Flying Blue American Express

Discussie in 'Creditcards en andere programma's BE & NL' gestart door SVDH, 2 jul 2014.

1. Aloys

Aloys Newbie

Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Hebben jullie in je Amex account aangegeven dat je aanbiedingen per e-mail wil ontvangen? Als je dat niet aangevinkt hebt krijg je dergelijke mails niet.

JustinCase vindt dit leuk.
  2. Daan3

Daan3 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.723
    Trofeepunten:
    523
    Die stond inderdaad niet aangevinkt en nu aangepast. Nog uit de tijd dat reclame alleen als vervelend werd ervaren. :rolleyes: Ik ben daar tegenwoordig wat selectiever in :D

Aloys vindt dit leuk.
  3. Sandor

Sandor Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.229
    Trofeepunten:
    428
    Bij mij staat alles aangevinkt. Mocht onlangs wel voor slechts 1.375 euro bij René Redzepi in de keuken kijken, maar de Bijenkorf aanbieding heb ik niet voorbij zien komen. ;)

4. DB93

DB93 Newbie

Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Kreeg een bevestiging van mijn aanvraag 28 december met melding dat mijn aanvraag bekeken gaat worden, en toen nogmaals een email zondag dat mijn aanvraag bekeken gaat worden 31 december.

eerste email was alleen text, tweede was met afbeeldingen in de email.

klopt dit allemaal?

afbeeldingen toegevoegd

Bijgevoegde bestanden:

Laatst bewerkt: 2 jan 2018
  5. Maarten_22

Maarten_22 Silver Tier

Leuk Bevonden:
    202
    Trofeepunten:
    268
    Ik heb een FB Amex Platinum kaart, kan ik dan iemand uitnodigen voor een FM Amex Gold kaart?

6. Bjorn

Bjorn Silver Member

Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Ja dat kan gewoon. Met je persoonlijke link kan de persoon in kwestie kiezen of hij/zij een Premium of een Gold kaart wil aanvragen.

Maarten_22 vindt dit leuk.
  7. Maarten_22

Maarten_22 Silver Tier

Leuk Bevonden:
    202
    Trofeepunten:
    268
    Dank je, gevonden!

8. DB93

DB93 Newbie

Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    krijg je eerst de welkomst email van flying blue voordat je de kaart daadwerkelijk ontvangt?

9. FBR89

FBR89 Newbie

Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    Tot het ontvangen van de kaart heb ik geen enkele email of telefoontje ontvangen.
    Na 2 weken zelf gebeld, de volgende dag lag de kaart in de brievenbus.
    Een belletje kan geen kwaad na +- 2 weken, dan krijg je gelijk te horen of de aanvraag is goedgekeurd en bij eventuele vragen kunnen ze die gelijk aan je stellen.

10. DB93

DB93 Newbie

Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    duurde het bij iedereen ongeveer de volledige 2 weken?

11. Robinho

Robinho Silver Member

Leuk Bevonden:
    344
    Trofeepunten:
    63
    Op de valreep toch nog Gold behaald:)

Nu zie ik in mijn FB account bij de voortgang alleen maar staan
    "Vluchten naar Platinum" maar je moet toch opnieuw silver en gold kunnen behalen om heel 2019 weer die status te hebben?
    Of heb ik iets gemist?

12. rosebud

rosebud Newbie

Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    8
    Ik heb iets geretourneerd, en dat bedrag wordt over een paar dagen op m'n amex gestort. Ik heb deze maand (mijn amex maand is net begonnen) nog niets uitgegeven, dus m'n saldo is dan positief. Weet iemand hier misschien of ik dat bedrag kan overmaken naar m'n bankrekening? Stond heel lang in de wacht en het is niet super dringend dus ik heb maar opgehangen, wellicht weet een van jullie het!

13. Bjorn

Bjorn Silver Member

Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Het heb zelfde. Je hebt nu inderdaad tot eind december om opnieuw Gold te halen voor het jaar erna.

14. Mark_85

Mark_85 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    308
    Trofeepunten:
    63
    Laatst toch m'n FB Amex Gold maar met een jaar verlengd, kreeg het standaard aanbod van 10.000 miles en 3 maanden dubbele punten. Kwam die punten nog tekort voor een award ticket anders had ik denk ik de kaart opgezegd.

15. Bjorn

Bjorn Silver Member

Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Wellicht al voorbij gekomen maar net bij het afrekenen bij KLM (vliegticket) hoefde ik geen kosten te betalen voor mijn AMEX. Dit was een paar maanden geleden nog anders.

16. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Dat is goed nieuws. Je hebt gewoon op de KLM site geboekt? Ik had recent gelezen dat de toeslag voor betalen met Amex juist zou worden verhoogd naar 1,95%.

17. Bjorn

Bjorn Silver Member

Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Jep, gewoon via KLM. Boekte wel een Award ticket maar moest nog ~170 bijbetalen zonder transactiekosten dus.

18. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Ik heb vorige week ook een award ticket geboekt. Had net geen Miles genoeg en dus even gebeld. Inderdaad geen kosten voor Amex. Voor extra’s zoals Economy comfort stoelen hoefde je in het verleden ook geen kosten te betalen voor Amex. Nu nog even afwachten hoe het gaat bij een “normale” boeking.

19. FlyingFonz

FlyingFonz Blue Tier

Leuk Bevonden:
    187
    Trofeepunten:
    43
    Gisteravond op klm site normaal ticket betaald met FB Amex. Ik moest nog steeds betalen voor gebruik van Flying Blue Amex kaart.

20. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Ik vermoedde al zoiets. Jammer maar helaas.

Deel Deze Pagina