ik had 20 december de flying blue kaart aangevraagd, per ongeluk over het hoofd gezien dat ik "anders" bij inkomsten ingevuld had, vandaag brief ontvangen dat ik niet goedgekeurd ben gebasseerd op informatie die ze ontvangen hebben.
nu heb ik vandaag nogmaals een aanvraag gedaan met de zelfde gegevens en nu wel de correcte bron van inkomsten (loondienst) uiteraard voldoe ik aan de eis die ze stellen, 1-3 jaar bij de zelfde baas, en geen BKR registratie die negatief is.
nu is mijn vraag, zo als ik mijn situatie beschrijf gaat hij nu wel geaccepteerd worden? en is het sowiesow mogelijk om zo snel achter elkaar een nieuwe aanvraag te doen.
overigens omdat ik een account bij het BKR heb kan ik zien of er op mijn gegevens getoetst is, nu was dit bij mijn eerste aanvraag direct toen ik de aanvraag indiende, maar dat is nu nog niet gebeurd, dus ik heb zelf sterk het vermoeden dat hij automatisch geweigerd is?
let op: enige reden dus waarom zo snel alweer een nieuwe aanvraag is omdat ik bij de eerste foutief opgegeven had van de bron van inkomsten (anders, inplaats van loondienst wat correct is)
Laatst bewerkt: 28 dec 2017