Maar even een ongewone rant op KLM:
Ik heb buitenlandse collega's op bezoek, die ook allemaal op 1 ticket terug zitten. Een van de heren krijgt een belletje dat zijn kind in het ziekenhuis beland is. En niet met een gebroken been, maar echt serieus werk.
Hij in paniek en wij moeten schakelen: Bellen met KLM, hem van ticket splitsen en omboeken. Kosten zijn €500,-, maar dat maakt in zo'n geval niet uit.
3 uur. 3(!!) uur hebben ze in de wacht gehangen, zonder er doorheen te komen. Ik heb op een gegeven moment de telefoon gepakt om te kijken of ik het via de Platinum lijn kon regelen. Resultaat was dat ik bijna een uur in de wacht stond, zonder resultaat
We hebben uiteindelijk maar gewoon een ticket geboekt last minute (voor de prijs van een midweekse vakantie voor 4). Gewoon omdat KLM niet te bereiken was. Whatsapp berichten van 10.30 vanochtend zijn nu in de avond ook nog niet beantwoord.
Ik ben altijd zeer verdedigend tegenover KLM, maar vandaag heb ik heel heel veel lelijke worden gezegd.
Een premium betalen voor normale service vond ik tot nu toe altijd goed. Immers, als er iets was, hoefde ik maar de telefoon te pakken en het was geregeld. Als dat punt nu ook verdwijnt, kan je echt net zo goed elders boeken.
Klik om te vergroten...