik voor Tarom.. (economy is wat anders..dan KLM)
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2023
    FlyingBlob vindt dit leuk.
  17. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    1.210
    Trofeepunten:
    223
    ze zi
    jn de achterstand aan het wegwerken, ik kreeg laatst ook een antwoordop een vraag van november 22
     
  18. Robinho

    Robinho Silver Member

    Berichten:
    624
    Leuk Bevonden:
    341
    Trofeepunten:
    63
    Op bepaalde vragen moet je gewoon geen antwoord meer sturen. Nu heb ik 2x de irritatie, terwijl ik die mail allang was vergeten..
     
    Bjorn vindt dit leuk.
  19. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    1.977
    Trofeepunten:
    253
    Laatst bewerkt: 5 jun 2023
    Urbanjazz, theflyingrobman, Menno en 7 anderen vinden dit leuk.
  20. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    718
    Trofeepunten:
    348
    op www.klm.be nu EUR 50 korting i.v.m. vaderdag

    Voorwaarden:
    • De korting is alleen geldig voor nieuwe boekingen op klm.be tussen 6 en 19 juni 2023, voor een laatste vertrek op 31 maart 2024.
    • De korting is van toepassing op de prijs van de boeking vóór belastingen, servicekosten en toeslagen.
    • De korting kan worden gebruikt voor retourtickets en tickets enkele reis, maar niet voor tickets met meerdere bestemmingen.
    • Om van de korting van € 50 te profiteren, is het minimumtarief € 160 (exclusief luchthavenbelasting en toeslagen).
    • Bekijk alle voorwaarden op klm.be
     
    SvnKngs, TimH, lloydje33 en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina