Flying Blue (KL, AF, KQ, SB, RO)

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door SVDH, 10 jul 2014.

  1. MartinR

    MartinR Silver Tier

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    Ik gebruikte de codeshare van KLM en toen kon ik wel al inchecken voor de Air Europa vluchten
     
  2. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.653
    Leuk Bevonden:
    1.710
    Trofeepunten:
    523
    Toch ook weer een voordeeltje voor STE+ members, na inchecken bij de "rode lopers" kan je de trap op en daar is een aparte safety check. Niet meer in de rij waar je normaal je paspoort moet laten zien. Of zou dit tijdelijk zijn?
     
  3. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.763
    Leuk Bevonden:
    1.777
    Trofeepunten:
    523
    Is dit niet al tijden voor non-schengen vluchten?
     
  4. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.653
    Leuk Bevonden:
    1.710
    Trofeepunten:
    523
    een paar weken geleden nog niet, of hebben we dat gemist misschien? o_O Dat zou niet bijster slim zijn dan... denk ik ook een keer een nieuwtje te hebben;)
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  5. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.763
    Leuk Bevonden:
    1.777
    Trofeepunten:
    523
    Geen groot gemis gelukkig,het scheelt meestal minder dan een minuut. Afgelopen vrijdag was het zelfs langer dan non-skypriority. Jouw nieuws wordt zeker gewaardeerd, please keep it coming!
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2015
    TravelTheWorld195 en Daan3 vinden dit leuk.
  6. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    2.324
    Trofeepunten:
    558
    Het is al een tijdje hoor. Ik pak altijd de roltrap omhoog voor mijn vluchten naar GB. Laatste keer was naar ABZ eind augustus.
     
  7. Edwin

    Edwin Newbie

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    37
    Trofeepunten:
    18
    Na tripje in Noord Amerika ook FB Silver. Voor lang weekend naar München gelijk al de 2x 23 kilo kunnen gebruiken. Maar met het recente nieuws van de het verlagen van de bagageregels en de tot nu toe gene KLM-vluchten komend jaar zal ik er niet veel van kunnen genieten, zo ver je dat met Silver echt kan.
     
  8. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Hoe lang duurt het gemiddeld voor ik mijn nieuwe FB pas krijg na het behalen van een upgrade? Iemand ervaring?
     
  9. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Volgens mij is de officiëletijd die ervoor staat 4 weken. Maar mijn silver kreeg ik denk ik binnen een week binnen? Aan de andere kant wacht ik nog op mijn Goldcard (volgens KLM hoefde ik die pas in het nieuwe jaar te verwachten). Ik kreeg toen de tip om de gold kaart uit te print (ergens is daar een link voor)

    Overigens heb ik het idee dat ik nog nooit ergens daadwerkelijk mijn pas heb moeten laten zien tot op heden aangezien ze altijd om je ticket vragen en daarop ook je status staat.
     
  10. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    2.324
    Trofeepunten:
    558
    Als je in third party lounges wilt, moet je altijd je pas laten zien.
     
  11. Patrick Dijkstra

    Patrick Dijkstra Newbie

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    8
    Als je de AirFrance app download, kun je je FB card in je wallet plaatsen. Heel handig aangezien mijn Gold kaart nu in mijn brievenbus ligt en ik in Noorwegen zit. Heb laatst dus wel gebruik van de lounge kunnen maken door het digitaal te laten zien. Of bedoelde je niet zoiets??
     
  12. MartinR

    MartinR Silver Tier

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    Vluchten van Air Europa zijn bijgewerkt op mijn account, waardoor ik nu voor het eerst status Silver heb bij Flying Blue
     
    FlyRicky en kevin990 vinden dit leuk.
  13. Gerben

    Gerben Newbie

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    even een korte vraag, ik kon helaas het antwoord niet met de 'zoekfunctie' terug vinden.

    Krijg je de miles en de qualifilying flight wel bijgeschreven op je FB account als je een vlucht boekt, betaald en daarna wel hebt inchecked zonder dat je daadwerkelijk gaat vliegen.
     
  14. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Nee, je moet boarden. Helaas...
     
    Gerben en high_class vinden dit leuk.
  15. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    het is al vaker gevraagd in dit topic: nee alleen voor de daadwerkelijk gereisde segmenten
     
    Gerben vindt dit leuk.
  16. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Ik heb net een vlucht geboekt voor een collega (ivory) naar abu dhabi met blubiz nummer etc ingevuld en nu staat er dat zij geen recht heeft op ruimbagage? Ik dacht dat voor IC vluchten iedereen altijd recht had op ruimbagage bij klm>?
     
  17. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.763
    Leuk Bevonden:
    1.777
    Trofeepunten:
    523
    Wellicht moet dit nog even verwerkt worden. Je hebt altijd recht hierop op ICA en met je bluebiz ook binnen europa.
     
  18. ChristianvdW2016

    ChristianvdW2016 Newbie

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Hebben jullie het bericht "Veranderingen in priority-services voor Silver-deelnemers" gezien op de FB website? Ik kon het hier verder nergens terugvinden. Beetje bizar dat dit op zo'n korte termijn (stil) wordt aangekondigd en net voor de herkwalificatie termijn....
     
    TravelTheWorld195 vindt dit leuk.
  19. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Bedankt voor de heads up en welkom op het forum! Waar had je dat artikel precies gevonden? Ik heb gezocht/gegoogled, maar kan het nergens vinden!;)
     
  20. MarcoK

    MarcoK Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    334
    Trofeepunten:
    63
    Laatst bewerkt: 18 dec 2015
    TravelTheWorld195 en ChristianvdW2016 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina