Ik wacht nog op één van de twee vouchers. Eerste voucher zat dinsdag in de mail. Beide waren op 18 maart, dus denk niet dat het op vertekdatum gaat.
Iemand ervaring met annuleren van award ticket? Neem aan je miles terug als gebruikelijk, maar betaalde belastingen en brandstoftaks wordt dit terug betaald zoals ticketvoorwaarden (-50€ kosten)of krijg je hiervoor een voucher?
Ik kreeg 2 weken geleden alles terug. Award ticket was de dag ervoor geboekt. Vanwege Corona volledige refund. Miles stonden er gelijk op, rest paar dagen later teruggestort op mijn amex.
Zelfde hier, na annuleren op mijn initiatief - belde op 17 maart voor vluchten op de 20ste en 25ste. Miles kwamen direct terug, volledige teruggave monetaire betaling volgde deze week
Wat is een normale doorlooptijd voor vouchers voor annulering van een vlucht geboekt bij AF? Ik heb op 12 maart geannuleerd maar ik hoor maar niets. Het gaat om vluchten van 23, 25 en 28 maart.
Tot mijn grote verbazing heeft KLM Bol.com verwijderd uit het earn online gedeelte van FB... Ik vond het al raar dat recente aankopen niet werden getraceerd en nu is de gehele website verdwenen....
Volgens mij verkopen ze nu genoeg bij bol.com zodat extra traffic niet nodig is.... ze zijn inmiddels ook weg bij cashback sites
Toch spijtig. Dat waren heel wat extra miles bij Bol icm met de AMEX... Jammer dat coolblue de amex nog steeds niet accepteerd en ook geen paypal heeft
Coolblue is helaas een geval 'niet meer' in plaats van 'nog niet', zal dan ook niet zo snel terugkeren denk ik. Ze gaven destijds aan dat er weinig gebruik van werd gemaakt al zal het meer te maken hebben met de extra kosten voor een betaling met Amex.
Gebeld met FB en gemaild met Bol. Voorlopig geen deelname meer aan FB earn online werd medegedeeld, "vanwege de crisis" werd als argument gebruikt.
Deze gast is uit het AAdvantage programma gegooid voor throwaway ticketing: https://thepointsguy.com/news/hidden-city-ticketing-mistake-story/ Zijn er verhalen bekend van vergelijkbare zaken bij AF-KLM / FB?
Nee maar hier wordt toch voor gewaarschuwd? Het is grijs gebied en er zijn verhalen bij LH/LX bekend. Gewoon niet te vaak doen.
Diegene uit dat nieuwbericht heeft het minimaal 95 keer gedaan, bijna bizar dat AA het zo vaak heeft toegelaten.
95 keer is inderdaad wel vaak, maar vraag me af wat dan wel aanvaardbaar is. In principe zou het natuurlijk niet uit hoeven maken. Van de zaak bij LH group heb ik wel gehoord. Maar dat ging als ik me niet vergis over een schadeclaim die LH bij de passagier had ingediend? Niet over het afpakken van miles of status.
Dat is inderdaad een lastige vraag, waarschijnlijk is helemaal niet het juiste antwoord als je het aan airlines vraagt maar er zit een verschil tussen ‘gebruik’ en ‘misbruik’ ervan maken. Nog even nagezocht, diegene had inderdaad een vlucht geskipped maar vloog zelf op een ander Lufthansa ticket door naar Berlijn. Kan mij alleen bijna niet voorstellen dat dat de eerste keer is voor diegene.. Soms lees je hier ook reacties van mensen waarbij het klinkt alsof dit voor hun vrij normaal is om te doen.