Flying Blue (KL, AF, KQ, SB, RO)

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door SVDH, 10 jul 2014.

  1. Mark_85

    Mark_85 Blue Tier

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    308
    Trofeepunten:
    63
    Vertrekdatum is aankomende donderdag
     
  2. SallySpectra

    SallySpectra Newbie

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    48
    Trofeepunten:
    18
    Ik wacht nog op één van de twee vouchers. Eerste voucher zat dinsdag in de mail.
    Beide waren op 18 maart, dus denk niet dat het op vertekdatum gaat.
     
  3. Frankb

    Frankb Blue Tier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    462
    Trofeepunten:
    63
    Iemand ervaring met annuleren van award ticket? Neem aan je miles terug als gebruikelijk, maar betaalde belastingen en brandstoftaks wordt dit terug betaald zoals ticketvoorwaarden (-50€ kosten)of krijg je hiervoor een voucher?
     
  4. Maarten_22

    Maarten_22 Silver Tier

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    200
    Trofeepunten:
    268
    Ik kreeg 2 weken geleden alles terug. Award ticket was de dag ervoor geboekt. Vanwege Corona volledige refund. Miles stonden er gelijk op, rest paar dagen later teruggestort op mijn amex.
     
    Jan van Putten, Wouterf84 en Frankb vinden dit leuk.
  5. KieWie

    KieWie Blue Tier

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    337
    Trofeepunten:
    63
    Zelfde hier, na annuleren op mijn initiatief - belde op 17 maart voor vluchten op de 20ste en 25ste. Miles kwamen direct terug, volledige teruggave monetaire betaling volgde deze week
     
    Wouterf84 en Frankb vinden dit leuk.
  6. Zr40

    Zr40 Newbie Premium Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    8
    Wat is een normale doorlooptijd voor vouchers voor annulering van een vlucht geboekt bij AF? Ik heb op 12 maart geannuleerd maar ik hoor maar niets. Het gaat om vluchten van 23, 25 en 28 maart.
     
  7. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Zover ik weet is er geen normale doorlooptijd. Scroll even 6 posts terug en je ziet mijn ervaring.
     
  8. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    2.368
    Trofeepunten:
    583
    Tot mijn grote verbazing heeft KLM Bol.com verwijderd uit het earn online gedeelte van FB... Ik vond het al raar dat recente aankopen niet werden getraceerd en nu is de gehele website verdwenen....
     
  9. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Dat is sinds een paar dagen. Ik zag staan dat het was vanwege de grote drukte bij Bol???????
     
  10. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Bol is ook weg bij de cashback sites. Heeft niets met drukte te maken, denk ik.
     
  11. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    440
    Trofeepunten:
    63
    Volgens mij verkopen ze nu genoeg bij bol.com zodat extra traffic niet nodig is.... ze zijn inmiddels ook weg bij cashback sites
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  12. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    2.368
    Trofeepunten:
    583
    Toch spijtig. Dat waren heel wat extra miles bij Bol icm met de AMEX... Jammer dat coolblue de amex nog steeds niet accepteerd en ook geen paypal heeft
     
  13. Sebas

    Sebas Blue Tier

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    223
    Trofeepunten:
    43
    Coolblue is helaas een geval 'niet meer' in plaats van 'nog niet', zal dan ook niet zo snel terugkeren denk ik. Ze gaven destijds aan dat er weinig gebruik van werd gemaakt al zal het meer te maken hebben met de extra kosten voor een betaling met Amex.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  14. Johan10

    Johan10 Newbie

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    79
    Trofeepunten:
    18
    Gebeld met FB en gemaild met Bol. Voorlopig geen deelname meer aan FB earn online werd medegedeeld, "vanwege de crisis" werd als argument gebruikt.
     
  15. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.552
    Leuk Bevonden:
    3.580
    Trofeepunten:
    948
    Dat klinkt logisch.
     
    Johan10 vindt dit leuk.
  16. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
  17. jasperR

    jasperR Blue Tier

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    298
    Trofeepunten:
    63
    Nee maar hier wordt toch voor gewaarschuwd? Het is grijs gebied en er zijn verhalen bij LH/LX bekend.

    Gewoon niet te vaak doen.
     
  18. Sebas

    Sebas Blue Tier

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    223
    Trofeepunten:
    43

    Diegene uit dat nieuwbericht heeft het minimaal 95 keer gedaan, bijna bizar dat AA het zo vaak heeft toegelaten.
     
  19. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
    95 keer is inderdaad wel vaak, maar vraag me af wat dan wel aanvaardbaar is. In principe zou het natuurlijk niet uit hoeven maken.

    Van de zaak bij LH group heb ik wel gehoord. Maar dat ging als ik me niet vergis over een schadeclaim die LH bij de passagier had ingediend? Niet over het afpakken van miles of status.
     
  20. Sebas

    Sebas Blue Tier

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    223
    Trofeepunten:
    43
    Dat is inderdaad een lastige vraag, waarschijnlijk is helemaal niet het juiste antwoord als je het aan airlines vraagt maar er zit een verschil tussen ‘gebruik’ en ‘misbruik’ ervan maken.

    Nog even nagezocht, diegene had inderdaad een vlucht geskipped maar vloog zelf op een ander Lufthansa ticket door naar Berlijn. Kan mij alleen bijna niet voorstellen dat dat de eerste keer is voor diegene..

    Soms lees je hier ook reacties van mensen waarbij het klinkt alsof dit voor hun vrij normaal is om te doen.
     

Deel Deze Pagina